- Waardering
- 3.208
Ik vis helemaal niet naar pluimen, ik probeer niet onnodig mee te werken aan het schaden van het imago van de sport, zodat je straks nergens nog kan komen zonder scheef bekeken te worden. Het is hetzelfde als een wielrenner die kwaad is op andere wielrenners omdat ze zijn sport en zijn imago schaden doordat die anderen steeds in het nieuws komen met negatieve berichtgeving. Alleen gaat het hier niet over doping, maar over een zielig goedje als synthol, dat alles waar BB voor staat in het belachelijke trekt. Het heeft niets met BB te maken en dus moeten we er alles aan doen die troep zo ver mogelijk te verwijderen uit de BB wereld.Je klinkt nu ook een beetje als Hans Kroon. Die vist ook al jaren tevergeefs naar pluimen.
Je traint voor jezelf, en voor de eer en het respect van anderen. Wie dat ontkent liegt tegen zichzelf. Waarom denk je dat (pro) (amateur) competitie bestaat?IMO train je voor jezelf en voert je een strijd tegen jezelf.
Als het de reputatie van mijn sport en van mijzelf verder gaat schaden dan kan het mij wel degelijk schelen. Dat die mafkees dat bij zichzelf doet moet hijzelf weten. Maar hij mengt zich wel met de BB wereld en dus heeft hij een invloed op hoe de rest van de wereld tegen onze sport aankijkt.Kan jou het bommen welke builen, gezwellen zich extern op iemands hoofd, armen of waar dan ook bevinden.
Als jij werkelijk nog van je prestaties kan genieten als iedereen die je ziet denkt dat je het in 1,2,3 hebt opgebouwd door je vol met anabolen en synthol te spuiten dan vraag ik me af hoe jij in de wereld staat. Het respect dat een bodybuilder krijgt op podium, bij vrienden, familie, etc. is één van de mooiste dingen die er zijn. Dat weet elke topsporter of amateur sporter van om het even welke sporttak. Niemand wil dat zijn sport een rot imago heeft in de media, niemand wil dat imago nog rotter maken dan het mogelijk al is.Als ik voor de spiegel sta, denk ik terug aan al dat harde werk dat het mij heeft gekost om te bereiken wat ik zie in me evenbeeld. Dat is accuraat en weet van mezelf welke credits ik mezelf mag geven.
Denk je nou werkelijk dat anderen hun credit nog enige waarde hebben als ik met kritisch individualisme mezelf beoordeel?
Als je daadwerkerlijk voor je eigen levenswerk van anderen erkenning wilt kan ik me niet voorstellen dat je van BB geniet. Dan ben je namelijk bezig met invulling geven aan wat de massa wilt zien. Maar goed, jij liever dan ik.
Het is dus echt onbegrijpelijk dat 'bodybuilders' zelf dan nog deze personen gaan verdedigen. Het is alsof ze hun eigen ruiten ingooien. Iemand die hier aan meewerkt moet maar eens stilstaan bij de schade die hij aanricht, voor alle anderen.

En dan kan je uiteraard niet discussiëren met iemand met een karma power van 5, die tevens een ecto is!

Mensen met 50+ karma hebben altijd gelijk