XXL Nutrition

Shocking News Moslimpartij mikt op verkiezingen 2010

Hoe komen we bij de joodse cultuur? Die is nauwelijks terug te vinden hier in Nederland.

Hoezo is dit shocking news?

Mooi toch, kunnen we tenminste die mocro's direct aanspreken als ze weer eens een oud vrouwtje in een scootmobiel beroofd hebben.

Hoe komen we bij de joodse cultuur? Die is nauwelijks terug te vinden hier in Nederland.

Get real. AEX is van origine een Joodse inventie en het Joodse model van vermeerderde meeropbrengst door kunstmatige opgekrikte vraag en interesse is gewoon despotisme van de allerhoogste graad. Ze hebben de knoppen van de media stevig in handen en zijn niet ontvankelijk voor het idee van veel minder masticeren.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ente-rotterdam-grootste-partij-worden-210253/

Toekomst gaat sneller dan je denkt. :D

In ieder geval is het logisch gezien de demografische verhoudingen in ons land, dat we in bepaalde steden op den duur gewoon te maken krijgen met ingevulde raadszetels bekleed door Moslims die waardes uit de Islam vertegenwoordigen.

Je moet er toch niet aan denken dat de plaatselijke begroting van jou gemeente beinvloed wordt door trails van een geschreven boek uit een tijdperk dat we nog niet eens sanitaire voorzieningen hadden.

Ik acht het mogelijk dat bijvoorbeeld op lokaal niveau, het zover komt dat gemeentelijk vermogen wordt uitgegeven aan culturele Islamitische literatuur, de bouw van een gebedshuis, en een zomeravond concert en bibliotheek in jou woonplaats daarvan ten koste gaat.

Leuke reclame, maar helaas gelden veel van deze kernwaarden veelal tegenover ANDERE moslims, en niet tegenover niet-gelovigen en soms ook niet tegenover anders gelovigen (people of the book: joden, christenen etc.). Daarnaast ben ik huiverig voor iedere politieke stroming van de islam, omdat de sharia al gauw om de hoek komt kijken.

Daarnaast mag Meneer Kreeft direct verbannen worden vanwege landverraad. Je bekeren tot de islam is 1 (wat veel voorkomt doordat alleen moslims met moslim vrouwen mogen trouwen, hoe respectvol en tolerant), maar dan ook nog je land en haar normen, waarden, cultuur en democratie naar de verdoemenis helpen door dit pan-arabisme is iets heel anders.

Dit klopt absoluut niet. Wij moslims dienen goed en met respect onze medemens te behandelen, en of het nou een moslim of ongelovige is, is niet van belang.
Bewijs uit de Koran:
"Allah verbiedt u niet, degenen die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen. Voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief." (60:9)
Ik ben geen reclame aan het maken, beste Nbatweek, ik probeer alleen het JUISTE beeld van de Islam te laten zien, omdat ik met pijn in mijn hart moet toezien hoe sommige dwazen het beeld van mijn mooie religie hebben veranderd als zijnde 'extremistisch' en 'geweldadig'.

Dit klopt absoluut niet. Wij moslims dienen goed en met respect onze medemens te behandelen, en of het nou een moslim of ongelovige is, is niet van belang.
Bewijs uit de Koran:

Ik ben geen reclame aan het maken, beste Nbatweek, ik probeer alleen het JUISTE beeld van de Islam te laten zien, omdat ik met pijn in mijn hart moet toezien hoe sommige dwazen het beeld van mijn mooie religie hebben veranderd als zijnde 'extremistisch' en 'geweldadig'.

Marokkaantje, ik kan uit eigen ervaring beamen dat merendeel van de moslims in Nederland leven volgens de richtlijnen die jij uiteenzet. Het gaat er in feite om dat een select groep personen structureel voor problemen zorgt. Daar zij zelf aangeven dit te doen in dienst van een bepaalde religie, is het tamelijk begrijpelijk dat men tegenwoordig de Islam associeert met de Marokkaanse probleem jongeren.

Nogmaals, ik sta er niet achter dat men dit aanpakt van uit het standpunt: Oh, dat zijn moslims! Al zou de hierarchie binnen de Marokkaanse gemeenschap wel zijn vruchten moeten afwerpen. Die jongens krijgen veel te veel ruimte om dergelijke problemen te creëren.

Op basis van het moslim zijn worden er belangrijke conclusies c.q. maatregelen aan verbonden. Dat is fout. Er is een grote groep jongeren die problemen veroorzaakt. Daar moet een oplossing voor gevonden worden. Religie heeft daar niks mee te maken. Die is boven elk persoon en elke autoriteit verheven.

We moeten terug naar de basis.

Bewijs uit de Koran:

Dus joden en homo's zijn gelijkwaardig aan jullie?

Marokkaantje moet de koran nog maar eens goed lezen, en ook de kritische sites erover. Zo vreedzaam en verdraagzaam komt het bij mij helemaal niet over.

Juiste visie bestaat niet. Lezen = interpreteren.

Als er 6,5 miljard mensen bestaan, dan bestaan er in principe 6,5 miljard verschillende interpretaties. Zoals iemand het zei: je kan de slechte dingen in de koran opzoeken en ernaar handelen, en je kan de goede dingen in de koran opzoeken en ernaar handelen. Er is geen 1 zaligmakend weg. Osama's visie is even 'juist' als u visie.

Over 1 ding kunnen we het misschien eens zijn. Mohammed was 40+ en hij paalde een meisje van 9 jaar. oops :o

Juiste visie bestaat niet. Lezen = interpreteren.

Als er 6,5 miljard mensen bestaan, dan bestaan er in principe 6,5 miljard verschillende interpretaties. Zoals iemand het zei: je kan de slechte dingen in de koran opzoeken en ernaar handelen, en je kan de goede dingen in de koran opzoeken en ernaar handelen. Er is geen 1 zaligmakend weg. Osama's visie is even 'juist' als u visie.

Over 1 ding kunnen we het misschien eens zijn. Mohammed was 40+ en hij paalde een meisje van 9 jaar. oops :o

Hoe interpreteer je dit?

And the Jews say: The Christians do not follow anything (good) and the Christians say: The Jews do not follow anything (good) while they recite the (same) Book. Even thus say those who have no knowledge, like to what they say; so Allah shall judge between them on the day of resurrection in what they differ.

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/koranjews.html

Terug
Naar boven