XXL Nutrition

Nieuws Moslims zijn niet het probleem bij geweld tegen homo's

Bezoekers in dit topic

De EO jongeren dag wel eens gezien.
Ik vind al die fokking evangelisten minstens even erg als de moslims. Gewoon een gevaarte voor de mensheid is het. Vieze incestuele pedocoïtusuelen.
en wie is er nu racistische en oordeelvellend dan ?
 
Het gaat er toch helemaal niet om of moslims voor of tegen homo's zijn? Het gaat hier toch om dat onderzoek. Waaruit blijkt dat 14% van de homocrimes door allochtonen worden uitgevoerd.
Dus ookal wordt het door de islam niet goedgekeurt, toch betekent dat niet dat alle geweldsdelicten jegens homo's worden uitgeoerd door moslims..

Daarnaast is de islam natuurlijk niet het enige geloof wat anti homo is. Ook het christendom is erg agressief tegen homo's. Maar ik hoor niemand zeggen dat het altijd christenen zijn die homo's in elkaar slaan.

Mooi hoe mensen de bewijslast gewoon naast zich neer leggen, omdat de allochtoon er toevallig goed uitkomt.
Ik zou dit soort 'onderzoeken' trouwens maar met een serieuze korrel zout nemen. Niet de eerste keer dat ze de bal compleet misslaan met hun dikwijls slecht uitgevoerde onderzoeken. Homohaat is er overal, maar vooral vaak in marokkaanse/ islamitische/extreem-christelijke kringen.
 
In drenthe is het anders.
Homo's mishandelen marokanen.
Groot gelijk hebben ze mocro rammen in beilen
 
en wie is er nu racistische en oordeelvellend dan ?

Niet racistisch. Christenen komen in meerdere rassen voor;)

Niet alles wat ik zeg te serieus nemen trouwens:rolleyes:

Had tijd terug wel een documentaire gezien op de Nederlandse televisie, over evangelisten. Daar was hele tijd zo'n predikant aan het woord. Die ging maar door over homo's dit, homo's dit. Abortus dit abortus dat.

Paar jaar na het maken van die docu werd dezelfde predikant opfepakt omdat hij kleine jongetjes had aangerand. Vond het wel fokking briljant.
Is best groot op het nieuws geweest toen trouwens, misschien iemand die zn naam nog weet?
 
Ik zou dit soort 'onderzoeken' trouwens maar met een serieuze korrel zout nemen. Niet de eerste keer dat ze de bal compleet misslaan met hun dikwijls slecht uitgevoerde onderzoeken. Homohaat is er overal, maar vooral vaak in marokkaanse/ islamitische/extreem-christelijke kringen.

O, dat geloof ik ook wel.
Maar er wordt vaak gezegd dat alle agressie jegens homo's van Islamitische afkomst is. Dat lijkt me onwaar.

Er was hier op dbb laatst een topic over homo's. Daar waren ook idiote reacties tusesn van gewone Nederlandse jongens hoor. Die zich geïntimideerd voelde door homo's, of ze vies vonden of wat dan ook.
 
Niet racistisch. Christenen komen in meerdere rassen voor;)

Niet alles wat ik zeg te serieus nemen trouwens:rolleyes:

Had tijd terug wel een documentaire gezien op de Nederlandse televisie, over evangelisten. Daar was hele tijd zo'n predikant aan het woord. Die ging maar door over homo's dit, homo's dit. Abortus dit abortus dat.

Paar jaar na het maken van die docu werd dezelfde predikant opfepakt omdat hij kleine jongetjes had aangerand. Vond het wel fokking briljant.
Is best groot op het nieuws geweest toen trouwens, misschien iemand die zn naam nog weet?

Ted Haggard ?
 
zou kunnen, heb echt geen idee.
Mooie hypocriete vent was dat.
 
Uit die gegevens kwam naar voren dat veertien procent van de 150 gevallen van homofobe incidenten is gepleegd door daders die door het slachtoffer als allochtoon werden omschreven. In de overige 86 procent van de gevallen ging het om autochtonen, of is nog geen dader aangewezen.
bwahahaha hoeveel percent van de bevolking is allochtoon? zo'n cijfers bewijzen toch niets, ze kunne beter kijken naar het percentage homohaters in bepaalde groepen
 
Ik wil niet vervelend doen, maar Marokkanen van de 2e generatie zijn toch gewoon autochtonen. Ik zeg niet dat ze verantwoordelijk zijn voor alle gevallen van homogeweld, maar in de context van de "discussie" zoals ze hier graag gevoerd wordt lijkt deze studie me daarom niet echt relevant.
 
bwahahaha hoeveel percent van de bevolking is allochtoon? zo'n cijfers bewijzen toch niets, ze kunne beter kijken naar het percentage homohaters in bepaalde groepen
idd, als je het echte percentage vergelijkt komen allochtonen nog hoger uit als autochtonen in dit flut onderzoek :roflol:
 
nederlanders zijn gewoon een stel hypocrieten waarschijnlijk hebben ze dat zelf niet eens door, voorbeeld:
iedereen kent badr hari hij is en marokaan en vecht voor marokko maar raad is hoe ze hem noemen op tv : de nederlandse marokaan, maar als hij iets verkeerds zou doen(homo in elkaar slaan, overval etc.) dan noemen ze hem opeens een marokaan
snapie? en zo ken ik tal van voorbeelden.
 
nederlanders zijn gewoon een stel hypocrieten waarschijnlijk hebben ze dat zelf niet eens door, voorbeeld:
iedereen kent badr hari hij is en marokaan en vecht voor marokko maar raad is hoe ze hem noemen op tv : de nederlandse marokaan, maar als hij iets verkeerds zou doen(homo in elkaar slaan, overval etc.) dan noemen ze hem opeens een marokaan
snapie? en zo ken ik tal van voorbeelden.

"adil' betekent "arnoldfan" in het Marokkaans ? Ga een schaap slachten ofzo...
 
Het is heel simpel...

Kunnen ze voetballen en spelen ze in Oranje zijn ze Nederlander (iig.. zijn ze 'anders')

Zijn het criminelen zijn het allochtonen.. ongeacht dat hun voorouders al in Nederland zijn geboren...

Dit even in het kader van de 'discussie' wat is een allochtoon?
 
Het is heel simpel...

Kunnen ze voetballen en spelen ze in Oranje zijn ze Nederlander (iig.. zijn ze 'anders')

Zijn het criminelen zijn het allochtonen.. ongeacht dat hun voorouders al in Nederland zijn geboren...

Dit even in het kader van de 'discussie' wat is een allochtoon?

Nu bestaan 3de generatie allochtonen in principe niet want als je hier geboren bent uit 2de generatie allochtone ouders ben je in de meeste gevallen een autochtoon. Die 3de generatie is voor het grootste gedeelte nog niet van die leeftijd dat ze overlast kunnen veroorzaken.

Wat bij deze studie wordt gezien als allochtoon of autochtoon is vrij onduidelijk maar het lijkt wel duidelijk dat die studie een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid.
 
Back
Naar boven