XXL Nutrition

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Heb vandaag Muscle Protect Lemon Bubble Gum binnen gekregen.

HEERLIJK! Goed te drinken, lekker fris. Heb in totaal 4 schepjes tijdens me training genomen (2x een halve liter), bleef maar door drinken :D

Dik tevreden dus weer!

Heb vandaag Muscle Protect Lemon Bubble Gum binnen gekregen.

HEERLIJK! Goed te drinken, lekker fris. Heb in totaal 4 schepjes tijdens me training genomen (2x een halve liter), bleef maar door drinken :D

Dik tevreden dus weer!

De Bubbelgum is ook mijn persoonlijke favoriet. Heerlijk fris! Dank je:)

Zelf gebruik ik nu Nr1 voor de training , magnificent na misschien muscle protect maar erbij voor tijdens ? Of word dit te ?

Zelf gebruik ik nu Nr1 voor de training , magnificent na misschien muscle protect maar erbij voor tijdens ? Of word dit te ?
Dat kan altijd, persoonlijk vind ik dit te. Je hebt immers ookal aminozuren voor en direct na de training. Echter is het zo, als je dit gebruikt ga je spierafbraak altijd direct tegen. Je nettowinst zal dan iets stijgen :)

Ralf

Dat kan altijd, persoonlijk vind ik dit te. Je hebt immers ookal aminozuren voor en direct na de training. Echter is het zo, als je dit gebruikt ga je spierafbraak altijd direct tegen. Je nettowinst zal dan iets stijgen :)

Ralf

Maar het is dus wel het totaal pakket ? Gewoon doen ? lijkt me wel wat.

Een aantal weken geleden heb ik muscleprotect besteld. Er stond een aparte sticker op de bovenkant van de emmer waarop staat dat je 2 scheppen moet gebruiken per serving. Echter, staat er op de verpakking van de emmer 1 schep per serving. Dus ik naar body en fit shop gemaild en gevraagd; is het nou 1 of 2?? Als reactie kreeg ik te horen dat de fabrikant een fout heeft gemaakt met de maatschepjes en dat ik dus 2 maatscheppen moest gebruiken per serving. vorige week kwam ik bij een maat van mij thuis en ik keek bij zijn muscleprotect en ondekte ik dat zijn maatschep veel kleiner is als de mijne. Dus dat betekent dat hij wel de foutieve maatschep heeft en ik waarschijnlijk de normale maatschep. Het gevolg is dat ik nu elke keer een dubbele dossis muscleprotect heb gebruikt ipv 1 maatschep en dat mijn emmer nu 2x zo snel leeg is gegaan... (en dat ik dus weer sneller nieuwe zou moeten aanschaffen). Dus als dit waar is vind ik het helaas vrij slordig van body en fit .

Maar het is dus wel het totaal pakket ? Gewoon doen ? lijkt me wel wat.
Dit kun je gerust altijd toevoegen :)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 21:40 ----------

Een aantal weken geleden heb ik muscleprotect besteld. Er stond een aparte sticker op de bovenkant van de emmer waarop staat dat je 2 scheppen moet gebruiken per serving. Echter, staat er op de verpakking van de emmer 1 schep per serving. Dus ik naar body en fit shop gemaild en gevraagd; is het nou 1 of 2?? Als reactie kreeg ik te horen dat de fabrikant een fout heeft gemaakt met de maatschepjes en dat ik dus 2 maatscheppen moest gebruiken per serving. vorige week kwam ik bij een maat van mij thuis en ik keek bij zijn muscleprotect en ondekte ik dat zijn maatschep veel kleiner is als de mijne. Dus dat betekent dat hij wel de foutieve maatschep heeft en ik waarschijnlijk de normale maatschep. Het gevolg is dat ik nu elke keer een dubbele dossis muscleprotect heb gebruikt ipv 1 maatschep en dat mijn emmer nu 2x zo snel leeg is gegaan... (en dat ik dus weer sneller nieuwe zou moeten aanschaffen). Dus als dit waar is vind ik het helaas vrij slordig van body en fit .
Kun je me dit even mailen op mijn postvak (service at bodyenfitshop.nl) dan ga ik morgen direct voor een oplossing kijken. We moeten natuurlijk geen scheven gezichten hebben! :)

Ralf

Gebruik al heeeeeeeeel lang muscle protect. Vroeger ook ooit eens een vraag gesteld over die schepjes.
Naar mijn weten in, is muscle protect altijd maar met 1 maatschep geleverd.

Volgens mij is er dus geen goeie of foute maatschep, er is gewoon 1 schep die altijd in het potje gaat, die altijd al door een foutje te klein is geweest.

Heb je zelf niet per ongeluk je schep verwisseld?

Of ben jij diegene die een brief stuurt naar Mars om te zeggen dat er een Snicker is zijn Mars zat? :D

Hoe dan ook, wel netjes dat B&F alles weer regelt!

Gebruik al heeeeeeeeel lang muscle protect. Vroeger ook ooit eens een vraag gesteld over die schepjes.
Naar mijn weten in, is muscle protect altijd maar met 1 maatschep geleverd.

Volgens mij is er dus geen goeie of foute maatschep, er is gewoon 1 schep die altijd in het potje gaat, die altijd al door een foutje te klein is geweest.

Heb je zelf niet per ongeluk je schep verwisseld?

Of ben jij diegene die een brief stuurt naar Mars om te zeggen dat er een Snicker is zijn Mars zat? :D

We doen altijd ons best:) Muscle Protect is voor veel mensen die wat zwaarder trainen een vaste waarde.

Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Op 11-02 heb ik gemailed, maar tot op heden geen reactie gehad. Hier heb ik nog even een foto gemaakt:
34qn1if.jpg

De rechter schep is van mij waarbij op de doos stond 2 maatscheppen per serving en de linker is die van een maat van mij, er is geen sprake geweest van verwisselde schepjes. Heb nu telkens dus blijkbaar een dubbele dossis genomen, waardoor mijn emmer twee keer zo snel leeg is gegaan, dit vind ik vrij jammer. Ben benieuwd of anderen dit ook hebben gehad.

Whoot vage shit!

Het klopt dat er verschillende schepjes in omloop zijn. Ik gebruik MP al vrij lang en mijn laatste levering was ook voorzien van een grote schep. Desondanks zat er ook een stickertje op de deksel met de melding 2 schepjes te gebruiken per dosering. Dit stickertje zat langer geleden niet op de potjes maar toen zat er wel een (te) klein schepje in. Vervolgens kwam dit stickertje op de deksel. Nu is het schepje groter geworden maar zit het stickertje er nog steeds op.. :)

Door mijn ervaring dat voorgaande leveringen altijd met een kleiner schepje was heb ik de tekst op de deksel genegeerd. Ik denk dat B&F even goed moet checken met z'n fabrikant/leverancier hoe de huidige leveringen zijn om verwarring te voorkomen.

Ik heb ook het grote schepje, maar ik doseer naar eigen smaak.
2 schepjes in een bidon van 750ml is net goed!
B&F moet dit wel even controleren.

Ik heb dat kleine schepje ook, maar ik weeg het gewoon af dan weet ik het exact :D

Misschien een stomme vraag maar kun je ook teveel amino's binnenkrijgen? Is dit slecht?
Heb namelijk een aantal producten los en muscle protect en mix dit. Hierdoor krijg ik erg veel amino's binnen voor/tijden en na de training.

Toevallig kwam het schepjes-probleem ook bij mij aan de orde.

Dus het klopt dat de grote schep gelijk staat aan een normale dosering; dat in een bf-bidon van ~700ml water EEN schep met de grote schep voldoende is?

Om alles even duidelijk te krijgen: twee maatscheppen met de kleine schep is één dosering en een maatschep met de grote schep is één dosering right?

Om alles even duidelijk te krijgen: twee maatscheppen met de kleine schep is één dosering en een maatschep met de grote schep is één dosering right?

Correct! Heb zelf watermelon (ook erg lekker trouwens) en doe altijd 1 grote schep MP :)

Terug
Naar boven