AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2017 Topic

Khoop alvast dat Phil niet wint met die lelijke midsectie. Bonac nog beter dan vorig jaar!

die bene van ramy:eek:

phil hield wat vocht vast, maar morgen vast niet meer.
Let op, hij wint hem gewoon.

Echt benieuwd hoe Bonac gaat plaatsen...

Weet iemand precies om welke tijd het nou begint ?

image.jpg

GPou3wW.jpg

The Giant Killer! Hij kan de derde plaats van Berry de Mey overtreffen.

Laatst bewerkt:
Cedric McMillan is echt een verspilling van talent. Lee Haney had gelijk, hij heeft de 'eye of the tiger' niet. Veel geblaat, weinig wol.

phil hield wat vocht vast, maar morgen vast niet meer.
Let op, hij wint hem gewoon.
Die gut heeft niets met vocht te maken. Op al zijn bodyparts stond hij verder scherp. Als hij met zo'n gut wint, kun je pro bodybuilding beter afschaffen :barf:

Echt benieuwd hoe Bonac gaat plaatsen...

Weet iemand precies om welke tijd het nou begint ?
Bonac zou moeten winnen. Ramy mist wéér conditionering. Mijn mening over Phil lijkt mij duidelijk. Wanneer je alles in ogenschouw neemt, is Bonac gewoon de beste.

Helemaal mee eens! Bonac N01!

Deninis James zei vorig jaar al dat bonac gewoon de shit is en nu eindelijk vergelijkt de jury hem met phil :D

Ramy moet onder het juk van de Camel Crew vandaan.

Uit 2015:

Dennis heeft er kijk op.
Die gut heeft niets met vocht te maken. Op al zijn bodyparts stond hij verder scherp. Als hij met zo'n gut wint, kun je pro bodybuilding beter afschaffen :barf:

Coleman won er zo wel een paar.

09UOafV.jpg

Kan echt niet, die gore bal van phil.
Bonac totaal geen bubblegut dus Nr 1.
Ramy ziet er niet uit met die poten. Geen definitie.

Bonac zou moeten winnen. Ramy mist wéér conditionering. Mijn mening over Phil lijkt mij duidelijk. Wanneer je alles in ogenschouw neemt, is Bonac gewoon de beste.
gewoon met veel vreten/drinken

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat Hadi er niet bij is

• Topic Starter Topic Starter

Terug
Naar boven