Fitness Seller

Motivatie om hard te trainen tijdens cut

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Waar halen jullie deze motivatie vandaan? Ik heb het gevoel dat ik toch niet groei en dat ik enkel maar een beetje moet trainen om niet te verslappen.

Jezelf lekker oppeppen om naar de gym te gaan. Schijt te hebben aan kracht, die mind-muscle connectie laten werken en gaan voor de keiharde pomp. Genieten van de spiegels als je cut goed gaat!

Ik haal mijn motivatie uit het sterker worden. Heb ik de ene week misschien nog moeite met een bepaald gewicht pakken, de week erop lukt het me wel, en de week daarna knal ik erover :D Geeft mij een "zie-je-wel" gevoel naar mijzelf toe.

Ik haal mijn motivatie uit het sterker worden. Heb ik de ene week misschien nog moeite met een bepaald gewicht pakken, de week erop lukt het me wel, en de week daarna knal ik erover :D Geeft mij een "zie-je-wel" gevoel naar mijzelf toe.

In de cut?

OT: mirrors don't lie :D

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik heb zo'n gevoel van: ik hoef niet keihard te trainen om spiermassa te behouden, als je ze maar genoeg gebruikt zal je lichaam het niet afbreken, en keihard trainen heeft ook weinig zin omdat ik toch niet genoeg binnen krijg om te groeien.

Of klopt dat niet?

Beetje spiermassa winnen is soms nog best mogelijk hoor.

Maar daarnaast, juist het steeds meer zichtbaar worden van je spieren in de cut, zorgt toch dat het de moeite waard is en maakt het trainen ook weer leuk.

Je kan toch nog steeds zoals AbFab al zei wat vvm gainen. En hard trainen is meer verbranden :D

• Topic Starter Topic Starter
Oke, gewoon pompen dus :)

Je kan wel nog wat VVM winnen. Zeker met jouw leeftijd. Afhankelijk van hoe zwaar je cut.

niet zo bichen gewoon gaan:)

mijn motivatie kwam doordat ik altijd al een hoog bf heb gehad, en aders kreeg te zien. Op me schouders en tijdens de pomp me armen onder de aders zaten:D

Wat is cutten? Gewoon het hele jaar door cleanbulken.

Bovendien, als je keihard knalt in de gym met zware gewichten en korte rust tussen sets is je EPOC effect ook nog eens groter :)

Ik zie heel veel logs met mensen die cutten en toch een kracht pr zetten? :)

Het is ook bullshit dat je in de cut automatisch kracht verliest.

Terug
Naar boven