AndroidHealthClinic

Man krijgt twee nieuwe armen

Bezoekers in dit topic

:roflol:
 
Wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Wanneer zou de eerste hoofdtransplantatie plaatsvinden?
 
jezus wat smerig
zit ie dalijk zijn vrouw te vingeren men de hand van een ander

Het is een ouwe boer, die vingeren niet. Alleen hun koeien en varkens, maar die snappen daar toch niks van.
 
Moest ook meteen denken aan dat vingeren..
Je hoort toch wel eens dat mensen die een hart of een ander deel van een donor over hebben genomen soms trekjes overneemt van die donor..
Nou misschien die man nu ook wel met z'n armen.. ???
 
Wie is er trouwens donor?

Ik ben het wel, ze mogen me helemaal leegroven behalve het hart en de aders enzo dat vond ik toch wel iets te luguber klinken. En waarom ik dat heb gedaan?? Gewoon voor het idee als ik een nieuw orgaan nodig heb dan accepteer ik dat ook.. vind ik wel dat je minstens zo sociaal moet zijn om dan ook jou lichaam beschikbaar te stellen.
 
Sinds wanneer kunnen zenuwen denken?
 
Moest ook meteen denken aan dat vingeren..
Je hoort toch wel eens dat mensen die een hart of een ander deel van een donor over hebben genomen soms trekjes overneemt van die donor..
Nou misschien die man nu ook wel met z'n armen.. ???

Ik denk dat ie de komende weken inderdaad lekker met een dood tissues op de bank gaat zitten/liggen :D
 
Moest ook meteen denken aan dat vingeren..
Je hoort toch wel eens dat mensen die een hart of een ander deel van een donor over hebben genomen soms trekjes overneemt van die donor..
Nou misschien die man nu ook wel met z'n armen.. ???

fabeltjes.

donor? nee, ik niet gezien. Heb je wel eens gezien hoe ze een lichaam leegtrekken en daarna onrespectvol achter gelaten? Ik wel, ik zeg er nee tegen no thkx.

stel ik lig op mijn sterfbed en ik kan op dat moment mijn lever of wat dan ook afgeven aan iemand die het nodig heeft dat doe ik het meteen, maar zomaar afgeven en me lichaam laten vernaaien. echt niet.
 
Wie is er trouwens donor?

Ik ben het wel, ze mogen me helemaal leegroven behalve het hart en de aders enzo dat vond ik toch wel iets te luguber klinken. En waarom ik dat heb gedaan?? Gewoon voor het idee als ik een nieuw orgaan nodig heb dan accepteer ik dat ook.. vind ik wel dat je minstens zo sociaal moet zijn om dan ook jou lichaam beschikbaar te stellen.

Bij mij mogen ze alles hebben, maar door me diabetes zal er tegen de tijd dat ik de pijp uit ga niet veel meer te gebruiken zijn maar goed, als ze nog iets vinden om iemand 10 jaar langer te kunnen laten leven of met meer plezier dan mogen ze het gewoon hebben.

Wat heb ik er aan als ik 6 feet under lig?
 
heb eens een reportage gezien hoe dat doneren in zen werk ging, ik dacht eerst dat ze gwn een paar organen uit je lijf haalde maar echt alles word eruitgezaagd

mja boeie ben toch dood dan
 
Nieuw stel armen. LEuk :D
 
fabeltjes.

donor? nee, ik niet gezien. Heb je wel eens gezien hoe ze een lichaam leegtrekken en daarna onrespectvol achter gelaten? Ik wel, ik zeg er nee tegen no thkx.

stel ik lig op mijn sterfbed en ik kan op dat moment mijn lever of wat dan ook afgeven aan iemand die het nodig heeft dat doe ik het meteen, maar zomaar afgeven en me lichaam laten vernaaien. echt niet.

ja, want je lichaam blijft wel goed bewaard na je dood in een kist onder de grond :rolleyes:
 
Echt ongelooflijk, de wetenschap staat nog in de kinderschoenen...
 
Moest ook meteen denken aan dat vingeren..
Je hoort toch wel eens dat mensen die een hart of een ander deel van een donor over hebben genomen soms trekjes overneemt van die donor..
Nou misschien die man nu ook wel met z'n armen.. ???

mischien word die er wel beter van in bed you never know:D.

trouwens over trekjes gesproken...

wie heeft die film gezien met jesscia alba dat ze nieuwe ogen kreeg en spooky shit ging zien?
 
the eye, nog niet gezien alleszins
 
the eye, nog niet gezien alleszins

leuke film , maarja kreeg niet veel mee keek meer naar alba.

als je alba fan bent is lucky charm ook een aanrader vooral voor een bber!


maar ik blijf uiteindelijk trouw bij penelope cruz:o
 
vind alba de ene keer wel knap de andere keer weer niet, ik heb het niet echt voor haar :S
 
Back
Naar boven