- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

owke ik vind die ross sites wel niet echt duidelijk maar
ik zal eens kijken
bedankt
@ calyptus
waar train je miss ?
idd team sharks zeer goede club en trainer :d
net gala gehad btw
owke ik vind die ross sites wel niet echt duidelijk maar
ik zal eens kijken
bedankt![]()
vochtkop ?Ik ken Younes en Vochtkop Ruslan van waar ik fitnesste.
Ik train mma in Apen, net terug begonnen na lange tijd blessureleed en tijdsgebrek.

hehe wa dacht je dan ?
tuurlijk wel maar als je goed leest staat er
tijdens de SEIZOEN STOP dan is men trainer op reis naar thailand
dus helaas en hij is bokstrainer geen fitnessleraar
De hele vakantie bij een boksschool trainen ipv boksen, dan kan je je extra op de stoten concentreren, boksers kunnen sowieso beter stoten dan kickboksers
Hoezo?
Denk je niet dat dat verscheelt per bokser en per kickbokser. Er zullen boksers zijn die harder kunnen stoten dan kickboksers en andersom ook. Ik begrijp je hele redenering niet.
man wat kan jij moeilijk doen
over wat klets jou nou eingelijk bij mij over men trainer ?
over wat gaat het topic ? juist ja
Techniek + Massa + Snelheid.Het topic? Het topic gaat over een C-klassertje die denk dat hij harder kan stoten als hij meer massa heeft om zijn armen. Als hij zo denkt, dan ontbreekt het bij hem aan kennis over de sport. Daarop antwoord ik, dat hij misschien beter ten rade kan gaan bij zijn trainer, om hem uit zijn droom te helpen. Maar zijn trainer heeft blijkbaar wat beters te doen dan zijn pupillen te begeleiden.
Hoezo?
Denk je niet dat dat verscheelt per bokser en per kickbokser. Er zullen boksers zijn die harder kunnen stoten dan kickboksers en andersom ook. Ik begrijp je hele redenering niet.
Je hebt gelijk dat het verschilt per persoon, maar over het algemeen zal de bokser denk ik beter kunnen stoten. Toen ik na een korte tijd kickboksen ging boksen heb ik mijn stoten heel erg verbeterd, er werd gewoon veel meer op een goede stoot gefocus, maar dit zou ook aan de sportschool kunnen liggen. En of dit nou wel of niet het geval is, wil je harder stoten zal je stoten moeten oefenen. Als dan je kikcboksschool dicht is zal het advies om bij een boksschool te trainen altijd goed zijn, op die manier kan je ook je verdere techniek bijschaven.