Fitness Seller

msn 8.5 of whatever het voor gay versie is

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
Die nieuwe lelijke ja. Die fkng lelijk en onhandig en anders uitziet. Wat is dat voor onzin nou weer? En die k*t plaatjes staan nu ook aan links opeens. Icoontjes verandert erg irritant. But **** that! dat klote ding valt om de minuut uit en het ergste moet nog komen. Nu wordt ook alles wat je doet opgeslagen in je space/profiel of whatever die useless shit heet wie the **** maakt er uberhaubt gebruik van? En ook onder heb je nu zo'n leuke k*t tab waar elke aap alles gewoon te zien krijg op zijn msn venster over je "updates".
Beetje privacy mag ook wel. Ik verander me avatar komt het er direct in te staan voor iedereen. Me persoonlijke berichten, me games, met wie ik gecoïtuscamed heb etc. Hoe de **** zet ik al die rotzooi uit. Nu kan ik ook niet meer iemand blocken omdat die aan de hand van al die onzin ziet dat je op die tijdstip online bent geweest en je vriendin zit dat je met een of ander griet genaamd serena aan het cammen was etc. etc. **** THAT! I didint sign up for that shit. Hoe zet ik al die onzin uit?! :splat: :shoot: :headbang:

Hehe m$ hé, hoe nieuwer hun software hoe groter de irritatie ;)

met wie je gecoïtuscamed heb?

lijkt me sterk... dat staat er bij mij niet

download je toch gewoon weer de oude ;)!

Ik heb die shiznit nog niet, dus geen last van.

Tijd voor goede een open source versie dus.

• Topic Starter Topic Starter
dat vond ik eerst ook, maar na een tijdje dan zie je het niet meer :D

Eigenlijk ook best overzichterlijk, dat je niet steeds iemand naam ziet als hij weer iets nieuws typt.

• Topic Starter Topic Starter
dat vond ik eerst ook, maar na een tijdje dan zie je het niet meer :D

Eigenlijk ook best overzichterlijk, dat je niet steeds iemand naam ziet als hij weer iets nieuws typt.

daar heb je bij die oude ook gewoon een vink optie voor: 'Contactpersoon zegt:' weergeven voor ieder bericht :P

iig de vorige versie met de oude betrouwbare look staat er weer op. Het leven is een stuk mooier en vrediger geworden :coffeepc:

nu alleen die domme updates in space uitzetten :grumble:

De frequentie waarin die msn of live geüpdate wordt is gewoonweg belachelijk. Je krijgt de indruk dat ze meer tijd besteden aan het veranderen van hun messenger dan aan een (degelijke) OS.

waarom klagen over je MSN client als je keuze hebt uit meerdere clients?
klagen over je eigen keuze... it really makes no sense at all.

Tenzij al je maten op net die ene zitten (en de rest van de wereld).

Lol idd, maar zijn er dus nog meer mensen die dit probleem hebben met deze nieuwe versie? Anders download ik em ook mooi niet, hoewel ik wel benieuwd ben eigenlijk :D

ik snap je niet, wat heeft je MSN client daarmee te maken? het is gewoon een ander proggie wat het MSN protocol implementeert.

ik gebruik bv. Kopete en kan prima ouwehoeren met al mn windows vriendjes....

ik snap je niet, wat heeft je MSN client daarmee te maken? het is gewoon een ander proggie wat het MSN protocol implementeert.

ik gebruik bv. Kopete en kan prima ouwehoeren met al mn windows vriendjes....

Mja, maar mensen nemen toch liever het ouwe vertrouwde MSN ;)

dan moet je niet klagen.
dat was immers mijn punt.

shut up or put up.

Terug
Naar boven