den_dimi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal wel even uitleggen wat het imago van bodybuilden is.
Groot, agressief, anabolen spuitend, zware stem, portierswerk, blonde snol met nep t**ten, dikke bmw en last but not least, bekend in een bepaald circuit.
DAT is het imago van bodybuilden voor de standaard leek. mag je mij even vertellen wat Klaus er verkeerd aan doet om dat imago te schaden? Wat ie overigens niet eens doet.
Ik heb Klaus nooit horen zeggen dat zijn armen komen van bodybuilding. Sterker nog, hij is er trots op dat hij zijn eigen synthol heeft uitgevonden en verteld dat ook aan iedereen die het wilt horen. Ook degene die onder hem staan krijgen helemaal geen synthol aangeboden. Ik zal heus niet ontkennen dat hij synthol gebruikt om bepaalde punten bij zijn pupillen te verbeteren, maar hey, dat doen alle pro's. En die adoreren we toch zo?
Hij zal trots zijn op zen vrouwtjeAls jij nu eens zou stoppen met je onnozele commentaar, dat zou ik ook leuk vinden

Je traint voor jezelf, en voor de eer en het respect van anderen. Wie dat ontkent liegt tegen zichzelf. Waarom denk je dat (pro) (amateur) competitie bestaat?
Maar hij mengt zich wel met de BB wereld en dus heeft hij een invloed op hoe de rest van de wereld tegen onze sport aankijkt.
!!!!!!!!!!!idd lach ik vaak, maar dat tref je wel vaker aan bij Christenen, die zijn nou eenmaal een stuk gelukkiger!
![]()

idd lach ik vaak, maar dat tref je wel vaker aan bij Christenen, die zijn nou eenmaal een stuk gelukkiger!
![]()

Maar eerlijk gezegd ben ik zelf enkel ontvankelijk voor complimenten van insiders die er zelf ook goed bijstaan. En dan nog kan ik het missen als kiespijn.

idioot? is dat wat je kan zeggen? Tis duidelijk. je mist een chromosoom, dus niet waard meer om de discussie aan te gaan, toedeledokie ecto!

Groot, agressief, anabolen spuitend, zware stem, portierswerk, blonde snol met nep t**ten, dikke bmw en last but not least, bekend in een bepaald circuit.
DAT is het imago van bodybuilden voor de standaard leek. mag je mij even vertellen wat Klaus er verkeerd aan doet om dat imago te schaden?