XXL Nutrition

Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood

Status
Niet open voor verdere reacties.
DonnieBrasco zei:
Ik constateer een aantal verschillen. Ten eerste zei Abdul-Jabbar niet dat hij Wilders door wil hebben, hij wenst dat enkel.

Mogen wij dan ook even mierennken dat een wens een "iets" is dat je graag zou willen ( hebben ) of in vervulling zou zien gaan? Hij wil dat dus wel hij gaat het alleen zelf niet doen maar hij zou het niet erg vinden als het gebeurde. Alleen, als Wilders een ziekte krijgt is hij ook opgeruimd en krijgt de moslim gemeenschap niet per direct weer een mesthoop aan vuiligheid over zich uit gestort en dat komt meneer Jabber beter uit. :)

MightyDuck zei:
Mogen wij dan ook even mierennken dat een wens een "iets" is dat je graag zou willen ( hebben ) of in vervulling zou zien gaan? Hij wil dat dus wel hij gaat het alleen zelf niet doen maar hij zou het niet erg vinden als het gebeurde. Alleen, als Wilders een ziekte krijgt is hij ook opgeruimd en krijgt de moslim gemeenschap niet per direct weer een mesthoop aan vuiligheid over zich uit gestort en dat komt meneer Jabber beter uit. :)

Klopt, maar wat donnie bedoelt is dat hij geen oproep doet ofzo, om mensen op te naaien om m te vermoorden.
Inderdaad dan krijgt de moslimgemeenschap weer een mesthoop aan vuiligheid over zicht heen gestort, en niet alleen de fundamentalisten.

• Topic Starter Topic Starter
hicham zei:
Nu is het opeens een dorpsgek

Ja Hicham.
Jij hebt duidelijk weinig gelezen.
Eerst wist je al niet dat er ook homocoïtusualiteit in het dierenrijk bestond, en nu vind je het vreemd dat ik van Gogh een dorpsgek noem?
Man, het was de meest bekende uitspraak van van Gogh vlak voor zijn dood.

'Ik bang voor een aanslag? Wie wil er nou een dorpsgek vermoorden?'

Theo van Gogh, enkele dagen voor zijn dood in zijn een na laatste interview.

MightyDuck zei:

Er is inderdaad bijna geen verschil, maar naar mijn gevoel zit er toch een verschil in "ik wil hem dood hebben" en "hij mag van mij wel doodgaan"

DonnieBrasco zei:
Er is inderdaad bijna geen verschil, maar naar mijn gevoel zit er toch een verschil in "ik wil hem dood hebben" en "hij mag van mij wel doodgaan"

als je zoon vooraanstaande positie in de islam hebt mag je dit soort uitspraken niet doen.
zeker niet om dat een heel groot gedeelte van zijn volgelingen erg makkelijk te beinvloeden is en die dit dus kunnen opvatten dat het geoorloofd is.

toch begrijp ik je niet helemaal waarom veroordeel je deze man niet keihard hetlijkt wel of je het voor hem opneemt.

peace :)

bur zei:
als je zoon vooraanstaande positie in de islam hebt mag je dit soort uitspraken niet doen.
zeker niet om dat een heel groot gedeelte van zijn volgelingen erg makkelijk te beinvloeden is en die dit dus kunnen opvatten dat het geoorloofd is.

toch begrijp ik je niet helemaal waarom veroordeel je deze man niet keihard hetlijkt wel of je het voor hem opneemt.

peace :)

Nu raak je de spijker precies op z'n kop. Sommige mensen hebben de dringende behoefte om andere mensen die in hun ogen 'gepest' worden, eindeloos te verdedigen. Er zal geen woord uitkomen in de trant van 'zulke uitspraken kunnen niet' of 'wat ie zegt daar krijgt ie zelf last mee', welnee, zulke mensen krijgen eindeloos respect en zullen tot in den treure de hand boven het hoofd gehouden worden.

Nou voor jou DBC01 dan:

Wat die Abdul gezegd heeft kan natuurlijk niet en de meeste moslims zijn denk ik toch niet met hem eens. Die vent is echt vrij extreem, hij verheerlijkt ondermeer het bewind van Taliban, wat natuurlijk erg verkeerde interpretatie van Islam is. Maar in iedere groep zijn er zulke extreme mensen, dus vind ik dat de media ook erg voorzichtig moet zijn met het uitkiezen van mensen die hun mening gaan geven op de tv. Het is ook niet erg slim als je een extreem-rechtse figuur nu op tv uitnodigt die dan ook gaat roepen dat het goed is om moskeen in brand te zetten of dat eigenlijk ook alle moslims dood moeten. Dan vererger je alleen de situatie van nu en drijf je de groepen alleen nog verder uit elkaar in plaats van dat we weer naar elkaar toe gaan groeien!!

Daar heb je een goed punt Ernesto.
Zoiets heet het provoceren c.q. het aanzetten van (meer) polarisatie.

Alleen één dingetje hè, ik heb het de laatste 2 dagen in meerdere topics wel 6 keer herhaald:
Schreeuwt een extreem rechts figuur dat, dan worden er meteen linkse demonstraties op De Dam gehouden, handtekeningenacties op touw gezet en uit heel Nederland z'n mening:
Dat zoiets niet kan.

Schreeuwt een Imam of andere Islamitisch persoon dezelfde dingen, dan hoor je vanuit de Moslim-gemeenschap NIETS. Geeft te denken hè? Voor de 7e keer ditmaal:
Wie Zwijgt Stemt Toe.

Ik vindt dat de moslimorganisaties, indien ze werkelijk tegen dit soort uitspraken en acties zijn, zulke figuren een Islamban ofzo moeten geven.

Ik persoonlijk zou het liefst figuren als die Jabbar midden op het Leidscheplein opknopen, om vervolgens over zn lijk heen te schijten. Lijkt erop dat die man alleen maar uit is om bep. Moslims nog meer aan te wakkeren tot geweld en radicalogie.

DBC01 zei:
Daar heb je een goed punt Ernesto.
Zoiets heet het provoceren c.q. het aanzetten van (meer) polarisatie.

Alleen één dingetje hè, ik heb het de laatste 2 dagen in meerdere topics wel 6 keer herhaald:
Schreeuwt een extreem rechts figuur dat, dan worden er meteen linkse demonstraties op De Dam gehouden, handtekeningenacties op touw gezet en uit heel Nederland z'n mening:
Dat zoiets niet kan.

Schreeuwt een Imam of andere Islamitisch persoon dezelfde dingen, dan hoor je vanuit de Moslim-gemeenschap NIETS. Geeft te denken hè? Voor de 7e keer ditmaal:
Wie Zwijgt Stemt Toe.

Volgens mij heeft van Gogh ook zulke uitspraken gedaan (bv. over Paul Rosenmuller) en toen is er ook niet zoveel ophef over geweest. :(

Daar hebben we het al eerder in dit topic of een ander over gehad:

Vergelijk een Imam, iemand met invloed, waarnaar geluisterd wordt, een vertegenwoordiger van een erg grote religieuze stroming, niet met een cineast.

ERNESTO M. zei:
Volgens mij heeft van Gogh ook zulke uitspraken gedaan (bv. over Paul Rosenmuller) en toen is er ook niet zoveel ophef over geweest. :(

o dus uit naam van van Gogh zijn er dus ook mensen op brute wijze afgeslacht

en ik heb het dus over voor de tijd dat hijzelf werd afgemaakt uitnaam van 1 of andere geloofsovertuiging.

van gogh had dus ook religueze vogelingen nope dacht het niet.
Heeft dus ook zoveel vogelingen als deze nepimam nope dacht het niet.

:)

DBC01 zei:
Daar hebben we het al eerder in dit topic of een ander over gehad:

Vergelijk een Imam, iemand met invloed, waarnaar geluisterd wordt, een vertegenwoordiger van een erg grote religieuze stroming, niet met een cineast.
Die Abdul Jabber van de Ven is helemaal geen Imam, en of ie volgelingen heeft is al helemaal de vraag. Dus in dat opzicht is ie wel te vergelijken met van Gogh.

ERNESTO M. zei:
Die Abdul Jabber van de Ven is helemaal geen Imam, en of ie volgelingen heeft is al helemaal de vraag. Dus in dat opzicht is ie wel te vergelijken met van Gogh.

Wááááááát?!?!?!?!?! ???

Lees jij kranten? Kijk jij TV? Heb je niet gezien wat ie ZELF zei en hoe hij aangekondigd werd, en heb je zijn internet-bijdragen gezien???

Die man is -ten eerste- Imam op het net bij 2 verschillende fora waar hij les geeft in de interpretatie van de Koran, en verder gaat hij regelmatig voor in gebed en predikt in verschillende moskeeen. Imam dus!

Ernesto, loop niet te liegen en praat anders niet mee over dingen waar je niks van weet.

Edit: :roflol: Wel leuk hoor als iemand koste wat het kost z'n gelijk probeert te krijgen en dan als laatste redmiddel maar keihard feiten gaat ontkennen.

Ik wilde je net nog gaan zeggen dat je best damn trots mag zijn op je Bosnie-afkomst (ze hielden stand tegen indringers zoals wij dat niet kunnen en durven in Nederland) maar nu maak je jezelf een beetje belachelijk door te gaan ontkennen dat Jabber geen Imam is....

Laatst bewerkt:
hicham zei:
een imaam kan nooit spreken voor een gemeenschap, waar haal jij die wijsheid vandaan?
Meen je dat nu? Dan moet je je toch eens verdiepen in die functie denk ik. En het is imam.

DBC01 zei:
Wááááááát?!?!?!?!?! ???

Lees jij kranten? Kijk jij TV? Heb je niet gezien wat ie ZELF zei en hoe hij aangekondigd werd, en heb je zijn internet-bijdragen gezien???

Die man is -ten eerste- Imam op het net bij 2 verschillende fora waar hij les geeft in de interpretatie van de Koran, en verder gaat hij regelmatig voor in gebed en predikt in verschillende moskeeen. Imam dus!

Ernesto, loop niet te liegen en praat anders niet mee over dingen waar je niks van weet.

Edit: :roflol: Wel leuk hoor als iemand koste wat het kost z'n gelijk probeert te krijgen en dan als laatste redmiddel maar keihard feiten gaat ontkennen.

Ik wilde je net nog gaan zeggen dat je best damn trots mag zijn op je Bosnie-afkomst (ze hielden stand tegen indringers zoals wij dat niet kunnen en durven in Nederland) maar nu maak je jezelf een beetje belachelijk door te gaan ontkennen dat Jabber geen Imam is....

Als je in moskeeen voor bidt en/of preekt dan ben je nog lang geen Imam. Imam wordt je niet zomaar, daarvoor moet je studeren. Op de tv en in de kranten staat nu dat ie moslimdocent is endat is heel wat anders. En ik denk dat ik weet waar ik over praat maar jij bevindt je op een onbekend terrein en lult maar raak om je gelijk te halen. En jij vindt dat je helemaal gelijk hebt in deze kwestie en dat vind ik eerlijk gezegd een betje zielig..... probeer je haat een beetje te bedwingen en kijk een beetje meer objectief.

TylW zei:
Meen je dat nu? Dan moet je je toch eens verdiepen in die functie denk ik. En het is imam.

Ja, dat meen ik, dit hebben "jullie"ervan gemaakt. (kloten met jullie/ons te werken, maar zo is het tenminste duidelijk)
Wil je mij marokkaanse woordjes gaan leren :roflol: , laat me niet lachen

Hicham

bur zei:
o dus uit naam van van Gogh zijn er dus ook mensen op brute wijze afgeslacht

en ik heb het dus over voor de tijd dat hijzelf werd afgemaakt uitnaam van 1 of andere geloofsovertuiging.

van gogh had dus ook religueze vogelingen nope dacht het niet.
Heeft dus ook zoveel vogelingen als deze nepimam nope dacht het niet.

:)

ik snap het geen **** van, leg eens even uit wat je bedoelt....en het zijn voLllllllllllgelingen. :)

Hicham

DBC01 zei:
Ja Hicham.
Jij hebt duidelijk weinig gelezen.
Eerst wist je al niet dat er ook homocoïtusualiteit in het dierenrijk bestond, en nu vind je het vreemd dat ik van Gogh een dorpsgek noem?
Man, het was de meest bekende uitspraak van van Gogh vlak voor zijn dood.

'Ik bang voor een aanslag? Wie wil er nou een dorpsgek vermoorden?'

Theo van Gogh, enkele dagen voor zijn dood in zijn een na laatste interview.

Hoe noem je dan de mensen die de ideeen van een dorpsgek delen?

Hicham

En over homocoïtusualiteit.....tje iedereen heeft zn interesses, ik heb mn mond voorbij gepraat sorry, ik weet er niet zoveel over.

Hicham

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven