XXL Nutrition

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Vraagje aan B & F: waarom zit er maar zo weinig beta aline in?

Vraagje aan B & F: waarom zit er maar zo weinig beta aline in?

De kracht van Muscle Protect is de aminozurenmix.:) Beta Alanine is een bij-ingredient.:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 16:13 ----------

Heb ook een vraag:
Waarom hebben jullie er HMB in gedaan?
Dat spul zorgt er toch voor dat je eiwitsynthese lager wordt? Oke het is dan Anti-katabool, maar eveneens Anti-anabool :S

Just Curious :D

Bij deze nog een goed en vooral winstgevend 2012!

Bronnen:
1. http://www.ergogenics.org/supplement123.html
2. http://www.ergogenics.org/supplement170.html
3. http://www.ergogenics.org/supplement194.html

Eigenlijk hetzelfde antwoord als boven.:) Wat Muscle Protect zo goed maakt is de mix van 7000mg BCAA, 3500mg Leucine, 2500mg Glutamine Peptide en 1000 mg Citrulline. Daarmee is Muscle Protect zelfs beter als de nieuwe XTend die in Nederland straks 2x zoveel moet kosten bijna. HMB is een bij-ingredient in een lagere dosering.

Jij ook een mooi 2012!:)

Laatst bewerkt:
Heb het na het lezen van dit topic besteld. Op BN kon ik er maar heel weinig recensies van vinden, dus ik twijfelde even.
Maar mijn BCAA's waren op en ik begreep inderdaad dat je dit dan perfect kon nemen in plaats van.
Ik heb de watermeloen, vind hem erg zoet, eerlijk gezegd.
Ik meng hem dus wel met meer water dan staat aangeven maar dan drinkt het wel lekker weg.
Veel merk ik er niet van, maar ja, ik heb het ook pas deze week binnen gekregen.
Wat me aanspreekt is dat het je spierafbraak remt en aangezien ik de neiging heb om redelijk lang te trainen is dit een pré, toch.
Leon, is die Lemon bubblegum waar jij het over hebt, minder zoet?

Heb het na het lezen van dit topic besteld. Op BN kon ik er maar heel weinig recensies van vinden, dus ik twijfelde even.
Maar mijn BCAA's waren op en ik begreep inderdaad dat je dit dan perfect kon nemen in plaats van.
Ik heb de watermeloen, vind hem erg zoet, eerlijk gezegd.
Ik meng hem dus wel met meer water dan staat aangeven maar dan drinkt het wel lekker weg.
Veel merk ik er niet van, maar ja, ik heb het ook pas deze week binnen gekregen.
Wat me aanspreekt is dat het je spierafbraak remt en aangezien ik de neiging heb om redelijk lang te trainen is dit een pré, toch.
Leon, is die Lemon bubblegum waar jij het over hebt, minder zoet?

Elke training dat je Muscle Protect neemt voorkom je spierafbraak. Het resultaat per training is met Muscle Protect dus groter, elke dag weer! Je hebt nooit gewenning, het is niet ongezond en elke dag groei je sneller.:) Ideaal! Naast de Whey is Muscle Protect in mijn ogen de basis voor spiermasssa.:)

De lemon Bubblegum is heerlijk fris, voor mij persoonlijk de lekkerste smaak.:zuip:

ikzelf ga als ik opsta 3 kwartier/ een uur cardioen op 65% hartslag van m'n max en begin daarna aan mij ontbijt en eet over de gehele dag gewoon rond m'n onderhoud, misschien iets er onder. Smiddags/savonds doe ik dus mijn krachttraining. Is het aan te raden een dosis muscle protect bij het wakker worden (voor m'n nuchtere cardio) te nemen ook een dosis tijdens mijn krachttraining?

ikzelf ga als ik opsta 3 kwartier/ een uur cardioen op 65% hartslag van m'n max en begin daarna aan mij ontbijt en eet over de gehele dag gewoon rond m'n onderhoud, misschien iets er onder. Smiddags/savonds doe ik dus mijn krachttraining. Is het aan te raden een dosis muscle protect bij het wakker worden (voor m'n nuchtere cardio) te nemen ook een dosis tijdens mijn krachttraining?

Beide is aan te raden maar 's ochtends zal zeker het meest belangrijk zijn(factor spierafbraak groter) :) Muscle Protect is HET product om spierafbraak te voorkomen tijdens de kracht en cardio training. De smaak is ook nog eens lekker verfrissend.:)

Laatst bewerkt:
Tip:

Must Have Duo

De 2 belangrijkste producten voor spiermassa!

Whey Perfection - voorziet je spieren van de allerbeste eiwitten. Pure Perfectie.

Muscle Protect - beschermt je spieren tegen afbraak tijdens de training! Onvoorstelbaar krachtig voor prestaties en spiergroei.

Whey Perfection en Muscle Protect zijn samen onverslaanbaar! De combinatie voor elke bodybuilder om te groeien in vetvrije spiermassa!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot wanneer duurt die introductieaanbieding nog? Heb nu nog een pot staan van ongeveer een week oud, maar zag dat de prijs eigenlijk 29,90 is. Kan ik dus nog even wachten voordat ik twee potten bestel of moet ik opschieten (dan wordt 't alweer de derde bestelling in nog geen twee weken :P).

Tot wanneer duurt die introductieaanbieding nog? Heb nu nog een pot staan van ongeveer een week oud, maar zag dat de prijs eigenlijk 29,90 is. Kan ik dus nog even wachten voordat ik twee potten bestel of moet ik opschieten (dan wordt 't alweer de derde bestelling in nog geen twee weken :P).

Muscle Protect is HOT!:D
Veel mensen waarderen naast het product/de samenstelling natuurlijk ook de nette prijs. De vraag naar Muscle Protect is momenteel zelfs zo enorm dat ik ga kijken of we de prijs voorlopig zo kunnen houden.:) Veel klanten zullen er enorm blij mee zijn en dat is een hele goeie reden:)

Haha, vervelend dat ik de Muscle Protect niet gewonnen heb. Kijk nu alweer uit naar je volgende actie!! Keep it up B&F :D

Haha, vervelend dat ik de Muscle Protect niet gewonnen heb. Kijk nu alweer uit naar je volgende actie!! Keep it up B&F :D

Thanks! Muscle Protect breekt echt alle records op dit gebied:) Eigenlijk ook wel logisch. Muscle Protect beschermt je spieren, of je nu aan cardio doet of aan bodybuilding dat is altijd belangrijk en effectief:)

Hallo Leon,

wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van whey als je Muscle Protect al gebruikt?

Vandaag binnengekregen, ben eens benieuwd wat voor invloed het heeft op mijn herstel.

Smaak is alleszinds netjes, ik heb de Lemon Bubblegum.

Ik hooP dat het zijn werk doet, want het heeft een vieze, onnatuurlijke nasmaak in mijn ogen. Ik heb FW en LB gehad.

Terug
Naar boven