XXL Nutrition

msn 8.5 of whatever het voor gay versie is

ik snap je niet, wat heeft je MSN client daarmee te maken? het is gewoon een ander proggie wat het MSN protocol implementeert.

ik gebruik bv. Kopete en kan prima ouwehoeren met al mn windows vriendjes....
Ok dan heb ik niets gezegd. Ik had het meer over de niet-compatibele (Google talk, yahoo, ICQ etc).

Trage software. Als ik eens MSN gebruik is het de webmessenger.

Ok dan heb ik niets gezegd. Ik had het meer over de niet-compatibele (Google talk, yahoo, ICQ etc).

ooh zo, ok.. dat zijn idd andere protocollen.

wat trouwens het meest irritante aan MSN is, is dat M$ vaak het netwerk protocol wijzigd waardoor niet M$ clients soms niet kunnen connecteren met de M$ servers. ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat er geen protocol specificaties beschikbaar zijn zodat bv opensource developers weer het protocol moeten reverse-engineren. gore monopolisten praktijken natuurlijk weer! grmbl.

Laatst bewerkt:
Ik had niets anders verwacht eerlijk gezegd.

Die nieuwe lelijke ja. Die fkng lelijk en onhandig en anders uitziet. Wat is dat voor onzin nou weer? En die k*t plaatjes staan nu ook aan links opeens. Icoontjes verandert erg irritant. But **** that! dat klote ding valt om de minuut uit en het ergste moet nog komen. Nu wordt ook alles wat je doet opgeslagen in je space/profiel of whatever die useless shit heet wie the **** maakt er uberhaubt gebruik van? En ook onder heb je nu zo'n leuke k*t tab waar elke aap alles gewoon te zien krijg op zijn msn venster over je "updates".
Beetje privacy mag ook wel. Ik verander me avatar komt het er direct in te staan voor iedereen. Me persoonlijke berichten, me games, met wie ik gecoïtuscamed heb etc. Hoe de **** zet ik al die rotzooi uit. Nu kan ik ook niet meer iemand blocken omdat die aan de hand van al die onzin ziet dat je op die tijdstip online bent geweest en je vriendin zit dat je met een of ander griet genaamd serena aan het cammen was etc. etc. **** THAT! I didint sign up for that shit. Hoe zet ik al die onzin uit?! :splat: :shoot: :headbang:

je kan alle updates ook uitzetten hea;)

Er is daar ergens n programmatje om al die shizzle uit te zetten.
A-patch geloof ik dat het heet.
Ik patch een versie en wacht dan zo lang mogelijk (soms tot ik niet meer kan aanmelden omdat mn versie te oud is) om te updaten.

Oude MSN versies werken tegenwoordig niet meer. Wanneer je een oude MSN versie hebt geinstalleerd, vraagt MSN bij het opstarten meteen om een nieuwe versie te installeren. Doe je dit niet, dan wordt het programma afgesloten. Irritant!

Gelukkig is er een andere manier om alsnog een oude messenger versie te kunnen blijven gebruiken. Hiervoor hoef je alleen maar even het versie nummer van de oude versie op te hogen :)
Zie hier hoe je dit doet: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1245284/1

Wil je een oude MSN versie downloaden? Kijk dan hier:
[Link niet meer beschikbaar]

Oude MSN versies werken tegenwoordig niet meer. Wanneer je een oude MSN versie hebt geinstalleerd, vraagt MSN bij het opstarten meteen om een nieuwe versie te installeren. Doe je dit niet, dan wordt het programma afgesloten. Irritant!

Gelukkig is er een andere manier om alsnog een oude messenger versie te kunnen blijven gebruiken. Hiervoor hoef je alleen maar even het versie nummer van de oude versie op te hogen :)
Zie hier hoe je dit doet: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1245284/1

Wil je een oude MSN versie downloaden? Kijk dan hier:
[Link niet meer beschikbaar]

kan ook gewoon de nieuwere helemaal verwijderen en dan een lagere doen. je hebt nu al 9 en ik heb ook 8.5

Terug
Naar boven