Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
And the Jews will not be pleased with you, nor the Christians until you follow their religion. Say: Surely Allah's guidance, that is the (true) guidance. And if you follow their desires after the knowledge that has come to you, you shall have no guardian from Allah, nor any helper.
Pff ja zo kan je alles gaan uitleggen. Typische verdediging door gelovigen, ze hebben altijd wel een uitleg klaar, hoe gek ook.Juiste visie bestaat niet. Lezen = interpreteren.
Als er 6,5 miljard mensen bestaan, dan bestaan er in principe 6,5 miljard verschillende interpretaties. Zoals iemand het zei: je kan de slechte dingen in de koran opzoeken en ernaar handelen, en je kan de goede dingen in de koran opzoeken en ernaar handelen. Er is geen 1 zaligmakend weg. Osama's visie is even 'juist' als u visie.
Over 1 ding kunnen we het misschien eens zijn. Mohammed was 40+ en hij paalde een meisje van 9 jaar. oops![]()
Wat goed dat we gorill0r weer terug hebben het jongens?
Wat ik nogal vreemd vind is dat je er van uit gaat dat 'Marrokaantje' als moslim zijnde(ga ik van uit) minder verstand heeft van de Koran als jij, ik of mensen op 'kritische sites'. Het is ZIJN religie dus mag ik er toch echt van uit gaan dat hij weet waar hij over praat.Marokkaantje moet de koran nog maar eens goed lezen, en ook de kritische sites erover. Zo vreedzaam en verdraagzaam komt het bij mij helemaal niet over.
Marokkaantje moet de koran nog maar eens goed lezen, en ook de kritische sites erover. Zo vreedzaam en verdraagzaam komt het bij mij helemaal niet over.
Gebrainwashed staat niet gelijk aan meer verstand hebben over iets. Een outsider ziet ook beter wat er mis is met een sekte dan een sektemember zelf.Wat ik nogal vreemd vind is dat je er van uit gaat dat 'Marrokaantje' als moslim zijnde(ga ik van uit) minder verstand heeft van de Koran als jij, ik of mensen op 'kritische sites'.
Ik weet niet waar jij het haalt dat die sites beschrijven hoe je je geloof moet belijden. Ik denk dat je één en ander verwart.Jij hebt liever dat hij zijn geloof belijdt zoals het beschreven staat op "kritische" sites?
In plaats van op de manier dat hij het hier beschrijft?
Er zijn tig sites te vinden, met verschillende eigenaars. In veel gevallen geven ze gewoon citaten, en die citaten komen bij mij alles behalve over als vredelievend.Die kritische sites worden overwegend gerund door xenofoben als Robert Spencer. Weet nou niet of je Spencer en co erg serieus moet nemen als je weet dat die kritiek vooral uit ultrarechtse Israëlische hoe komt. Jihadwatch, Memri etc. Kritiek is prima maar kritiek die bij voorbaat al bevooroordeeld is neem ik met een korrel zout. In de visie van Spencer bestaat er geen vredelievende moslim en copycat Wilders heeft die visie overgenomen.
Gebrainwashed staat niet gelijk aan meer verstand hebben over iets. Een outsider ziet ook beter wat er mis is met een sekte dan een sektemember zelf.
Ik weet niet waar jij het haalt dat die sites beschrijven hoe je je geloof moet belijden. Ik denk dat je één en ander verwart.
Elke gelovige is tot op zekere hoogte gebrainwashed, anders kan je überhaupt niet gelovig zijn.Dan ga je er vanuit dat zo'n beetje iedere moslim gebrainwashed is en niet kritisch kan zijn.
Ik denk dat T eerder zit te denken aan sites als Stormfront etc etc waar vreemdelingen haat en dergelijke niet ongewoon is.Die kritische sites geven toch een interpretatie aan de islam?
En wat doen gelovigen? Juist!
Elke gelovige is tot op zekere hoogte gebrainwashed, anders kan je überhaupt niet gelovig zijn.
Citaten zijn geen interpretaties beste.Die kritische sites geven toch een interpretatie aan de islam?
En wat doen gelovigen? Juist!
Stormfront? Dat is een forum met idioten. Wat heeft dat hier mee te maken.Ik denk dat T eerder zit te denken aan sites als Stormfront etc etc waar vreemdelingen haat en dergelijke niet ongewoon is.
Zou nogmaals wel verhelderend zijn als je een link van deze 'kritische' sites kon geven.