Fitness Seller

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Ik wil ook wel voortaan die grote schep, voel me net zo een junk als ik 3 a 4 schepjes uit die pot loop te scheppen op de gym :D

Zeker een goed idee! Jullie hebben al bv 3 preworkouts, je zou er agmatine, n carbamylglutamate kunnen bijdoen... :D

Haha nice! Of een bodybuilding pack ofzo. Met een pre workout, 1 voor tijdens de training en een post workout :D

Dit is dan 1 pakketje/zakje en dit koop je dan per 20. Heb ik 3/4 weken genoeg :cool:

@bnf: Mss een goed idee om van die grote bussen van een kilo zoals xtend uit te brengen?

Zit wat in:rolleyes: Hoe bevalt de smaak je en welke heb je?
Ik had eerst altijd Xtend, maar die smaken (Appel en Blue Raspberry) zijn echt super, maar gaan op een gegeven moment toch een beetje tegen staan. Gaan wee-ig smaken)
Dus zit nu al tijden aan Muscle Protect, Lemon Bubble gum. Vind het top, lekker fris, kan niet mis.
Net water met een citroentje. :) (watermeloen is ook goed)

@bnf: Mss een goed idee om van die grote bussen van een kilo zoals xtend uit te brengen?
Vind die kleine potjes wel relaxed. Passen precies mooi in me sporttas. Neem het toch voornamelijk op de sportschool.

ff bijstellen.
Heb vandaag die Fruit Punch gebrobeerd.
WAOW wat een smaak. Das me nieuwe favoriet.
Net vloeibaar kauwgom :D

Vandaag weer me nieuwe pot opengemaakt, smaak watermelon!
Jammie :D

Op dit moment kan het prijs technisch helaas niet uit om een grotere verpakking op de markt te brengen. Ten opzichte van Xtend ben je bij ons per kilo al 10 euro goedkoper uit:cool:

Ralf

Heb het nu bijna een maand gebruikt, tijdens krachttraining 2 schepjes en cardio/spinning 1 of 1,5e schep, altijd gemixt met wat dextrose. Op rust dagen pak ik het niet..

Hoor van mensen uit mijn gym dat ik gegroeid ben de laatste tijd, ben ook iets zwaarder geworden vet is eigenlijk het zelfde gebleven.
Ben met sommige oefeningen ook duidelijk sterker geworden. Zat een poosje al vast op een gewicht met de dumbbell press, pak nu 4kilo per hand meer en maar 3 reps minder.

Je zou zeggen dat het zijn werk doet en anders smaakt het prima.

Laatst bewerkt:
Inderdaad het doet zijn werk smaakt lekker ideaal !!

Heb het nu bijna een maand gebruikt, tijdens krachttraining 2 schepjes en cardio/spinning 1 of 1,5e schep, altijd gemixt met wat dextrose. Op rust dagen pak ik het niet..

Hoor van mensen uit mijn gym dat ik gegroeid ben de laatste tijd, ben ook iets zwaarder geworden vet is eigenlijk het zelfde gebleven.
Ben met sommige oefeningen ook duidelijk sterker geworden. Zat een poosje al vast op een gewicht met de dumbbell press, pak nu 4kilo per hand meer en maar 3 reps minder.

Mensen onderschatten hoe belangrijk goeie voedingstroffen rondom je training is. Daarom werkt Magnificent ook altijd zo goed bij velen

Goede review! :thumbs: Goed om te horen dat het zijn resultaten afgeworpen heeft, samen met je discpline, rust, hard trainen geeft dit net het juiste zetje in de rug. Absoluut voor tijdens of direct na je training een topper:cool: Met Muscle Protect pak je per training net iets meer netto resultaat omdat je direct herstelt.

Ralf

Mensen onderschatten hoe belangrijk goeie voedingstroffen rondom je training is. Daarom werkt Magnificent ook altijd zo goed bij velen

Juist! Ingredienten bepalen alles qua kwaliteit. De rest moet jezelf hard voor werken. Maar nogmaals zonder de beste ingredienten merk je gewoon verschil.

Klopt! Ontbijt en de voeding rondom je training is gewoon uiterst belangrijk, zonder dat is je training gewoon veel minder effectief voor het doel waarvoor wij trainen. Hierbij is het zo dat niet iedereen het geld en de tijd heeft om elke dag weer maaltijden te bereiden. Daarom ben ik ook zo blij met Nr.1+MP+Magnifcent :D

Lang getwijfeld en toch uiteindelijk voor Muscle Protect Watermeloen gekozen
volle scoop is bij mij 15 gr ,meng ik met 750ml water,erg lekker en fris
Kracht is toegenomen,kan aanzienlijk langer doorgaan en heb nog steeds power over!
Voor prijs kwaliteitverhouding dikke 10

Heb ook muscle protect gekocht, smaak watermelon. Ben benieuwd! Echter heb ik ook een grote scoop met een sticker waarop staat 2 maatscheppen = 1 serving. Daarnaast vroeg ik om een pre-workout sample om dit een keer te proberen, en kreeg een sample van de pre-workout c4 opgestuurd! Top service maar weer!.

Ik hoor zo weinig mensen over die fruit punch smaak.
Die is namelijk echt bizar lekker. Smaakt naar vloeibare hubba bubba kauwgom :D

Ik hoor zo weinig mensen over die fruit punch smaak.
Die is namelijk echt bizar lekker. Smaakt naar vloeibare hubba bubba kauwgom :D

Had een tijd geleden magnificent in de smaak fruit punch, en nu ook mijn pre-workout sample. Die smaak is inderdaad echt heerlijk :D

Alleen nog maar Lemon van Muscle Protect op voorraad?
Watermelon, Lemon bubblegum of is het gewoon Lemon? :P

Terug
Naar boven