AndroidHealthClinic

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Nee je doet het perfect mits je kh neemt bij je whey. Bijv havermout oid.

Waarom havermout erbij? Begrijpelijk om dit voor de koolhydraten te doen..
Ik ben nu bezig met cutten en heb min dagelijkse portie koolhydraten drastisch aangepakt. Dan lijkt het me toch niet verstandig om havermout oid bij de Whey te nemen?

Ik krijg overigens morgen 4 potten binnen! Kan niet wachten om hier mee te beginnen. Hoe lang kan MP eigenlijk gebruikt worden achter elkaar?

Dan heb ik nog een vraag:

Op trainingsdagen ziet mijn voedingsschemaer nu zo uit:

-Opstaan, direct ultra Whey isolate en brinta of havermout.
-Uurtje daarna direct voor training Creatine CEE en MP in de bidon.
-Na de training direct Creatine.
-30 min later Whey shake en maaltijd( 4 eieren, sla, tomaten, komkommer en kip)

Is dit de juiste volgorde en goede combo?

Mp kan je gewoon doornemen. Amino's zijn altijd gunstig voor proteinesynthese en spierherstel.

Mijn tip is ALS je smorgens traint, op nuchtere maag caffeine of caffeine based supp te nemen.
Pre neem je dan je creatine en scoop MP. Tijdens trainen of erna kan je nog een dosis nemen.
Na je training creatine is ook ok eventueel met je whey.

30-60min later kan je dan je meal nemen.

Maak eens grotere potten!

Mp kan je gewoon doornemen. Amino's zijn altijd gunstig voor proteinesynthese en spierherstel.

Mijn tip is ALS je smorgens traint, op nuchtere maag caffeine of caffeine based supp te nemen.
Pre neem je dan je creatine en scoop MP. Tijdens trainen of erna kan je nog een dosis nemen.
Na je training creatine is ook ok eventueel met je whey.

30-60min later kan je dan je meal nemen.

Waarom caffeine? Vind dat niet zo lekker op nuchtere maag..
Overigens ben ik 's morgens altijd meteen klaar wakker als ik opsta, dus even ontbijten en hop de gym in! Caff is mi niet echt noodzakelijk.

Ik denk dat ik MP gebruik voor de trainingsdagen en voor de off-dagen van creatine!

Laatst bewerkt:
Waarom havermout erbij? Begrijpelijk om dit voor de koolhydraten te doen..
Ik ben nu bezig met cutten en heb min dagelijkse portie koolhydraten drastisch aangepakt. Dan lijkt het me toch niet verstandig om havermout oid bij de Whey te nemen?

Ik krijg overigens morgen 4 potten binnen! Kan niet wachten om hier mee te beginnen. Hoe lang kan MP eigenlijk gebruikt worden achter elkaar?

Dan heb ik nog een vraag:

Op trainingsdagen ziet mijn voedingsschemaer nu zo uit:

-Opstaan, direct ultra Whey isolate en brinta of havermout.
-Uurtje daarna direct voor training Creatine CEE en MP in de bidon.
-Na de training direct Creatine.
-30 min later Whey shake en maaltijd( 4 eieren, sla, tomaten, komkommer en kip)

Is dit de juiste volgorde en goede combo?

Je kunt je kh drastisch verminderen maar doe het niet teveel he? Kost je onnodig veel spiermassa. Daarnaast zijn kh na een training in mijn ogen altijd een must!

Topper voor tijdens je training! Perfecte samenstelling:D

Binnen! Lekker man die Watermelon. mix 1 schep op 0.7li water. Zeer goed te doen!

Overigens ben ik 's morgens altijd meteen klaar wakker als ik opsta, dus even ontbijten en hop de gym in! Caff is mi niet echt noodzakelijk.

Ik denk dat ik MP gebruik voor de trainingsdagen en voor de off-dagen van creatine!

Caffeine is niet alleen om wakker te worden. Caffeine is de beste natuurlijke fatburner. Trapt je verbranding omhoog, stilt de honger, helpt bij afdrijven van vocht en is verantwoordelijk voor remming van opslag van vetcellen.

Voor iemand die efficient dieet zeer zeker wel een noodzakelijke toevoeging

Als je 's ochtends traint is Muscle Protect de ideale toevoeging aan je training. Je spieren nemen de aminozuren meteen op. Ter voorkoming van spierafbraak en direct herstel:)

Bij Intermittent Fasting wordt 10 g BCAA's aangeraden pre-workout in fasted state - en dit is op het moment mijn product van keuze voor een trainingsessie in gevaste/fasted/nuchtere toestand. Heel goed te vergelijken met toppers zoals Xtend en Purple Wraath - 2 andere supplementen die ik via bodyenfitshop heb besteld in het verleden en waar ik zeer tevreden mee was :) Een prima mix van BCAA's en extra ingrediënten!

Is vaste prik dit supplement. Tijdens prep en off season.

De water meloen smaak is erg lekker!

De water meloen smaak is erg lekker!

De smaken zijn goed en lekker verfrissend tijdens de training:)

Bodybuilders - elke bodybuilder wil zo veel mogelijk spieren en zo min mogelijk vet, heel simpel eigenlijk. Wanneer je als bodybuilder Muscle Protect neemt tijdens de training dan bescherm je je spieren optimaal en kun je langer, zwaarder en frequenter trainen.

Muscle Protect

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 19:14 ----------

Is vaste prik dit supplement. Tijdens prep en off season.

Voor mij ook. Tijdens elk zeker wat zwaardere training een goeie dosering Muscle Protect. Ben zelf het meest fan van de Lemon Bubblegum smaak.:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 19:15 ----------

Bij Intermittent Fasting wordt 10 g BCAA's aangeraden pre-workout in fasted state - en dit is op het moment mijn product van keuze voor een trainingsessie in gevaste/fasted/nuchtere toestand. Heel goed te vergelijken met toppers zoals Xtend en Purple Wraath - 2 andere supplementen die ik via bodyenfitshop heb besteld in het verleden en waar ik zeer tevreden mee was :) Een prima mix van BCAA's en extra ingrediënten!

:thumb:

Muscle Protect is echt super, een betere intra-workout is er niet:D
lekker van smaak, sneller herstellen!

Vooral sneller herstellen is voor mij heel belangrijk. De smaak is ook goed en dat maakt het makkelijker om het ook op te maken.

Muscle Protect is voor vele fanatieke sporters een vast product. Direct opneembare waardevolle aminozuren voeden direct de spieren al tijdens de training. elke dag pak je hiermee meer resultaat. Daarnaast is Muscle Protect ook nog eens lekker verfrissend:)

Terug
Naar boven