Fitness Seller

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

dacht dat de grootste (arm) ooit gemeten 63cm omtrek was

Ik zal wel even uitleggen wat het imago van bodybuilden is.

Groot, agressief, anabolen spuitend, zware stem, portierswerk, blonde snol met nep t**ten, dikke bmw en last but not least, bekend in een bepaald circuit.

DAT is het imago van bodybuilden voor de standaard leek. mag je mij even vertellen wat Klaus er verkeerd aan doet om dat imago te schaden? Wat ie overigens niet eens doet.

Ik heb Klaus nooit horen zeggen dat zijn armen komen van bodybuilding. Sterker nog, hij is er trots op dat hij zijn eigen synthol heeft uitgevonden en verteld dat ook aan iedereen die het wilt horen. Ook degene die onder hem staan krijgen helemaal geen synthol aangeboden. Ik zal heus niet ontkennen dat hij synthol gebruikt om bepaalde punten bij zijn pupillen te verbeteren, maar hey, dat doen alle pro's. En die adoreren we toch zo?

Dit bedoel ik, goede post, Yzord.

Damn klus, weet je zeker dat ella geen synthol gebruikt? Klaas aint got shit on her bro...

OT:
Ik denk dat het fout gaat bij de discussie of dit nu wel of geen onderdeel is van Bodybuilding. Of je het nu wel of niet eens bent over het gebruik van Synthol dat is weinig van belang in deze. Als deze vent zich een bodybuilder waant cq is dan vind ik dat schandelijk. Bij Bodybuilding gaat het om verhoudingen, proporties en vasculariteit wat bij deze man totaal niet aan de orde is.

yzord heeft opzich gelijk..laat die vent..aan de andere kant is de kans groot dat hij dat zegt omdat zijn geliefde ielja ooit wat met hem heeft te maken..
Big-T heeft ook een punt..zulke lui komen de sport niet ten goede..
maar het belangrijkste is denk ik dat mensen moeten stoppen elkaar te overtuigen van hun gelijk...

Hij zal trots zijn op zen vrouwtje ;) Als jij nu eens zou stoppen met je onnozele commentaar, dat zou ik ook leuk vinden

ik ben idd trots op haar, zulke grote armen.........ZONDER gebruik van synthol!!

idd lach ik vaak, maar dat tref je wel vaker aan bij Christenen, die zijn nou eenmaal een stuk gelukkiger!
:D:p

roflmao klusmier kan helaas geen karma geven :D
meng me verder niet in de discussie hehe

Je traint voor jezelf, en voor de eer en het respect van anderen. Wie dat ontkent liegt tegen zichzelf. Waarom denk je dat (pro) (amateur) competitie bestaat?

Wij hebben een ander motief zie ik. Bodybuilding = vertrek, reis en aankomst voor mij.

De stuitende euforie die ik voel na een zware training, met een lekker bord op m'n eten drukt m'n hele omgeving naar de achtergrond. Wat ze ook zeggen, ik flash in m'n eigen element.

Bodybuilding = voor mij een gevoel van het telkens proberen overlappen van je eigen gelegde lat. Elke keer leg je een lat voor jezelf.

Maar hij mengt zich wel met de BB wereld en dus heeft hij een invloed op hoe de rest van de wereld tegen onze sport aankijkt.

Ik zeg je eerlijk, die hele BB wereld heb ik nooit begrepen. Ik zie echt geen punt in het bezoeken van een FIBO om te gaan zitten kijken naar hoe andere gasten groot zitten te zijn. Ik zoek zoiets niet op, maar ga het nimmer uit de weg.

Vind het zelfs sneu dat sommige leden volop in de Pro sectie Pro's zitten te analyseren maar zelf een ecto leven genieten met McDonalds en sigaretten. Dat zijn er nogal wat op bb boards.

Als ik toevallig stuit op een goed fysiek hier of wat, complimenteer ik diegene op z'n shape, massa of wat dan ook.

Maar eerlijk gezegd ben ik zelf enkel ontvankelijk voor complimenten van insiders die er zelf ook goed bijstaan. En dan nog kan ik het missen als kiespijn.

Hahaha, door Klusmier en zn vrouwtje wil je niet overvallen worden.

Dat ergens is enschede, viel me gewoon op verder niks

hehe net alles gelezen en t was al gepost

Maar eerlijk gezegd ben ik zelf enkel ontvankelijk voor complimenten van insiders die er zelf ook goed bijstaan. En dan nog kan ik het missen als kiespijn.

Maar wel een foto galerij hebben op deze site ???

Verder sluit ik me aan bij Big T, het is inderdaad appels met peren vergelijken.

Nasty!

idioot? is dat wat je kan zeggen? Tis duidelijk. je mist een chromosoom, dus niet waard meer om de discussie aan te gaan, toedeledokie ecto!

Als je probeert te zeggen dat MichaelSmink het syndroom van Down heeft (een mongooltje) dan faal je wel. Dit komt namelijk door een chromosoom teveel en niet 1 te weinig :o

Groot, agressief, anabolen spuitend, zware stem, portierswerk, blonde snol met nep t**ten, dikke bmw en last but not least, bekend in een bepaald circuit.

DAT is het imago van bodybuilden voor de standaard leek. mag je mij even vertellen wat Klaus er verkeerd aan doet om dat imago te schaden?

Je zegt zelf al dat imago van bodybuilding niet klopt, alleen voor de standaard leek zeg je immers. Dan is eht toch de bedoeling om deze mensen ervan te overtuigen om hen het juiste imago van bodybuilding duidelijk te maken? Dingen zoals symmetrie/hardheid etc. Deze man schaadt dit dus wel door het verkeerde voorbeeld te laten zien.

Laatst bewerkt:
OMG klusmier, is dat een grap? :D

Heb je geen pics van haar ghetto booty, Klus?

Terug
Naar boven