AndroidHealthClinic

Moslims zijn onwetendheid van autochtonen zat

SageFrancis zei:
Hier ga ik niet eens op in.

Wat jij niet snapt is dat als ik zeg dat ik nederlander ben dat nederlanders zeggen You wish!!!

Wat jij ook niet snapt is dat als ik zeg dat ik allochtoon ben dat nederlanders zeggen, AANPASSEN!
Ongeacht de situatie. Kom eens met wat sterks martie. Ik zie bijna niemand met harde feiten komen, alleen verhaaltjes van wat er vroeger was gebeurd of zoals het nu zogenaamd is..

wat ik je duidelijk wou maken maar wat jij niet begrijpt: jij zegt dat wij nederlanders zeggen tegen jouw: Nee, ik ben geen stink allochtoon.

Je kan wel leuk zeggen dat elke nederlander dat zegt maar jullie zeggen zelf ook rare dingen over nederlanders

martie zei:
wat ik je duidelijk wou maken maar wat jij niet begrijpt: jij zegt dat wij nederlanders zeggen tegen jouw: Nee, ik ben geen stink allochtoon.

Je kan wel leuk zeggen dat elke nederlander dat zegt maar jullie zeggen zelf ook rare dingen over nederlanders
HAHAHHAHAHA gast, dat probeer ik nou duidelijk te maken.
Het komt van 2kanten. Maar geen van beiden is begonnen.

Leviathan zei:
Ff wat anders......

Ook simpel voorbeeld van de geweldadigheid onder allochtone jongeren zijn die filmpjes die door die scholieren zijn opgenomen waarin 2 meisjes total loss wordt getrapt door een groep.

Kan aan mij liggen maar in beide filmpjes wordt een Nederlandse chick door een groep allochtone puta's in elkaar geslagen.

Ligt ook aan jou,waren namelijk geen buitelanders

Martie zei:
dit artikel gaat echt typisch over jouw. en wat is er erg aan met verhaaltjes wat vroeger gebeurd en nu nog aan de gang is. en ja, tuurlijk moeten buitenlanders zich aanpassen jij ook, en als iemand er commentaar op heeft hoe die word behandeld hier waarom gaan ze dan niet terug naar hun eigen land als het daar zo perfect is.
Bullshit. Je REINSTE bullshit. Ken je bullshitbingo?

Ik ben het voorbeeld van een geintegreerde allochtoon. Peh-lease.
Ik stop met het reageren op jouw berichten, ze slaan als een tang op een varken.

martie zei:

Hier moeten we echt mee kappen man, we zijn gewoon allemaal Nederlanders en niet wij en/of zij.
Daarom voelde ik mezelf ook zo aangevallen door Centaur, Het is een geheel en niet 2 delen

spiertje16 zei:
Ligt ook aan jou,waren namelijk geen buitelanders

Hoezo?

Hebben ze jou en De c**k (met See-Oo-See-Kaa) op de zaak gezet dat je dat allemaal weet ofzo? :cool:

De enigste blanke meisjes die ik er uit kon halen waren de meisjes die in elkaar geslagen werden. :rolleyes:

spiertje16 zei:
Hier moeten we echt mee kappen man, we zijn gewoon allemaal Nederlanders en niet wij en/of zij.
Daarom voelde ik mezelf ook zo aangevallen door Centaur, Het is een geheel en niet 2 delen

Het zal idd een wij moeten worden, maar ik heb het idee dat dat nooit zal gebeuren, gezien twee culturen zover uiteen liggen.

kan er eigenlijk iemand vertellen wanneer je geïntegreerd bent in nl?
en de eerste die z'n cultuur verloochend, => tegen de muur en knallen

btw kunnen jullie je rasgenoten in spanje/griekenland/turkije een lesje in integratie leren?

Kunnen we ten eerste eens ophouden met het jullie en ons geblaat?

Denk dat de irritatie gevoed wordt door de rotte appels. Want er wordt bijvoorbeeld wel geaccepteerd dat Hindoes ook amper integreren. Die hebben eigen feesten, trouwen met eigen volk en de meesten hebben overwegend contacten binnen de eigen groep. Maar ja ze hebben geen grote criminele vertegenwoordiging. Net zo goed als bij de Chinezen, die moeten nog minder van integratie hebben.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar de meeste culturen die in Nederland in grote groepen vertoeven zijn vrij gesloten culturen. Zeker in de grote steden, in kleinere steden en dorpen als bepaalde culturen al een vertegenwoordiging hebben zullen ze meestal meer moeite doen om te integreren.

Een groot probleem is ontstaan bij het inplaatsingbeleid in de jaren 70 en vooral de jaren 80. Alle immigranten werden gehuisvest in dezelfde buurten en dan vinden we het nu vreemd dat ze in die buurten samenklonteren. Tja wat dat betreft lopen we toch zelf achter de feiten aan, want serieus in die tijd werd het al voorspelt dat die concentratie tot grote problemen zou leiden.

En nee immigranten hadden niet zelf een keuze waar ze gehuisvest konden worden, inplaatsing werd uitgevoerd door gemeenten in samenspraak met woningbouwverenigingen. Meestal de goedkope krotten in de jaren 70 en in de jaren 80 de vervangende stadsvernieuwingswijken die werden gebouwd als vervanging van die krotten. Als zo'n buurt al van oudsher een broeinest is van criminaliteit dan kan je er vergif op innemen dat nieuwkomers dat ook oppikken en denken dat soort gedrag normaal is.

Als je nooit in zo'n buurt gewoond hebt is het moeilijk oordelen, maar uit ervaring weet ik dat de stap naar criminaliteit een stuk kleiner is als je in zo'n wijk woont dan als je bijvoorbeeld in een meer gemeleerde wijk woont met goede huisvesting.

Wil zeker geen begrip kweken voor het verrotte gedrag van bepaalde groeperingen, heb zelf ook bijna altijd de verleiding kunnen weerstaan om niet het verkeerde pad op te gaan. Maar ik denk niet dat we het probleem aanpakken door bepaalde groepen te stigmatiseren terwijl er door bepaalde beslissingen in het verleden van de Nederlandse overheid ook fouten zijn gemaakt.

EricR zei:
Denk dat de irritatie gevoed wordt door de rotte appels. Want er wordt bijvoorbeeld wel geaccepteerd dat Hindoes ook amper integreren. Die hebben eigen feesten, trouwen met eigen volk en de meesten hebben overwegend contacten binnen de eigen groep. Maar ja ze hebben geen grote criminele vertegenwoordiging. Net zo goed als bij de Chinezen, die moeten nog minder van integratie hebben.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar de meeste culturen die in Nederland in grote groepen vertoeven zijn vrij gesloten culturen. Zeker in de grote steden, in kleinere steden en dorpen als bepaalde culturen al een vertegenwoordiging hebben zullen ze meestal meer moeite doen om te integreren.

Een groot probleem is ontstaan bij het inplaatsingbeleid in de jaren 70 en vooral de jaren 80. Alle immigranten werden gehuisvest in dezelfde buurten en dan vinden we het nu vreemd dat ze in die buurten samenklonteren. Tja wat dat betreft lopen we toch zelf achter de feiten aan, want serieus in die tijd werd het al voorspelt dat die concentratie tot grote problemen zou leiden.

En nee immigranten hadden niet zelf een keuze waar ze gehuisvest konden worden, inplaatsing werd uitgevoerd door gemeenten in samenspraak met woningbouwverenigingen. Meestal de goedkope krotten in de jaren 70 en in de jaren 80 de vervangende stadsvernieuwingswijken die werden gebouwd als vervanging van die krotten. Als zo'n buurt al van oudsher een broeinest is van criminaliteit dan kan je er vergif op innemen dat nieuwkomers dat ook oppikken en denken dat soort gedrag normaal is.

Als je nooit in zo'n buurt gewoond hebt is het moeilijk oordelen, maar uit ervaring weet ik dat de stap naar criminaliteit een stuk kleiner is als je in zo'n wijk woont dan als je bijvoorbeeld in een meer gemeleerde wijk woont met goede huisvesting.

Wil zeker geen begrip kweken voor het verrotte gedrag van bepaalde groeperingen, heb zelf ook bijna altijd de verleiding kunnen weerstaan om niet het verkeerde pad op te gaan. Maar ik denk niet dat we het probleem aanpakken door bepaalde groepen te stigmatiseren terwijl er door bepaalde beslissingen in het verleden van de Nederlandse overheid ook fouten zijn gemaakt.

Tuurlijk is het ook aan ons eigen beleid te verwijten, en met name het beleid in de jaren 80. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb zelf 21 jaar in Molenwijk gewoont, voor degenen die die buurt niet kennen, dat is een buurt met vooral allochtonen, en een handjevol nederlanders. Dat was een mengelmoes waar elke bevolkingsgroep, behalve de nederlandse, meer dan voldoende vertegenwoordigt werdt, maar waarom had ik dan toch alleen maar problemen met de marokkanen? Of laat ik het liever wat veralgemeniseren, met de Moslims?

Denk alleen dat in Molenwijk van oudsher er net zoveel overlast was voor de komst van die groep. Of beter gezegd, dat weet ik eigenlijk wel zeker. Spoorwijk was een teringbende in de jaren 70 en begin jaren 80, maar Molenwijk spande toch wel de kroon in Den Haag in die tijd.

Oxgene zei:
Kunnen we ten eerste eens ophouden met het jullie en ons geblaat?
Dat zal je er toch nooit uitkrijgen, net als een turk een turk blijft, hoe nederlands hij ook is. Of een afrikaan een afrikaan, en een chinees een chinees, enz... deze mensen zullen nooit nederlanders genoemd worden. De chinees zal zelfs in Duitsland een nederlandse chinees genoemt worden.

SageFrancis zei:
@Lev: welk filmpje? Bij die lockers? Dat was een lonsdale 'puta'.

Nee, zijn 2 filmpjes in omloop. In die andere wordt een blond meisje buiten door zeker 6-8 buitenlandse meisjes afgetuigd.

Denk dat jij en officer Spiertje het andere filmpje bedoelen.

Leviathan zei:
Nee, zijn 2 filmpjes in omloop. In die andere wordt een blond meisje buiten door zeker 6-8 buitenlandse meisjes afgetuigd.

Denk dat jij en officer Spiertje het andere filmpje bedoelen.

Dat snap k nou gewoon niet, waarom buitenlanders altijd met een groep tegen 1 gaan ipv 1 tegen 1 ... ik zou sowieso niemand in elkaar slaan trouwens laat staan met een hele groep.

martie zei:
Dat snap k nou gewoon niet, waarom buitenlanders altijd met een groep tegen 1 gaan ipv 1 tegen 1 ... ik zou sowieso niemand in elkaar slaan trouwens laat staan met een hele groep.

Dat zit kennelijk in hun 'roots' ingebakken.

Trek ze uit groepsverband en ze zijn nog geen emmer pis waard.

SageFrancis zei:
Het cbs hanteert allochtoon als:
Persoon die woonachtig is in Nederland en van wie ten minste één ouder is geboren in het buitenland. Wie zelf in het buitenland is geboren hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren hoort tot de tweede generatie
Slechte definitie van het CBS.
Dan ben ik ook allochtoon (twee NL ouders, maar toevallig in Engeland geboren). Mijn Britse paspoort maakt het alleen maar erger...

Yzord zei:
[Link niet meer beschikbaar]

dit vind ik nou bullsh*t ! doen ze nu voor expres om de moslims op een ''goed'' blaadje te laten komen door ergens wat in een magazine of op internet te plaatsen . Ik heb deze week nog op tv gezien (belgische zender) dat er een moslim was die christen wou worden, hij zou de doodstraf krijgen als hij niet gewoon moslim bleef ! dus ik geloof er nix van over die kerken. ik ben er zeker van dat ze de kerk platbranden tot de grond als je er daar 1tje neerzet hoor. in hun land(en) word ons geloof niet getolereerd, ze mogen al blij zijn dat wij hun geloof wel tollereren in ons land, maar dat ze die hoofddoeken en boerkas etc... dragen ( voor hun geloof ) vind ik er wel teveel aan.

nog een ding , het probleem ligt gewoon aan de opvoeding. de oudere moslims ( de eerste generatie ) weet niet beter dan hun kinderen op straat laten rond te lopen, maar ze komen hier in een vrijere wereld terecht waar je kan stelen zonder dat je hand word afgehakt . ze weten niet beter ! en natuurlijk zie je dat er groepjes worden gemaakt en dan begint het ... om stoer voor te komen gaan ze wat in brand steken of wat vernielen en daar stopt het niet mee...ik vind dat de oudere een opleiding moeten krijgen van *HOE VOED IK MIJN KINDEREN OP*

BodyGainer zei:
nog een ding , het probleem ligt gewoon aan de opvoeding. de oudere moslims ( de eerste generatie ) weet niet beter dan hun kinderen op straat laten rond te lopen, maar ze komen hier in een vrijere wereld terecht waar je kan stelen zonder dat je hand word afgehakt . ze weten niet beter ! en natuurlijk zie je dat er groepjes worden gemaakt en dan begint het ... om stoer voor te komen gaan ze wat in brand steken of wat vernielen en daar stopt het niet mee...ik vind dat de oudere een opleiding moeten krijgen van *HOE VOED IK MIJN KINDEREN OP*
WORD:cool:

Terug
Naar boven