- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lizart zei:zouden er ook mensen bestaan die alleen hun benen trainen?dat zou ook wel mooi zijn. een spriet op 2 stronken
![]()

lolDumphuiZ zei:Je hebt wel van die mong*len die alleen deadliften, squatten en benchen![]()

methyl zei:Hey mensen. Ik zal wel niet de enige zijn. Maar misschien zijn erm ensen die er ook last van hebben gehad en die nu flink benen hebben, hoe kan ik mezelf wijs maken om er super hard aan te werken. Het schiet niet op zo.. ik denk altijd van: "Ja doe ik morgen wel".. komt er niets van.
Motivatie is alles.
Ik heb goed bovenkant. Dat is al zeer goed, ben tevreden! Maar mijn benen zijn niet hileriousZijn wel goed ontwikkeld en is al vrij netjes, maar niet echt goed genoeg!
Hoe kan ik dit in snelste manier het beste opkrikken? Motivatie is 1, en hoevaak in de week groei je t snelst met benen?

idd dat regeltje van 1x per week de spiergroepen trainen heb ik nu wel flink onderuit gehaaldDeejay_Spike zei:eeeeeeeej
ik heb ondervonden, en anderen laten ondervinden dat 2x per week je benen trainen ze niet per definitie zal overtrainen, vraag maar aan Mugje, hij heeft onder mijn begeleiding 2 zware beentrainingen gedaan per week en eindelijk groeiden ze! zijn squat heeft hij ook met ruim 20kg verbeterd daarmee.

informatieve postBartmen zei: