AndroidHealthClinic

MuayThai kamp thailand + een kuurtje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart1978

Novice
Waardering
0
Hi all,

Ik ga vriijdag naar Thailand, 60 dagen trainen ong. 4 uur per dag.

Nu vraag ik me af of er een kuur is zodat het herstel wat sneller verloopt, ik heb wel altijd gebokst en krachttraining gedaan maar het laatste jaar ben ik nogal slecht bezig geweest, met zooi en drank.

Om hiervan te herstellen ga ik dus naar thailand en ik vraag me af wat ik daar zou kunnen kopen om het tempo bij te kunnen houden.

Eiwitspaarder misschien?

Graag suggesties!

Mvrgr,

Bart

genoeg ontspanning daar iig!!

Ik denk dat je met dit soort intense trainingskampen weinig hebt aan AAS.

Je zal je prioriteit moeten leggen bij het eten. Veel eten wel te verstaan. :)

Waar ga je precies heen? Tiger mt in Phuket toevallig?

Ik zou maar niets meenemen als je naar tailand gaat..

Wat ikzelf zeg...geen troep meenemen naar thailand...prison lijkt me daar niet zo relax als hier :P

Jongens in Thailand loop je zo een apotheek binnen en kan je vanalles zonder recept halen..denk dus niet dat hij van plan is spullen in NL te kopen en mee te nemen!
en waarom zou je dara niets aan hebben..bijna alle vechters gebruiken AAS net als bodybuilders..zal je ook wel nodig hebben als je 3 tot 4 uur per dag traint..

zou winstrol pakken verhoogd je rooie bloedcelletjes en je krijgt er meer kracht van. maar wat heb je in het verleden gebruikt??
anders als je aan vanalles kan komen in thailand zou ik lage dosis test plus bold pakken.

Veel natuurlijke test aanmaken door elke dag voor 2 euro een hoertje van 16 te palen!

van sommige anabolen verzuur je heel snel met name in de scheenbenen, had ik zelf voorheen ook veel last van toen ik zelf wedsrtijden deed, ik weet alleen niet meer welke de ergste was, even bij vechtsport opzoeken

Anavar, geen gezeik met gewrichten, veel kracht en energie maar geen gewichtstoename. Op 40 mg per dag gaat dat prima ;)

test op 200-250mg/week

test prop...winstrol depot...oxy??...

var of maybe tren. in ieder geval geen AS waar je snel van "vol" zit maar 1 waarvan je met name droge massa aanzet en krachttoename van krijgt.

tren molt je uithouding HARD, var is persoonlijk(krampen of te harde pomp).

ok nog nooit eerder gekuurd knal er maar 250 mg test enth/cyp per week in das meer als zat als eerste kuur plus zal je wel veel helpen.

• Topic Starter Topic Starter
ok nog nooit eerder gekuurd knal er maar 250 mg test enth/cyp per week in das meer als zat als eerste kuur plus zal je wel veel helpen.

test = spuiten toch?

ik zat misschien sustanol te denken is dat wat? Wil geen vochtkop en hoef ook geen 30 kg aan te komen.

was ent / cyp???

test = spuiten toch?

ik zat misschien sustanol te denken is dat wat? Wil geen vochtkop en hoef ook geen 30 kg aan te komen.

was ent / cyp???

30kg kom je heus niet aan hoor:rolleyes:

Neem gewoon 500 test e of 500 sus per week als ondersteuning;)

ent en cyp zijn gewoon verschillende soorten esters waaraan de test gebonden is en zodoende hij langer of korter werkt

• Topic Starter Topic Starter
dus het komt er op neer dat maar het beste gewoon sustanol(pillen?) kan halen, flink vreten, flink trainen en veel slapen?

af en toe een biertje... kan dat kwaad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven