AndroidHealthClinic

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

Je klinkt nu ook een beetje als Hans Kroon. Die vist ook al jaren tevergeefs naar pluimen.
Ik vis helemaal niet naar pluimen, ik probeer niet onnodig mee te werken aan het schaden van het imago van de sport, zodat je straks nergens nog kan komen zonder scheef bekeken te worden. Het is hetzelfde als een wielrenner die kwaad is op andere wielrenners omdat ze zijn sport en zijn imago schaden doordat die anderen steeds in het nieuws komen met negatieve berichtgeving. Alleen gaat het hier niet over doping, maar over een zielig goedje als synthol, dat alles waar BB voor staat in het belachelijke trekt. Het heeft niets met BB te maken en dus moeten we er alles aan doen die troep zo ver mogelijk te verwijderen uit de BB wereld.

IMO train je voor jezelf en voert je een strijd tegen jezelf.
Je traint voor jezelf, en voor de eer en het respect van anderen. Wie dat ontkent liegt tegen zichzelf. Waarom denk je dat (pro) (amateur) competitie bestaat?

Kan jou het bommen welke builen, gezwellen zich extern op iemands hoofd, armen of waar dan ook bevinden.
Als het de reputatie van mijn sport en van mijzelf verder gaat schaden dan kan het mij wel degelijk schelen. Dat die mafkees dat bij zichzelf doet moet hijzelf weten. Maar hij mengt zich wel met de BB wereld en dus heeft hij een invloed op hoe de rest van de wereld tegen onze sport aankijkt.

Als ik voor de spiegel sta, denk ik terug aan al dat harde werk dat het mij heeft gekost om te bereiken wat ik zie in me evenbeeld. Dat is accuraat en weet van mezelf welke credits ik mezelf mag geven.

Denk je nou werkelijk dat anderen hun credit nog enige waarde hebben als ik met kritisch individualisme mezelf beoordeel?

Als je daadwerkerlijk voor je eigen levenswerk van anderen erkenning wilt kan ik me niet voorstellen dat je van BB geniet. Dan ben je namelijk bezig met invulling geven aan wat de massa wilt zien. Maar goed, jij liever dan ik.
Als jij werkelijk nog van je prestaties kan genieten als iedereen die je ziet denkt dat je het in 1,2,3 hebt opgebouwd door je vol met anabolen en synthol te spuiten dan vraag ik me af hoe jij in de wereld staat. Het respect dat een bodybuilder krijgt op podium, bij vrienden, familie, etc. is één van de mooiste dingen die er zijn. Dat weet elke topsporter of amateur sporter van om het even welke sporttak. Niemand wil dat zijn sport een rot imago heeft in de media, niemand wil dat imago nog rotter maken dan het mogelijk al is.

Het is dus echt onbegrijpelijk dat 'bodybuilders' zelf dan nog deze personen gaan verdedigen. Het is alsof ze hun eigen ruiten ingooien. Iemand die hier aan meewerkt moet maar eens stilstaan bij de schade die hij aanricht, voor alle anderen.

Klusmier, wanneer stop jij eens met over jezelf, je dikke dushi en je k*tantillen te praten? Sinds ik hier lid ben zie ik niets anders. Oja, en je geloof. :rolleyes:

Als je je er aan stoort, zet je klussie toch op "negeer". Heb je ook geen last meer van hem.

Ja man, jij bent natuurlijk helemaal de man met 60 karma power;) En dan kan je uiteraard niet discussiëren met iemand met een karma power van 5, die tevens een ecto is!

Dat kogeltje is figuurlijk misschien?

Je argumenten kloppen niet want je hebt geen bronnen.

De naam 'idioot' riep ik nadat jij geen antwoord gaf op mijn vraag. Want dit zei jij na een normale vraag:

Rofl, nu ga jij me vertellen dat ik niet opkom voor mijn mening:haha:

Inhoudelijk discussiëren moet je nog leren, zie ik.

Ik vis helemaal niet naar pluimen, ik probeer niet onnodig mee te werken aan het schaden van het imago van de sport, zodat je straks nergens nog kan komen zonder scheef bekeken te worden. Het is hetzelfde als een wielrenner die kwaad is op andere wielrenners omdat ze zijn sport en zijn imago schaden doordat die anderen steeds in het nieuws komen met negatieve berichtgeving. Alleen gaat het hier niet over doping, maar over een zielig goedje als synthol, dat alles waar BB voor staat in het belachelijke trekt. Het heeft niets met BB te maken en dus moeten we er alles aan doen die troep zo ver mogelijk te verwijderen uit de BB wereld.

Je traint voor jezelf, en voor de eer en het respect van anderen. Wie dat ontkent liegt tegen zichzelf. Waarom denk je dat (pro) (amateur) competitie bestaat?

Als het de reputatie van mijn sport en van mijzelf verder gaat schaden dan kan het mij wel degelijk schelen. Dat die mafkees dat bij zichzelf doet moet hijzelf weten. Maar hij mengt zich wel met de BB wereld en dus heeft hij een invloed op hoe de rest van de wereld tegen onze sport aankijkt.

Als jij werkelijk nog van je prestaties kan genieten als iedereen die je ziet denkt dat je het in 1,2,3 hebt opgebouwd door je vol met anabolen en synthol te spuiten dan vraag ik me af hoe jij in de wereld staat. Het respect dat een bodybuilder krijgt op podium, bij vrienden, familie, etc. is één van de mooiste dingen die er zijn. Dat weet elke topsporter of amateur sporter van om het even welke sporttak. Niemand wil dat zijn sport een rot imago heeft in de media, niemand wil dat imago nog rotter maken dan het mogelijk al is.

Het is dus echt onbegrijpelijk dat 'bodybuilders' zelf dan nog deze personen gaan verdedigen. Het is alsof ze hun eigen ruiten ingooien. Iemand die hier aan meewerkt moet maar eens stilstaan bij de schade die hij aanricht, voor alle anderen.

Jij verkoopt het nu wel heel erg positief. Net alsof we in een droomwereld leven, waarin iedereen gelijk is.
BBers, die er ook zo uitzien en ernaar leven, zullen altijd door bepaalde mensen aangekeken worden met de nek door sommigen en worden bejubeld door anderen. Dat zal niet veranderen als het imago ineens superpositief zou worden. Steroïden zullen altijd een onderdeel blijven van de sport en bijna iedereen kan ook spiermassa aanzetten, wanneer ze dat spul gebruiken. Als iemand, dat dus tegen je zegt, om je te ****en, heeft hij dus gewoon gelijk.
De kwaliteit van de spiermassa, etc. heb ik het dan niet over.

De discussie, die hier gevoerd wordt gaat helemaal nergens over. Syntholgebruikers zijn de grootste kneuzen van de sport. Ze trainen wel, maar hebben wss de genen van een Z-male; vandaar, dat ze hulpmiddelen gebruiken om toch nog een beetje gevulde armen te krijgen. Gasten, zoals de man op de foto, slaan daarin alleen een beetje door.

Volgens mij probeert Yzord aan te geven, dat dit vergelijkbaar is met BBers, die steroïden gebruiken. Dat wordt namelijk ook gebruikt om snellere en betere resultaten te behalen op korte en lange termijn. Dus dan worden er ook hulpmiddelen gebruikt en sommigen slaan daarin ook door t.o.v. anderen, net als met de syntholspuitertjes.

Dat wij, BBers, het niet mooi vinden en zielig, doet niks af aan de opinie van "leken". Die zullen dezelfde mening houden als zonder de syntholspuiters. Ze vinden het mooi of niet.

Vandaar, dat deze hele discussie kansloos is, want het gaat nergens over. Wij zouden ons er sowieso niet druk over moeten maken.;)

t*ring, deze discussie is nogal uit de hand gelopen. En allemaal door zo'n stomme syntholflikker.:roflol:

Jij verkoopt het nu wel heel erg positief. Net alsof we in een droomwereld leven, waarin iedereen gelijk is.
bodybuilders, die er ook zo uitzien en ernaar leven, zullen altijd door bepaalde mensen aangekeken worden met de nek door sommigen en worden bejubeld door anderen. Dat zal niet veranderen als het imago ineens superpositief zou worden. Steroïden zullen altijd een onderdeel blijven van de sport en bijna iedereen kan ook spiermassa aanzetten, wanneer ze dat spul gebruiken. Als iemand, dat dus tegen je zegt, om je te ****en, heeft hij dus gewoon gelijk.
De kwaliteit van de spiermassa, etc. heb ik het dan niet over.
Ik zou zeggen spreek voor jezelf, niet iedereen gebruikt hier anabolen en synthol. Volgens de tevredenheidsenquete, die geheel anoniem verliep, gebruikte slechts 20% ooit anabolen. Ik verkoop niets, ik pleit voor een positiever beeld, dat bereik je zeker niet door synthol te lopen verdedigen.

De discussie, die hier gevoerd wordt gaat helemaal nergens over. Syntholgebruikers zijn de grootste kneuzen van de sport. Ze trainen wel, maar hebben wss de genen van een Z-male; vandaar, dat ze hulpmiddelen gebruiken om toch nog een beetje gevulde armen te krijgen. Gasten, zoals de man op de foto, slaan daarin alleen een beetje door.
Volgens mij zijn het inderdaad zwakkelingen, die te lui zijn om voor echte spieren te trainen. Het trieste is nog dat ze denken bepaalde records te breken. Alsof je überhaupt armen kan vergelijken als de ene arm massief spier is en de andere 2 liter olie bevat.

Volgens mij probeert Yzord aan te geven, dat dit vergelijkbaar is met bodybuilders, die steroïden gebruiken. Dat wordt namelijk ook gebruikt om snellere en betere resultaten te behalen op korte en lange termijn. Dus dan worden er ook hulpmiddelen gebruikt en sommigen slaan daarin ook door t.o.v. anderen, net als met de syntholspuitertjes.
En hier gaat het dus mis. Want synthol valt op geen enkele manier met steroïden te vergelijken. Je groeit namelijk niet door het gebruik van steroïden. Je groeit van de training, voeding én steroïden. Zonder de eerste twee zullen steroïden zeer weinig doen, en op termijn zelfs helemaal niets.

Dat wij, bodybuilders, het niet mooi vinden en zielig, doet niks af aan de opinie van "leken". Die zullen dezelfde mening houden als zonder de syntholspuiters. Ze vinden het mooi of niet.
Niemand hoeft het voor mij mooi te vinden, ik wens alleen dat men het onderscheid ziet tussen olie en spiermassa, en het verschil in prestatie tussen beiden.

Vandaar, dat deze hele discussie kansloos is, want het gaat nergens over. Wij zouden ons er sowieso niet druk over moeten maken.;)
Druk maak ik me nou niet, verdedigers van synthol-misbruik vind ik eerder kansloos.

Ik zou zeggen spreek voor jezelf, niet iedereen gebruikt hier anabolen en synthol. Volgens de tevredenheidsenquete, die geheel anoniem verliep, gebruikte slechts 20% ooit anabolen. Ik verkoop niets, ik pleit voor een positiever beeld, dat bereik je zeker niet door synthol te lopen verdedigen.

Volgens mij zijn het inderdaad zwakkelingen, die te lui zijn om voor echte spieren te trainen. Het trieste is nog dat ze denken bepaalde records te breken. Alsof je überhaupt armen kan vergelijken als de ene arm massief spier is en de andere 2 liter olie bevat.

En hier gaat het dus mis. Want synthol valt op geen enkele manier met steroïden te vergelijken. Je groeit namelijk niet door het gebruik van steroïden. Je groeit van de training, voeding én steroïden. Zonder de eerste twee zullen steroïden zeer weinig doen, en op termijn zelfs helemaal niets.

Niemand hoeft het voor mij mooi te vinden, ik alleen dat men het onderscheid ziet tussen olie en spiermassa, en het verschil in prestatie tussen beiden.

Druk maak ik me nou niet, verdedigers van synthol misbruik vind ik eerder kansloos.

Volgens mij mis je mijn punt een beetje. Ik probeer ook niet mijn mening te verkondigen, maar aan te geven, waar ik denk, dat de discussie over gaat of eigenlijk niet over gaat.
De discussie, die nu ontstaan is, gaat meer over de gelijkenissen in gebruik van hulpmiddelen om je lichaam te verfraaien (discussie Yzord en anderen) en dat sommigen daarin doorslaan. Aangezien het gedrag vergelijkbaar is, kun je niet zeggen, dat de een slechter is dan de ander. Ze gebruiken alleen andere middelen.;)

Je punt is dat het net als steroïden, hulpmiddelen zijn. Mijn punt is dat deze hulpmiddelen als appelen en peren zijn, einde discussie denk ik.

Je punt is dat het net als steroïden, hulpmiddelen zijn. Mijn punt is dat deze hulpmiddelen als appelen en peren zijn, einde discussie denk ik.

Einde discussie? We hebben geeneens een discussie, want jij begrijpt niet wat ik bedoel. De basis van een discussie moet wel zijn, dat je beide begrijpt, waar het over gaat.
Maar goed; ik zal me wel terugtrekken uit deze "discussie". Kan iedereen weer verder discussiëren over een kansloos onderwerp.;)

Ik begrijp juist wél wat je bedoelt, je vindt het geen discussie omdat ik het niet met je eens ben?

Discussie is inderdaad aardig uit de hand gelopen:)

Discussie is inderdaad aardig uit de hand gelopen:)
Voor zover het al mogelijk is hierover een serieuze discussie te hebben. Eigenlijk zou iedereen er gewoon keihard tegen moeten zijn en heel het idee moeten afwijzen, maar gezien een zeer kleine minderheid toch in de verdediging gaat, moeten we er wel iets over zeggen.

Voor zover het al mogelijk is hierover een serieuze discussie te hebben. Eigenlijk zou iedereen er gewoon keihard tegen moeten zijn en heel het idee moeten afwijzen, maar gezien een zeer kleine minderheid toch in de verdediging gaat, moeten we er wel iets over zeggen.

Ja inderdaad dat is waar. Ik ben er in ieder geval wel tegen. Synthol gebruikers zijn gewoon sad.

Terug
Naar boven