svenn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
phil hield wat vocht vast, maar morgen vast niet meer.
Let op, hij wint hem gewoon.
Live stream starts at 04:00 CET.Echt benieuwd hoe Bonac gaat plaatsen...
Weet iemand precies om welke tijd het nou begint ?
phil hield wat vocht vast, maar morgen vast niet meer.
Die gut heeft niets met vocht te maken. Op al zijn bodyparts stond hij verder scherp. Als hij met zo'n gut wint, kun je pro bodybuilding beter afschaffenphil hield wat vocht vast, maar morgen vast niet meer.

Bonac zou moeten winnen. Ramy mist wéér conditionering. Mijn mening over Phil lijkt mij duidelijk. Wanneer je alles in ogenschouw neemt, is Bonac gewoon de beste.Echt benieuwd hoe Bonac gaat plaatsen...
Weet iemand precies om welke tijd het nou begint ?
Die gut heeft niets met vocht te maken. Op al zijn bodyparts stond hij verder scherp. Als hij met zo'n gut wint, kun je pro bodybuilding beter afschaffen![]()
gewoon met veel vreten/drinkenDie gut heeft niets met vocht te maken. Op al zijn bodyparts stond hij verder scherp. Als hij met zo'n gut wint, kun je pro bodybuilding beter afschaffen
Bonac zou moeten winnen. Ramy mist wéér conditionering. Mijn mening over Phil lijkt mij duidelijk. Wanneer je alles in ogenschouw neemt, is Bonac gewoon de beste.