Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
ja onzin..zag het gister op tv ...echt ongelooflijk dat geloof. totaal geen repect
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je daarmee bedoelt dat het mij niet uitmaakt of iemand paars, groen, zwart, geel of gestreept is en niet andermans godsdienst beoordeel op acties van een paar radicalen, ja dan ben ik links.
als je daarmee bedoelt dat het mij niet uitmaakt of iemand paars, groen, zwart, geel of gestreept is en niet andermans godsdienst beoordeel op acties van een paar radicalen, ja dan ben ik links.
Nu nog de mensen die op grond van religieuze overtuigingen hun kinderen bepaalde vaccinaties weigeren en we zijn een eind de goede richting op!

Geen bloed van anderen mogen krijgen, geldt dat ook ?![]()

De publieke omroep gaat er wel erg op voorruit, een hele tijd terug bij Paul en Witteman waar er nog geprobeerd werd die man te begrijpen en te respecteren. Een heel verschil tussen toen en nu. Polak was gisteren erg goed, gewoon gelijk beginnen met afserveren.
Gewoon niet meer proberen respect op te brengen als een ander het niet verdient.
Heb hier nog een zak vuil, vuilnisman neemt u hem ff mee.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/pauwenwitteman/bb.20061005.asf
Je bent gewoon centrum-rechts, prima dusIk heb geen problemen met moslims, maar ik vind een moskee niet passen in Nederland. Ben ik nu rechts of links ?
(ik heb het dan over het gebouw an sich)