AndroidHealthClinic

Moustafa Ismail - Grootste armen in de wereld;

DDoob

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Heren en dames,

Deze meneer Moustafa Ismail heeft volgens de Guiness Book of Records de grootste armen in de wereld.
Je mag één keer raden hoe deze man het voor elkaar gekregen heb om zulk soort "armen" te creëren. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Moustafa Ismail beweerd geen implantaten of synthol gebruikt te hebben.

De deelname aan de GBoR.

Volgens hem is het vrij moeilijk om draagbare kleding te verkrijgen.

Bron:
[Link niet meer beschikbaar]

Synthol.

/topic

Hé, wat een leuk nieuws. Hij zal wel veel armen trainen denk ik.

Daar zit nog meer olie in dan in mijn auto's en scooter samen man.

Wat een fag, te lui om te trainen en er nog wijs mee doen ook.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat er geen vrouw is die nog met hem iets zou willen doen. Pff..

Ook al zou hij de olie eruit halen, dan zou die enorm veel los vel onder aan ze triceps hebben hangen. Zo zonde.
Mensen noemen hem geen bodybuilder maar een bodyruiner. :o

misbruik van anabolen, heb weleens gezien dat een bodybuilder zijn arm ontplofte omdat hij zoveel anabolen gebruikte

synthol is vgm niet bepaald een anabool

ziet er nog ****ing lelijk uit ook.

misbruik van anabolen, heb weleens gezien dat een bodybuilder zijn arm ontplofte omdat hij zoveel anabolen gebruikte

Synthol is geen anabool. Synthol is een soort olie die men kan injecteren in een specifieke spiergroep, deze loopt vaak achter op de rest. Hierdoor zouden er mooiere verhoudingen gecreëerd kunnen worden, de spier word absoluut in geen enkel opzicht sterker van Synthol.

Deze man heeft een minderwaardigheidscomplex opgelopen bij een soort van bruiloft meen ik gelezen te hebben, hierdoor is hij deze weg in geslagen. Het is best een sneu idee dat iemand zijn lichaam zo erg geruïneerd heeft.

Synthol is geen anabool. Synthol is een soort olie die men kan injecteren in een specifieke spiergroep, deze loopt vaak achter op de rest. Hierdoor zouden er mooiere verhoudingen gecreëerd kunnen worden, de spier word absoluut in geen enkel opzicht sterker van Synthol.

Dus dan zou ik zonder te trainen net zo gespierd als hem kunnen worden?

Dat ziet er echt heel erg triest uit O.o

Dus dan zou ik zonder te trainen net zo gespierd als hem kunnen worden?

Ja, dit zou in theorie mogelijk moeten zijn.

Je houd jezelf wel enorm voor de gek natuurlijk, het begint er op een gegeven moment gewoon uit te zien als ballonnen water.

Waarom is de onderkant ook gelijk zo opgezet eigenlijk?

Waarom is de onderkant ook gelijk zo opgezet eigenlijk?

Als je de anatomie van de bovenarm bekijkt en dan specifiek de triceps waar jij op doelt.

Zie je dat de spier voornamelijk uit peesweefsel bestaat en alleen de bovenkant en een klein stukje van de zijkanten uit spierweefsel.

De enigste mogelijke plek om dus te injecteren bevind zich dus bovenaan. De man in kwestie heeft overduidelijk teveel van het goede genomen.
Het is overduidelijk dat alle vorm/hardheid van de spier praktisch verdwenen is. Het is nu gewoon een ballon geworden.

Respect voor het harde werk.

al een jaar geleden gezien...

Terug
Naar boven