Fitness Seller

Motivatie problemen mbt benen (o.a. squaten)

Ik deed vroeger ook nooit de benen, maar nu vindt ik dat leuk om trainen...gewoon DOEN!!!! Iedere week, keer op keer, zin of geen zin, moe of niet moe...POMPEN DIE HANDEL!!! Je zal er later trots op zijn op die lekker gespierde beentjes!!

:yell:

Lees mijn sig en je bent zeker gemotiveerd :D

Benen trainen seperetes the boys from the men. Ik heb vanavond weer benen op het programma staan en ik heb er zin in. Bij de benen is het meeste kreun- en schreeuwwerk. Lekker diep gaan en voldaan voelen. I'm loving it :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Oke mensen, ik heb genoeg van mijn eigen zielige gezeik over benen.

IK GA ME BENEN HUGE TRAINEN! Ik zal over een jaar foto's laten zien mensen! Het moet moet moet moet!! vandaag ga ik ermee beginnen. Squatten als een gek, en veel eiwitjes! Thanks allemaal!

Now its done with those legs!! :mad:

:)

zouden er ook mensen bestaan die alleen hun benen trainen? :P dat zou ook wel mooi zijn. een spriet op 2 stronken :)

eeeeeeeej :(

methyl zei:
:) Hey mensen. Ik zal wel niet de enige zijn. Maar misschien zijn erm ensen die er ook last van hebben gehad en die nu flink benen hebben, hoe kan ik mezelf wijs maken om er super hard aan te werken. Het schiet niet op zo.. ik denk altijd van: "Ja doe ik morgen wel".. komt er niets van.

Motivatie is alles.

Ik heb goed bovenkant. Dat is al zeer goed, ben tevreden! Maar mijn benen zijn niet hilerious :mad: Zijn wel goed ontwikkeld en is al vrij netjes, maar niet echt goed genoeg!

Hoe kan ik dit in snelste manier het beste opkrikken? Motivatie is 1, en hoevaak in de week groei je t snelst met benen?

ik heb ondervonden, en anderen laten ondervinden dat 2x per week je benen trainen ze niet per definitie zal overtrainen, vraag maar aan Mugje, hij heeft onder mijn begeleiding 2 zware beentrainingen gedaan per week en eindelijk groeiden ze! zijn squat heeft hij ook met ruim 20kg verbeterd daarmee.

als het gaat om motivatie : begin je training ermee... de eerste training van de week moet benen zijn.
nog iets : vind een partner die dolgraag benen traint en die jou ertoe kan aanzetten om ook te trainen (wedstrijdje of zo, weet je, etc etc)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

motivatie? sqaut gedicht:P

Way down this road,
in a gym far away,
A young man was once heard to say,
"I've repped high and I've repped low,
No matter what I do,
my legs won't grow"
He tried leg extensions, leg curls, and leg presses too
Trying to cheat, these sissy workouts he'd do.
From the corner of the gym where the BIG men train,
Through a cloud of chalk and the midst of pain
Where the big iron rides high and threatens lives,
Where the noise is made with big forty-fives,
A deep voice bellowed as he wrapped his knees,
A very big man with legs like trees.
Laughing as he snatched another plate from the stack
Chalking his hands and monstrous back, said,
"Boy, stop lying and don't say you've forgotten,
The trouble with you is you ain't been SQUATTIN'."

DALE CLARK, 1983

print t uit en hang t boven je bed:D:D:D

Deejay_Spike zei:
eeeeeeeej :(

ik heb ondervonden, en anderen laten ondervinden dat 2x per week je benen trainen ze niet per definitie zal overtrainen, vraag maar aan Mugje, hij heeft onder mijn begeleiding 2 zware beentrainingen gedaan per week en eindelijk groeiden ze! zijn squat heeft hij ook met ruim 20kg verbeterd daarmee.
idd dat regeltje van 1x per week de spiergroepen trainen heb ik nu wel flink onderuit gehaald :D
Mijn benen groeiden toen zeker hard, dan heb ik het over een paar centimeter in 2 maand :eek:
Dus dat wordt zeker nog es herhaald :D

ik denk ook dat je met vaker trainen in de week nog meer spiergroei kan creeeren, alleen je moet er nog meer je voeding en je training op aanpassen.

Terug
Naar boven