AndroidHealthClinic

MR. Olympia 2021

Bezoekers in dit topic

Wengstertje

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
NL Classic BB
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
5.309
Waardering
7.557
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
1623415609703.png


2021 QUALIFIED: MR. OLYMPIA

Screenshot_20210817-104149_Instagram.jpg


2021 QUALIFIED: 212 OLYMPIA

Screenshot_20210817-104211_Instagram.jpg


2021 QUALIFIED: CLASSIC PHYSIQUE

Screenshot_20210817-104235_Instagram.jpg

Screenshot_20210817-104259_Instagram.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er ook geïnteresseerd in de vrouwelijke klassen? dan plaats ik die ook nog in de OP
Ik zie dat je een tijdje weg bent geweest. Je mag hier tegenwoordig alleen complimenten geven aan mannen. Dus laat die vrouwen maar weg :kiss:

Iain Vailliere gaat zich ook vast wel kwalificeren. Ben echt benieuwd wat “de nieuwe generatie” gaat brengen dit jaar.
 
Huh heeft Hunter zich niet gekwalificeert?
 
Nathan Deasha kwalificeert zich ook nog wel denk
 
Ik zie dat je een tijdje weg bent geweest. Je mag hier tegenwoordig alleen complimenten geven aan mannen. Dus laat die vrouwen maar weg :kiss:

Iain Vailliere gaat zich ook vast wel kwalificeren. Ben echt benieuwd wat “de nieuwe generatie” gaat brengen dit jaar.
Och germ, kijk nou toch, onze butthurt forum orbiter is nog steeds bezig. Schattig. Het gaat niet eens om de complimenten an sich, maar dat jullie te fucking pussy zijn om toe te geven wat de echte beweegredenen zijn. Maar goed, het is natuurlijk makkelijker om het bitchpad te kiezen en te verschuilen achter wat verzonnen knip- en plakwerk van een opblaaspop of wat irrelevante cherrypick voorbeelden.
 
Verwacht dat Roelly zich ook nog wel gaat kwalificeren
 
Hoeveel kwalificatie wedstrijden zijn er nog 3 ? Nathan deasha zijn we nog vergeten gaat spanje doen dacht ik ?
 
En Akim Williams ook denk ik. Mofo is een fucking monster. Enige wat nog ontbreekt is goede conditie.
 
En Akim Williams ook denk ik. Mofo is een fucking monster. Enige wat nog ontbreekt is goede conditie.
Inderdaad ! akim gaat puerto rico doen
 
Hoeveel kwalificatie wedstrijden zijn er nog 3 ? Nathan deasha zijn we nog vergeten gaat spanje doen dacht ik ?
Tampa
Texas
Spain
Puerto Rico
Chicago

Denk ik
Wel apart dat je bij classic physique 2e word en je gewoon weer moet plaatsen voor de volgende olympia.
 
Tampa
Texas
Spain
Puerto Rico
Chicago

Denk ik
Wel apart dat je bij classic physique 2e word en je gewoon weer moet plaatsen voor de volgende olympia.
25 september Arnold classic word ook een mooie wel moeilijk om te kwalificeren.

Screenshot_20210615-185412_Instagram.jpg
Screenshot_20210615-185354_Instagram.jpg
 
Zeker, maar die kwalificatie is voor Mr Olympia 2022.
Ja logisch ook wel 2 weken voor de O inderdaad. Maar zijn er zat die zich nog voor de O 21 moeten kwalificeren
 
Ik heb de OP weer aangepast aangezien er weer een paar wedstrijden zijn geweest
 
Back
Naar boven