Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, iemand die tegen moslims is, is rechts. Net zoals iemand die voor moslims is, links is. Dat is de nieuwe logica.
Ik heb geen problemen met moslims, maar ik vind een moskee niet passen in Nederland. Ben ik nu rechts of links ?
(ik heb het dan over het gebouw an sich)
Ik heb geen problemen met moslims, maar ik vind een moskee niet passen in Nederland. Ben ik nu rechts of links ?
(ik heb het dan over het gebouw an sich)

Dat is trouwens ook fout, dat je dat ook even weet.

Jij bent meer links dan rechts, dat je dat zelf niet weet.
Bij ons op het kantoor ook, iedereen krijgt een hand, je zegt iedereen goedemorgen/goedemiddag. Het is bij ons op het kantoor dan ook wel de gewoonte om na de afspraak je handen te wassen.Schudden van handen is onhygiënisch. Je weet nooit waar die handen hebben gezeten.
Buiten dat, oordeelde de rechter wel passend.
De commissie gelijke behandeling is gewoon een geheim verbond van extreme moslim activisten die stiekum het land willen veroveren.een zaak bij commissie gelijke behandeling
Hoe ongeloofelijk dom kan je zijn als je zelf vrouwen geen hand wilt geven.
Eens, meteen land uitzetten zo'n gek.

Ik begin Arnoldfan een steeds grotere mong**l te vinden.

Ik begin Arnoldfan een steeds grotere mong**l te vinden.
Dat ik steeds groter word is gelukkig waar maar dat van mong**l, nee sorry.
Dan moet je echt in de spiegel kijken.
Arnoldfan kan alleen maar Wilders quoten een eigen mening heeft hij niet.Alleen die reactie al... we zitten hier niet op de basisschool, arnoldfan.
Dat ik steeds groter word is gelukkig waar maar dat van mong**l, nee sorry.