Fitness Seller

Moslims zijn onwetendheid van autochtonen zat

martie zei:
Dat snap k nou gewoon niet, waarom buitenlanders altijd met een groep tegen 1 gaan ipv 1 tegen 1 ... ik zou sowieso niemand in elkaar slaan trouwens laat staan met een hele groep.

Heb je er wel eens aan gedacht dat het een stuk efficiënter is om met meerdere personen een ander neer te knuppelen. Die klote buitenlanders zijn gewoon een stuk slimmer bezig dan die stomme kaaskoppen !!

Oxgene zei:
Heb je er wel eens aan gedacht dat het een stuk efficiënter is om met meerdere personen een ander neer te knuppelen. Die klote buitenlanders zijn gewoon een stuk slimmer bezig dan die stomme kaaskoppen !!

:haha:

Oxgene zei:

:roflol:

Oxgene zei:

Ja en daarom hebben zij zo'n slechte naam hier in nederland en haat 80% van nederland hun ja, en word het verpest voor de "goede" buitenlanders, dus heoso zijn zij slimmer bezig dan ons?

Oxgene zei:

:roflol:

DutchVince zei:
Slechte definitie van het CBS.
Dan ben ik ook allochtoon (twee NL ouders, maar toevallig in Engeland geboren). Mijn Britse paspoort maakt het alleen maar erger...

Welkom aan boord, moet je je nickname niet veranderen in AllochtoonVince?

BodyGainer zei:
dit vind ik nou bullsh*t ! doen ze nu voor expres om de moslims op een ''goed'' blaadje te laten komen door ergens wat in een magazine of op internet te plaatsen . Ik heb deze week nog op tv gezien (belgische zender) dat er een moslim was die christen wou worden, hij zou de doodstraf krijgen als hij niet gewoon moslim bleef ! dus ik geloof er nix van over die kerken. ik ben er zeker van dat ze de kerk platbranden tot de grond als je er daar 1tje neerzet hoor. in hun land(en) word ons geloof niet getolereerd, ze mogen al blij zijn dat wij hun geloof wel tollereren in ons land, maar dat ze die hoofddoeken en boerkas etc... dragen ( voor hun geloof ) vind ik er wel teveel aan.

BodyGainer zei:
nog een ding , het probleem ligt gewoon aan de opvoeding. de oudere moslims ( de eerste generatie ) weet niet beter dan hun kinderen op straat laten rond te lopen, maar ze komen hier in een vrijere wereld terecht waar je kan stelen zonder dat je hand word afgehakt . ze weten niet beter ! en natuurlijk zie je dat er groepjes worden gemaakt en dan begint het ... om stoer voor te komen gaan ze wat in brand steken of wat vernielen en daar stopt het niet mee...ik vind dat de oudere een opleiding moeten krijgen van *HOE VOED IK MIJN KINDEREN OP*
ja wat wil je nou eigenlijk, dat handen afhakken dan wel weer zou moeten kunnen? je bent de laatste tijd een beetje je geduld aan het verliezen lijkt het wel. je eerste post zegt al genoeg.

Leviathan zei:
Ik geloof niet in een multiculturele samenleving. Nooit gedaan ook......

Zou misschien kans van slagen hebben als we niet in zon klein k*tlandje wonen waar al die verschillende bevolkingsgroepen en nationaliteiten zo dicht op elkaar geconcentreerd wonen.

Je kunt ook geen geen 10kilo zand in een 5 liter emmer proppen.

Hihi, dat kan wel.

Overigens geloof ik ook niet in een multiculturele samenleving, hierdoor voel ik me ook niet betrokken bij deze discussie.

Sport2000 zei:
ja wat wil je nou eigenlijk, dat handen afhakken dan wel weer zou moeten kunnen? je bent de laatste tijd een beetje je geduld aan het verliezen lijkt het wel. je eerste post zegt al genoeg.

zeg ik dat er weer handen moeten worden afgehakt ? NOPE , maar ze mogen wel best wat strenger worden ivm met stelen en vernielingen etc...en daarom heb ik het niet alleen op allochtonen jongeren. en ik mijn geduld verliezen ? nee hoor ik zeg alleen mijn mening , jij neemt het gewoon verkeerd op .

Mensen die er wel in geloven sporen niet helemaal, aangezien al 30 jaar duidelijk is dat het niet werkt;)

BodyGainer zei:
zeg ik dat er weer handen moeten worden afgehakt ? NOPE , maar ze mogen wel best wat strenger worden ivm met stelen en vernielingen etc...en daarom heb ik het niet alleen op allochtonen jongeren. en ik mijn geduld verliezen ? nee hoor ik zeg alleen mijn mening , jij neemt het gewoon verkeerd op .
een schrale troost dat ik daarin niet de enige ben:cool:

Een multiculturele samenleving zou alleen kunnen als er een algeheel verbod op geloofsuitoefening zou komen.

Alle kerken/synagogen/moskeeen dicht.

Maar dan kom je alsnog in dezelfde situatie terecht als de Moslimlanden waar het aanhangen van een ander geloof dan de Islam verboden is.

beste mensen,

mijn ouders waren moslim zijn moslim, maar geloof mij maar wij zijn nog vrijer als de gemidelde christen of wat dan ook. ze geloven wel maar weten dat het geloof allang niet meer alles is en dat leven ook anders kan dan alleen maar je hooft op de steen zetten en zeggend at je moslim bent dat is onzin als je moslim bent dan ben je dat op je eigen manier en laat je het goede zien en niet het slechte wat veel mensen doen.

en ik ben persoonlijk nooit streng opgevoed en ik gedraag me dus normaal ik mag alles doen wat ik wil van kleins afaan en een beetje slim mens weet welke kant die op moet en als je dat niet weet dan is die dom of achterlijk.
en die moslsim uit maroco en andere arabische die in NL zijn geen echte moslims als ze gaan hangen en drug gebruiken of de criminaliteit in gaan, dat zijn pas de ongelovigen!

ik hoop dat ik heir niemand heb bledig, ik ben namelijk van het zelfde soort.

Centaur zei:
Je kan niet hele gezichten verbergen, handen wijgeren, of de nederlandse taal negeren in een land waar dit allemaal heel normaal is en dus wél van je verwacht wordt, dat is gewoon weigeren om te willen intergreren, en dát, m'n beste vriend, is het hele struikelblok, hetgeen waar het allemaal om gaat.

Prachtig samengevat! Gezichten verbergen en de meeste voorkomende manieren van communicatie weigeren, het hoort allemaal tot het standaard 'Hoe en wat in Holland' van de Mosilim. Continue het schoolsysteem, de opleiding, justitie en politie op het verkeerde been zetten met nieuwe geintjes die te belachelijk zijn voor woorden.

Nederland is goe-hoed man! Vrij land, prettig wonen, en je kunt er eigenlijk zelf uitmaken hoe je benaderd wilt worden en hoe je wilt werken en leven.
Wel erbij zeggen dat het vanwege je geloof is en al die Hollanders maken een diepe buiging voor je!
Bid-hoekje op kantoor? Géén probleem! Giga-grote moskee bouwen? Hier heb je subsidie!
Reszpekt weet je tog! Oh wat zijn WIJ Nederlanders toch intolerant teggen die mensen!
Een schande!

Andersom geldt dat jeugdigen op een islamitische school, die bijna niet in contact komen met andersgestemden, het minst tolerant zijn tegenover niet-islamitische leeftijdgenoten.

Lang leve religieus onderwijs! :rolleyes:

mmmm, de moskeeën die gebouwd worden of verbouwd, doen dat (degene die ik ken) van eigen geld, niet van subsidie:)

mmmm, reken maar dat geloofsgemeenten aanspraak maken op subsidies. Is het niet voor de bouw, dan wel voor het onderhoud of de aankoop van grond.
En anders zijn de geloofsgenoten wel thuis in de subsidies maar da's een ander verhaal.

Sport2000 zei:
mmmm, de moskeeën die gebouwd worden of verbouwd, doen dat (degene die ik ken) van eigen geld, niet van subsidie:)

Probeer es in te gaan op de rest, zal je moeilijk vallen, zitten een aantal rake punten bij, waar je broeders toch degelijk van profiteren.

DBC01 zei:
Probeer es in te gaan op de rest, zal je moeilijk vallen, zitten een aantal rake punten bij, waar je broeders toch degelijk van profiteren.
to be honest, ik kwam thuis en het topic was 3 pagina's gegroeid, met dusdanig veel quotes dat ik er gek van werd en gestopt ben met lezen, af en toe pak ik dan de laatste post mee, en kies ik ervoor het te laten of erop in te gaan, zodoende. heb mijn voornaamste zegje wel gedaan in het begin van het topic en de rest heb ik niet meer gevolgd. misschien nogal gaar of ongeinteresseerd van me, maar heb meer te doen, drukke tijden momenteel:thumbup:

Sport2000 zei:
to be honest, ik kwam thuis en het topic was 3 pagina's gegroeid, met dusdanig veel quotes dat ik er gek van werd en gestopt ben met lezen, af en toe pak ik dan de laatste post mee, en kies ik ervoor het te laten of erop in te gaan, zodoende. heb mijn voornaamste zegje wel gedaan in het begin van het topic en de rest heb ik niet meer gevolgd. misschien nogal gaar of ongeinteresseerd van me, maar heb meer te doen, drukke tijden momenteel:thumbup:

Gooi je je Djaballah in de ring lieverd? :D

Terug
Naar boven