AndroidHealthClinic

Nieuws Rechtse rechter geeft moslim ongelijk

Neen, iemand die tegen moslims is, is rechts. Net zoals iemand die voor moslims is, links is. Dat is de nieuwe logica.

Neen, iemand die tegen moslims is, is rechts. Net zoals iemand die voor moslims is, links is. Dat is de nieuwe logica.

Ik heb geen problemen met moslims, maar ik vind een moskee niet passen in Nederland. Ben ik nu rechts of links ?

(ik heb het dan over het gebouw an sich)

Ik heb geen problemen met moslims, maar ik vind een moskee niet passen in Nederland. Ben ik nu rechts of links ?

(ik heb het dan over het gebouw an sich)

Jij bent meer links dan rechts, dat je dat zelf niet weet.

Dat is trouwens ook fout, dat je dat ook even weet.

Rechter kiest juist, geef hem volledig gelijk. PAS JE AAN als je in een ANDER land bent.

Jij bent meer links dan rechts, dat je dat zelf niet weet.

Ja, als ik anderen op dit forum hier soms te keer zie gaan dan krijg ik dat idee ook wel eens. Verder zal het mij een zorg zijn of iemand nu links is of rechts. Als het maar niet extreem is.

Verder ben jij echt een grap, arnoldfan.

Schudden van handen is onhygiënisch. Je weet nooit waar die handen hebben gezeten.

Buiten dat, oordeelde de rechter wel passend.
Bij ons op het kantoor ook, iedereen krijgt een hand, je zegt iedereen goedemorgen/goedemiddag. Het is bij ons op het kantoor dan ook wel de gewoonte om na de afspraak je handen te wassen.

een zaak bij commissie gelijke behandeling :roflol:

Hoe ongeloofelijk dom kan je zijn als je zelf vrouwen geen hand wilt geven.

Eens, meteen land uitzetten zo'n gek.
De commissie gelijke behandeling is gewoon een geheim verbond van extreme moslim activisten die stiekum het land willen veroveren.

Trouwens, arnoldfan.. ons koude kikkerlandje zou wel erg leeg en verlaten zijn als jij het voor het zegegn had ofniet? Bijna altijd als ik jouw posts voorbij zie komen, dan lees ik wel de woorden "meteen land uitzetten" :p

Ik begin Arnoldfan een steeds grotere mong**l te vinden.

Ik zoek een linkse partij met een strak immigratie beleid en die voor versoepeling is van het ontslagrecht.

Iemand nog tips?

hoe kan jij nu weten dat die rechter rechts is?

LoL @ mensen die de grap van rechtse rechter niet snappen.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het ging overigens om dit hoerenjong, Faizel Enait. Die extremist is nog voorbij gekomen in diverse TV-programma's en je vraagt je af waarom zo'n malloot in Nederland blijft.

Hier meer over Enait : http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...93696/NPS_1099267/bb.20080821.asf?start=09:00

Hij wordt redelijk afgemaakt door de ultralinkse Clairy Polak, maar goed ze zal wel kort geleden rechts zijn geworden.

• Topic Starter Topic Starter
--dubbel

Een oud stukje woorddiaree van deze mafkees over dezelfde zaak.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven