MuscleMeat

Moslims zijn onwetendheid van autochtonen zat

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
:D je kent me daar te goed voor, maar volg het ff niet meer, je mag het wel samenvatten hoor:)

Vooruit, in het kort dan:

Moslims/Nederlanders zijn onwetendheid van autochtonen/allochtonen zat.

Yup, dat zou het moeten doen. Game on.

zich normaal gedragen, na verloop van tijd verminderd de haat en het onbegrip en stijgt het wederzijdse respect. met normaal gedrag bedoel ik; opdonderen met irritante hangjongeren, opdonderen met generalisatie. tot zover mijn reactie:D

Sport2000 zei:
zich normaal gedragen, na verloop van tijd verminderd de haat en het onbegrip en stijgt het wederzijdse respect. met normaal gedrag bedoel ik; opdonderen met irritante hangjongeren, opdonderen met generalisatie. tot zover mijn reactie:D

Die hangjongeren? Vergeet de vreselijk irritante hardcore moslims niet die je aankijken alsof ze een varken zien. Je negeren als je ze aanspreekt omdat je niet zuiver bent.

Zoals Theo al zei:

-De HAAT tegen alles wat niet Moslim is
-De HAAT jegens homo's
-De intolerantie naar vrouwen

Dat zijn de drie sociale pijlers waar de Islam op drijft.

Oh en 'democratie'. De echte Moslim veracht, vervloekt democratie.

Ik wil er stiekum wel nog even op wijzen dat de islam van nature een liefdevol geloof is. De koran vertolkt heel veel mooie dingen, maar heleboel quotes worden door de extremisten verkeerd opgevat en uitgevoerd.

Damn, ik ben echt lief

Yzord zei:
Ik wil er stiekum wel nog even op wijzen dat de islam van nature een liefdevol geloof is. De koran vertolkt heel veel mooie dingen, maar heleboel quotes worden door de extremisten verkeerd opgevat en uitgevoerd.

Damn, ik ben echt lief

Waren het alleen de extremisten maar die zo gemeen deden.
Dan keerden de rest van de Moslims zich toch af van die gemene groep?

Maar nee! Nergens hoor je protesten als er weer koppen rollen van onschuldige westerlingen, nergens hoor je protesten van Moslims als er torens ontploffen. De Moslims zijn vooral een stil volkje dat nooit en te nimmer hun eigen mensen zal terecht wijzen, ook al lopen ze met 1000 tegelijk en bom op de buik de Arena binnen. 'Bescherm uw broeder, hoe slecht hij ook is! Slechter is nog altijd het ongelovige beest'

DBC01 zei:

Maar nee! Nergens hoor je protesten als er weer koppen rollen van onschuldige westerlingen, nergens hoor je protesten van Moslims als er torens ontploffen. De Moslims zijn vooral een stil volkje dat nooit en te nimmer hun eigen mensen zal terecht wijzen, ook al lopen ze met 1000 tegelijk en bom op de buik de Arena binnen. 'Bescherm uw broeder, hoe slecht hij ook is! Slechter is nog altijd het ongelovige beest'

Ik beaam wat je zegt.

DBC01 zei:

Vergis je niet he, want het zijn echte klootzakken. Wat niemand weet is dat er zeker tientallen moslims ook gedood zijn bij de aanslag van het wtc

Is dit weer een (verkapte) schreeuw om respect?
Ik ben bereidt alles te doen om mijn respect te tonen op maar 1 voorwaarde: het mag niet ten koste gaan van mijn eigen Cultuur (de Nederlandse cultuur dus). Dus zeg het maar, hoe toon ik respect? Mijn ideeen zijn op, een moskee en vrijheid van geloof zijn schijnbaar niet voldoende.

En als het gaat om de generalisatie van Moslims, dan stel ik voor dat de Moslims eens wat ideeen geven over hoe ze zelf kunnen bijdragen aan de positieve beeldvorming. Media censuur is geen optie.

DBC01 zei:

gek he? zulke dingen vinden in moskeeen plaats niet in heet vondelpark, in de moskeeen word er tekst en uitleg gegeven over het gebeurde en hoe men dient om te gaan met reacties van mensen, dat er niet veel over in de media komt heeft een aantal redenen waaronder deze.
DBC01 zei:
Die hangjongeren? Vergeet de vreselijk irritante hardcore moslims niet die je aankijken alsof ze een varken zien. Je negeren als je ze aanspreekt omdat je niet zuiver bent.

Zoals Theo al zei:

-De HAAT tegen alles wat niet Moslim is
-De HAAT jegens homo's
-De intolerantie naar vrouwen

Dat zijn de drie sociale pijlers waar de Islam op drijft.

Oh en 'democratie'. De echte Moslim veracht, vervloekt democratie.
sjah, helaas snappen ze dan nog niet wat de islam ze leert over niet moslims en het leven in niet-moslim landen. jammer maar helaas. probleem is meestal ook dat deze mensen zo overtuigd zijn van hun gelijk dat ze nergens anders meer voor open staan (hofstadgroep anyone)

Lauw zei:

Ik ben bereidt alles te doen om mijn respect te tonen op maar 1 voorwaarde: het mag niet ten koste gaan van mijn eigen Cultuur (de Nederlandse cultuur dus). Dus zeg het maar, hoe toon ik respect? Mijn ideeen zijn op, een moskee en vrijheid van geloof zijn schijnbaar niet voldoende.

En als het gaat om de generalisatie van Moslims, dan stel ik voor dat de Moslims eens wat ideeen geven over hoe ze zelf kunnen bijdragen aan de positieve beeldvorming. Media censuur is geen optie.

Alsof er een literaire atoombom ontploft. Lauw je mag wel uitkijken dat jij niet de volgende dissident wordt. Mensen die het bij het rechte eind hebben, zijn ze niet gek op in Mekka.

Lauw zei:

Alsof er een literaire atoombom ontploft. Lauw je mag wel uitkijken dat jij niet de volgende dissident wordt. Mensen die het bij het rechte eind hebben, zijn ze niet gek op in Mekka.

Sport2000 zei:
sjah, helaas snappen ze dan nog niet wat de islam ze leert over niet moslims en het leven in niet-moslim landen. jammer maar helaas. probleem is meestal ook dat deze mensen zo overtuigd zijn van hun gelijk dat ze nergens anders meer voor open staan (hofstadgroep anyone)

Oh dus zo kijk jij tegen de problematiek aan? 'Jammer maar helaas'.

Klinkt zoiets als: 'm'n parkiet van 12 jaar is vanmorgen heen gegaan. Jammer maar helaas'. Het is echter een iets serieuzer probleem dan de 'helaas' uitroep waarmee jij het vraagstuk overgiet.

spiertje16 zei:
Vergis je niet he, want het zijn echte klootzakken. Wat niemand weet is dat er zeker tientallen moslims ook gedood zijn bij de aanslag van het wtc
Dat waren geen moslims. Dat waren tot het kapitalisme bekeerde broeders. Verwesterde varkens, dat zijn de allerergsten.

@DBC en Lauw, altijd weer aandoenlijk die virtuele kruistocht van jullie. En sport, spier en sage, dat ze de moeite nemen :D

precies, zonder tegengas was dit niet post #160 geweest:D
'Jammer maar helaas' = omdat ze voor geen reden vatbaar zijn, maja daarvoor ziten ze nu in een staatspension :cool:

Ja echt tolerant zijn ze wel. Ze tolereren namelijk geweld tegen autochtonen, tolereren tasjesroof van soortgenoten en andere wandaden van hun matti's. Nee die uitspraak over tolerant daar hebben ze wel gelijk in...

@DBC: volledig met je eens

Lees ook: http://www.apostatesofislam.com/forum/ en huiver.
Een forum van mensen die de islam verlaten hebben en meestal met de dood bedreigd worden.

Wat daaruit duidelijk naar voren komt:
De Islam is geen godsdienst maar een totalitaire ideologie met sektarische eigenschappen. Hierdoor geniet ze de bescherming van "vrijheid van godsdienst"
Deze ideologie is qua indoctrinatie/brainwashing even erg als de Jim Jones sekte en de Moon sekte maar veel gevaarlijker omdat het zo wijd verbreid is.

Sport2000 zei:
Kortom, het word tijd om de Islam te herschrijven, en aan te passen aan moderne tijden.

Terug
Naar boven