Fitness Seller

Nieuws Moslims zijn niet het probleem bij geweld tegen homo's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu bestaan 3de generatie allochtonen in principe niet want als je hier geboren bent uit 2de generatie allochtone ouders ben je in de meeste gevallen een autochtoon. Die 3de generatie is voor het grootste gedeelte nog niet van die leeftijd dat ze overlast kunnen veroorzaken.

Wat bij deze studie wordt gezien als allochtoon of autochtoon is vrij onduidelijk maar het lijkt wel duidelijk dat die studie een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid.

Ga anders mierennken met je derde generatie bestaat niet.. :D
Maar dat is namelijk wel wat ik bedoel.. maakt niet uit waar je geboren bent, uit welke generatie je komt of waar je voor hebt gekozen.. het gaat erom dat de simpele zielen altijd 'met twee maten' zullen meten.. het is hoe het uitkomt en vandaar dat ik eigenlijk op deze manier duidelijk wou maken dat het zoals gewoonlijk een zinloze discussie is.;)
 
Denk dat die simpele zielen het liefst een blonde Miss Nederland hebben, een boerenzoon die kickboxkampioen is, een blank Nederlands elftal etc. Het maakt niet uit hoeveel generaties een allochtoon in Nederland woont, voor de simpele ziel blijft een allochtoon een allochtoon ook als deze officieel geteld wordt als autochtoon. Denk dat simpele zielen weinig positieve gevoelens hebben bij personen die ook maar 1% allochtoon bloed in hun aderen hebben.
 
Denk dat die simpele zielen het liefst een blonde Miss Nederland hebben, een boerenzoon die kickboxkampioen is, een blank Nederlands elftal etc. Het maakt niet uit hoeveel generaties een allochtoon in Nederland woont, voor de simpele ziel blijft een allochtoon een allochtoon ook als deze officieel geteld wordt als autochtoon. Denk dat simpele zielen weinig positieve gevoelens hebben bij personen die ook maar 1% allochtoon bloed in hun aderen hebben.

Ik heb zo niks tegen allochtonen(nee, echt niet), maar op sommige punten ben ik toch simpel. Zo kwam m'n zusje met een zigeuner aanzetten... daar reageerde ik, om in jouw woorden te blijven, toch best 'simpel' op.

(die zigeuner kende ik al heel lang, heb er an sich ook weinig problemen mee. Maar ik vind het gewoon niks voor m'n zusje :D)
 
Denk dat die simpele zielen het liefst een blonde Miss Nederland hebben, een boerenzoon die kickboxkampioen is, een blank Nederlands elftal etc. Het maakt niet uit hoeveel generaties een allochtoon in Nederland woont, voor de simpele ziel blijft een allochtoon een allochtoon ook als deze officieel geteld wordt als autochtoon. Denk dat simpele zielen weinig positieve gevoelens hebben bij personen die ook maar 1% allochtoon bloed in hun aderen hebben.

ok.. was in eerste instantie niet echt een serieuze post van mij maar zat wel een kern van waarheid in..

Wat jij bedoeld zijn de arnoldfans, de cutlers etc..etc.. die reken ik niet eens tot de simpele zielen... die zijn gewoon.. laten we zeggen.. nou ja laat maar.. ieder weldenkend mens weet hoe je ze moet kwalificeren..


Waar het om gaat is dat het begrip 'allochtoon' wordt toegepast hoe het uitkomt.. door de media en vaak door de bevolking over het algemeen.. Als Babel een crimineel was en hij zou op het nieuws komen zouden we het over een Nederlander hebben van Surinaamse afkomst.. als diezelfde Babel in het nederlandse elftal na het behalen van de U-21 europese titel de Surinaamse vlag om z'n nek hangt dan is iedereen geschokeerd.. dan is het een nederlander die geen binding meer heeft mijn zijn geboorteland (of geboorteland van zijn ouders) in de ogen van die 'simpelen' waar ik op doel..
Het woord 'allochtoon' is nog een vaag begrip ;)
 
Dan heeft Islam weldegelijk invloed op hen. De 'intellectuele' imam preekt dat homo's naar hel gaan, en de idioten onder de imam gaan homo's discrimineren door geweld etc. Zo gaat dat altijd.

Wel grappig die foto:D Doen de journalisten net zo hard mee aan een gegeneraliseerde beeld van homo's.

Denk je echt dat die jongeren vaak naar de moskee gaan???
 
Back
Naar boven