Fitness Seller

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Heb nu me pot ook binnen. Ben op het moment aan het cutten dus wat is beter?

Voor en na de trainen? of alleen tijdens de training?

Is het ook niet beter om na de training een shake te nemen om het herstel te versnellen??
Alleen tijdens het trainen is voldoende. Als je de rest van de dag voldoende eiwitten eet, is het niet meer nodig om een dubbele muscle protect te nemen. Dit neem je tijdens de training puur om spierafbraak te voorkomen.

Ralf

Vraag:

Ik gebruik nu:

- Voor training: NR1
- Tijdens: Muscle Protect
- Na training: Magnificent

En dan 30-45 minuten daarna neem ik een eiwit shake (Whey Perfection).

Nu lees ik hierboven dat die shake overbodig is?

Thanks!

Vraag:

Ik gebruik nu:

- Voor training: NR1
- Tijdens: Muscle Protect
- Na training: Magnificent

En dan 30-45 minuten daarna neem ik een eiwit shake (Whey Perfection).

Nu lees ik hierboven dat die shake overbodig is?

Thanks!

Nee je doet het perfect mits je kh neemt bij je whey. Bijv havermout oid.

Zoals Reus het zegt :) Gaat om het alghele plaatje, als je dat goed hebt weet je ook precies wat je voor en na je training nodig hebt. Als ik het zo zie, ben je al heeeeeeel goed op weg! :thumbs:

Ralf

Ik wil dit combineren met PeptoPro?

REUS je vergeet Nr1 voor de training ;)

hoeveel scheppen MP zal ik nemen?

1 schep is voldoende voor tijdens je training! :)

Ralf

Ik heb vandaag ook Muscle protect besteld!

Gebruik nu ook bijna 2 weken nr 1 en Magnificent (Ben daar dik tevreden mee!)

Dus nu mp proberen voor tijdens de krachttraining.

Ben benieuwd hoop er morgen al mee naar de sportschool te gaan!
Gr Ries

Ik heb vandaag ook Muscle protect besteld!

Gebruik nu ook bijna 2 weken nr 1 en Magnificent (Ben daar dik tevreden mee!)

Dus nu mp proberen voor tijdens de krachttraining.

Ben benieuwd hoop er morgen al mee naar de sportschool te gaan!
Gr Ries

Dank je!:) Je hebt Muscle Protect het #1 Amino product morgen in huis + free Musclemag deze week!:)

Je kunt het dus morgen al gebruiken op de sportschool.

Wil je afslanken, vetvrije spiermassa, winnen, presteren? Wil je je lichaam veranderen? Muscle Protect!

Ik zie net wanneer me bestelling morgen bezorgd wordt!!!
Tussen 10:00-20:00 is dit een grapje van post.nl ofzo?? wtf

Kan ik morgen zeker de hele dag thuis blijven en niet naar de sportschool omdat ze een handtekening moeten voor ontvangst.

Hopelijk zijn ze er toch nog vroeg morgen!

Gr Ries

Ik zie net wanneer me bestelling morgen bezorgd wordt!!!
Tussen 10:00-20:00 is dit een grapje van post.nl ofzo?? wtf

Kan ik morgen zeker de hele dag thuis blijven en niet naar de sportschool omdat ze een handtekening moeten voor ontvangst.

Hopelijk zijn ze er toch nog vroeg morgen!

Gr Ries

Dat is inderdaad een ruime...:rolleyes: Ik ga ervan uit dan ze dit morgen iets meer secuur aangeven:)

Ik heb nu ook Muscle protect in huis!!!

Neem altijd eerst nr 1 voor dat ik na de sportschool ga ...nu mp proberen tijdens krachttraining.
Daarna neem ik altijd Magnificent gelijk in de auto en tested amino 6500 (5 tablets).

Moet ik tested amino 6500 blijven gebruiken erna als ik ook mp heb gebruikt???
Gr Ries.

Terug
Naar boven