MuscleMeat

Motivatie problemen mbt benen (o.a. squaten)

methyl

Cool Novice
Waardering
0
:) Hey mensen. Ik zal wel niet de enige zijn. Maar misschien zijn erm ensen die er ook last van hebben gehad en die nu flink benen hebben, hoe kan ik mezelf wijs maken om er super hard aan te werken. Het schiet niet op zo.. ik denk altijd van: "Ja doe ik morgen wel".. komt er niets van.

Motivatie is alles.

Ik heb goed bovenkant. Dat is al zeer goed, ben tevreden! Maar mijn benen zijn niet hilerious :mad: Zijn wel goed ontwikkeld en is al vrij netjes, maar niet echt goed genoeg!

Hoe kan ik dit in snelste manier het beste opkrikken? Motivatie is 1, en hoevaak in de week groei je t snelst met benen?

Niet hoeveel je traint, maar hoeveel je eet. Als je je benen flink aanpakt dmv training, dan moet je ze ook flink stuffen met eiwitten. Vergeet niet dat je benen de grootste spiergroep(en) vormen in je lichaam... dus om ze te laten groeien moeten er meer dan genoeg bouwstenen zijn.

Ik zou eerst maar een gaan beginnen met gediciplineerd iedere week 1x je benen te trainen, en je daarna zorgen te gaan maken hoe vaak in de week benen nou optimaal is.

Benen trainen is juist 1 van de leukste trainingen... vooral squaten. Met squaten kan je lekker zwaar gaan en heb je nadat je je setjes hebt gedaan een beetje pijnlijk maar voldaan gevoel!

Pak anders gewoon 2 oefeningen voor je benen en bou het op naar het aantal dat jij graag wilt.

Ik zou voorstellen: squat & leg-curl

Greets,
Ramonius

methyl zei:
:) Hey mensen. Ik zal wel niet de enige zijn. Maar misschien zijn erm ensen die er ook last van hebben gehad en die nu flink benen hebben, hoe kan ik mezelf wijs maken om er super hard aan te werken. Het schiet niet op zo.. ik denk altijd van: "Ja doe ik morgen wel".. komt er niets van.

Motivatie is alles.

Ik heb goed bovenkant. Dat is al zeer goed, ben tevreden! Maar mijn benen zijn niet hilerious :mad: Zijn wel goed ontwikkeld en is al vrij netjes, maar niet echt goed genoeg!

Hoe kan ik dit in snelste manier het beste opkrikken? Motivatie is 1, en hoevaak in de week groei je t snelst met benen?
Je hoef je niet te schamen hoor 90% in de sportschool heeft geen benen, en die zullen ook nooit echt groot worden.
Begin de eerste dag van de week meteen met je benen als je geen motivatie heb en niet zeiken gewoon doen.
Goed zwaar belasten en goed eten dan gaan ze vanzelf groeien.

Doe je wel een hele squat zodat je helemaal hurkt in plaats van een halve squat en benen wijd houdt.

Zet benen training op maandag, of iig je 1e training van de week.

Verder niet zeiken maar pompen! :D

Hmjah dat heb ik ook wel. Moet vandaag eigenlijk benen trainen maar ben best moe. Dat helpt ook al niet echt mee :p

Ach het kan nog erger, ik ben al twee en een halve week NIET wezen trainen!
De zin is er een beetje uit...helaas...

SHUT UP AND SQUAT FFS!!!

genoeg Motivatie ? :D

Laatst bewerkt:
Dus je benen zijn onderontwikkeld en je hebt geen motivatie om ze aan te pakken ??????

Jij bent dus een bonk spier dat op sateprikkertjes loopt ?

Ik zou zeker geen benen trainen ! tenslotte zie je er alleen in de zomer en naakt niet uit, tijdens die heerlijke winterdagen heeft vast niemand het door !

Zoals al eerder gezegd, ga NU naar die gym en mat ze af. Geen gelul, benen horen in een schema, anders kun je met de rest ook wel stoppen. Alleen boven trainen brengt je alleen maar meer uit balans, zodat je er ook alleen maar nog ongeballanceerder uit gaat zien..

Maargoed, om terug te komen op je vraag, iedereen heeft dat gevoel wel eens, tenslotte is bankdrukken vaak nu eenmaal leuker. Maar een vent blijft ze gewoon trainen en zeurt niet.

Zoals ik laatst in iemand sig las: We overcome !!

Zoek een trainingspartner,de beste motivatie om je aan je schema te houden.
En zoals gezegd,benen op maandag zetten en trainen dat het kraakt verdomme!
Op den duur mis je die pijn en begin je het graag te doen :D

Idd, ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik dacht van bah benen,..maar ik ben altijd gegaan. Tis ook beter voor je algehele spierontwikkeling, squatten. Denk daar maar aan.

Ik vind het juist heerlijk benen trainen :cool:

ik heb squatten 2x geprobeert en steeds voelde en hoorde ik een knak in mijn knieen.??? weet iemand hoe dit komt???

Ga sqauttten!! Daar krijg ook een mooie kont van waar de ladies dol op zijn. Ik spreek uit ervaring

als je echt geen zin hebt in benen ga dan alleen sqautten, dit is de meest effectiefe oefening, en voeg elke x een oefening toe, maar blijf de squat er in houden, als basis. zo heb ik het ook gedaan

ik vind het ook geen leuke spiergroep maar dat hoort erbij, zonder benen is je lichaam niets moet je denken en gewoon doorbeuken (na de training heb je geweldig veel voldoening, alleszinds ik toch, omdat je kapot zit)

Terug
Naar boven