XXL Nutrition

Mr. Olympia 2017 Topic

• Topic Starter Topic Starter

image.jpg
8 dayz out figure

Waarom is Phil zo onpopulair? Door zijn fratsen op sociale media?

Waarom is Phil zo onpopulair? Door zijn fratsen op sociale media?

Misschien afgunst op de champ.
Zijn wel wat controversiële overwinningen bij geweest volgens sommige mensen. 2 jaar geleden meen ik stond hij er niet zo heel best bij voor een Mr. O
Dexter zag er toen scherper uit maar overwinning ging toch naar Phil.

Van wat ik er heb gezien dit jaar. Mede door de updates van @RFFNCK (mijn dank daarvoor) denk ik dat Phil nummer 7 pakt. Grootste verrassing is denk ik Brandon Curry

Phil is niet zo geliefd mede vanwege discutabele overwinningen, met daarbij een onsympathieke houding tegen fans en andere deelnemers. Beetje een hate him or love him verhaal.

Denk wel dat hij z'n zevende pakt. Tekenend is ook wel dat hij met al die overwinningen nooit beter zal worden gezien door mensen dan een Dorian Yates, Jay Cutler, Ronnie Coleman, Arnold of Kevin Levrone.

Denk dus dat Phil hem weer pakt, maar hoop op een frisse wind met Ramy. Groepje Phil, Ramy, Shawn en Dexter zal wel top 4 vormen. Daar achter heb je dan Bonac, Roelly, potentieel ook Josh, Brandon, Cedric. Beyeke heeft er ook de structuur voor maar zal er wel achter eindigen.

Phil is niet zo geliefd mede vanwege discutabele overwinningen, met daarbij een onsympathieke houding tegen fans en andere deelnemers. Beetje een hate him or love him verhaal.

Denk wel dat hij z'n zevende pakt. Tekenend is ook wel dat hij met al die overwinningen nooit beter zal worden gezien door mensen dan een Dorian Yates, Jay Cutler, Ronnie Coleman, Arnold of Kevin Levrone.

Denk dus dat Phil hem weer pakt, maar hoop op een frisse wind met Ramy. Groepje Phil, Ramy, Shawn en Dexter zal wel top 4 vormen. Daar achter heb je dan Bonac, Roelly, potentieel ook Josh, Brandon, Cedric. Beyeke heeft er ook de structuur voor maar zal er wel achter eindigen.

@ jaar geleden had hij het met vrijwel de gehele bb wereld het aan de stok nadat hij gezegd had dat Arnold slechte benen had of iets in die trand. Heeft hem ook niet echt populair gemaakt.
Zag van de week een filmpje dat Shawn ook niet echt top er uit zag dit jaar.
Meen dat het een redelijk recent filmpje was.
Ben benieuwd of hij de 9 Mr. O kan gaan halen. Maar eerst deze maar eens binnen halen.

@ jaar geleden had hij het met vrijwel de gehele bb wereld het aan de stok nadat hij gezegd had dat Arnold slechte benen had of iets in die trand. Heeft hem ook niet echt populair gemaakt.
Zag van de week een filmpje dat Shawn ook niet echt top er uit zag dit jaar.
Meen dat het een redelijk recent filmpje was.
Ben benieuwd of hij de 9 Mr. O kan gaan halen. Maar eerst deze maar eens binnen halen.

Phil heeft natuurlijk ook geluk dat hij zo weinig tegenstand heeft. Niet zoals Ronnie had met een Jay, of Dorian met Levrone, Flex, Shawn Ray en Nasser, of Arnold met Columbu.

Dexter en Shawn zijn te oud om nog echt een uitdaging te blijven de komende jaren, Bonac en Roelly gewoon minder goed en Ramy heeft het potentieel wel maar moet het nog brengen.

Jammer dat Dallas dood is, die had de komende jaren alle kans natuurlijk.

Terug
Naar boven