AndroidHealthClinic

Motivatie om hard te trainen tijdens cut

Je motivatie is toch gewoon je bf% (en spiegel)!! Dit is toch het doel van de cut, dus als dit je niet uitmaakt zou ik niet cutten:P!

• Topic Starter Topic Starter
In principe lijkt het me mogelijk dat de ingenomen eiwitten deels gebruikt worden voor spieropbouw -> meer spiermassa, en dat opgeslagen verbrand worden voor energie -> minder onderhuids vetweefsek. Vet levert per gram 2x zoveel energie als eiwitten dus gewichtstoename lijkt me wel mogelijk. :)

Je zult ongetwijfelt wel wat VVM kunnen winnen, alleen in theorie kan dit al niet dus denk niet dat dit kilo's zullen zin in de praktijk wel? Please prove me wrong :)
Als jij je lichaam goed kent is het wel degelijk om spiermassa te winnen in de cut. Tuurlijk gaat het een stuk langzamer dan als je vol aan het bulken bent. Maar hé, bb is een marathon hé.

Waar halen jullie deze motivatie vandaan? Ik heb het gevoel dat ik toch niet groei en dat ik enkel maar een beetje moet trainen om niet te verslappen.
neem noxipro voor je training en je zal tijdens het cutten trainen als een beest. ik ben nu 6 kilo kwijtgespeeld op 2 maanden tijd. ben ook aan het cutten. ik heb deze keer tot nu toe nog geen kracht verloren. in het begin ietske maar dat heb ik nu weer ingehaald sinds ik noxipro neem en dit terwijl ik geen suiker en heel weinig koolhydraten eet. wel veel eiwitten. ik heb enkel nog een beetje buikvet en ik doe verder tot alles weg is.

• Topic Starter Topic Starter
neem noxipro voor je training en je zal tijdens het cutten trainen als een beest. ik ben nu 6 kilo kwijtgespeeld op 2 maanden tijd. ben ook aan het cutten. ik heb deze keer tot nu toe nog geen kracht verloren. in het begin ietske maar dat heb ik nu weer ingehaald sinds ik noxipro neem en dit terwijl ik geen suiker en heel weinig koolhydraten eet. wel veel eiwitten. ik heb enkel nog een beetje buikvet en ik doe verder tot alles weg is.

producten met 1,3d neem ik niet meer, omdat ik daar van buiten de training om ook ziek ga zweten. En ook geen producten met crea, omdat ik daar een enorme vochtkop van krijg lol :D

Terug
Naar boven