Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bewust 2 weken even de nieuwe maaltijd, wordt enorm verkocht, wil even zoveel mogelijk mensen mee kennis laten maken. Normaal elke week andere actie idd, sorry :)! Volgende actie woensdag is alle monster in -20% sale. Hebben 4 nieuwe smaken, totaal 12 smaken ulta nu.

Altijd goed feedback te lezen! Dan weet ik wat er bij klant(en) gaande is. Ik haalde het eerst bij een bedrijf uit Spanje. Die kwam spontaan bij ons langs met een presentatie en ben toen gewisseld van Ardo naar hun omdat het gewoon echt heel goed was. +-Twee jaar later (denk 3 maanden gelezen) komt Ardo naar mij toe dat ze hun hele fruit lijn verbeterd hebben. Ik heb toen alles in de muscle meat keuken geproefd en was er blij mee. Echter waarheid is dat Spanje out of stock bij ons was dus heb het niet naast elkaar geproefd, dus puur op basis of ik tevreden was in de keuken op dat moment met Ardo. Ik ben toen teruggewisseld, omdat het dus goed smaakte (mening)l, maar ook omdat Spanje steeds lastiger werd om te bestellen en ik de verkoopprijs op de site niet meer het zelfde kon houden voor de klant ivm stijgingen. Ik zit op het moment nog 2 weken in Sydney voor nieuwe filmrol, ik zal het nog een keer proeven als ik terug ben. En als er nog meer meningen zijn dan hoor ik het graag!

Ah, thanks voor de uitleg ! Maaltijden kunnen mijn maag / darmen helaas niet handelen. Moet echt naturel kip en verdraag niet alle kruiden / groente.

Zit ik netjes braaf thuis te wachten op mijn bestelling, krijg ik de melding:
"We konden je adres niet vinden". We proberen het op de volgende werkdag.

Blijkbaar zijn adressen onvindbaar op maandag, maar hebben ze bij Trunkrs dit probleem niet op de dinsdag.

Poging 2 vandaag:

"Helaas is je pakket onderweg beschadigd"

Neem contact op met Musclemeat om het op te lossen.

Bestelling #883902

Sorry voor mijn vertraagde antwoord. Paprika chili is er weer! Leuk je eerste bestelling tegemoed te zien, mocht je tijd hebben hoor ik graag wat je ervan vond <3.
Helemaal top! De roasted kipfiletblokjes zijn echt ideaal en de sticks zijn perfect voor in wraps.

Inmiddels voor de tweede keer besteld!

Leuk nieuw ultimate product, jammer van het aantal calorieën.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.349
Hey hoi, hier ook een fan van de ananas.

De nieuwe zakken vind ik zelf ook een stuk minder. Veel harde lichtgele stukken erdoorheen die toch vrij zwak zijn van smaakt en qua textuur ook wel dlink minder zijn.

Daarnaast wel blij met de rest van de producten! Kip haal ik nu al jaren bij jullie vandaan zonder klachten. Alleen trunkrs die met regelmaat niet OK is, maar dat word altijd snel en netjes opgelost van julkie kant.

Noted! Ben in overleg over het fruit.
Ah, thanks voor de uitleg ! Maaltijden kunnen mijn maag / darmen helaas niet handelen. Moet echt naturel kip en verdraag niet alle kruiden / groente.

Ah ok!

Zou zelf interesse hebben, weet niet of er meer is.
maar mochten jullie dat aan het assortiment kunnen toeveogen.

Geen van de producenten die ik ken heeft het helaas. Wel een leuk product. Toevallig ga ik volgende week naar grote Duitse food beurs. Ik houd mijn ogen open.
Poging 2 vandaag:

"Helaas is je pakket onderweg beschadigd"

Neem contact op met Musclemeat om het op te lossen.

Bestelling #883902

Sorry! Ik krijg niet altijd een mail dat er hier een nieuw bericht is. Beste is info@musclemeat.nl daar zijn we erg snel op.

Helemaal top! De roasted kipfiletblokjes zijn echt ideaal en de sticks zijn perfect voor in wraps.

Inmiddels voor de tweede keer besteld!

<3 top! Welkom bij musclemeat!!

Leuk nieuw ultimate product, jammer van het aantal calorieën.

Leuk voor de kids als die op bezoek komen

Ja hallo, bulken zul je met 40g eiwit en 450kcal! Ps. ik heb het opgestuurd naar het lab, mocht de voedingswaarde anders zijn (significant) dan laat ik het hier wel even weten. Ik verwacht namelijk dat er minder vet in zit dan theoretisch berekend omdat er in het productieproces er een uitlek gedeelte is.

Zag net je laatste vlog en ik wist al welke rol je ging/gaat spelen.
Ik zou nu de grap kunnen maken van:
Komt jouw kapper uit Australië? ….Nee, hoezo? …Nou, je haar Sydney! :D
Maar eigelijk voor de rol staat het je best wel goed, je lijkt er zo wel op.
Verder geef ik geen spoilers voor de mensen die nog niet weten hoe en wat dan moeten ze zelf maar gaan kijken.

Tot mijn grote verbazing zie ik dat de laatste batch "low fat" gehakt opeens niet meer zo low fat is. Waarom is dit niet op de site aangepast? Eet hier veel van en had al het idee dat de smaak iets anders was en ik ook meer vet in de pan had na bereiding.

Ik heb even een foto gemaakt van de batch van augustus en juli wat ik nog in de vriezer heb liggen en de voedingswaarden van de site.
Screenshot_20251001_223358_Chrome.jpg
20251001_223438.jpg
20251001_223537.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.352
Tot mijn grote verbazing zie ik dat de laatste batch "low fat" gehakt opeens niet meer zo low fat is. Waarom is dit niet op de site aangepast? Eet hier veel van en had al het idee dat de smaak iets anders was en ik ook meer vet in de pan had na bereiding.

Ik heb even een foto gemaakt van de batch van augustus en juli wat ik nog in de vriezer heb liggen en de voedingswaarden van de site.
Geen zorgen, was een producent foutje. Ze hebben nieuw label systeem moeten inrichten en fout is erin geslopen. Is inmiddels hersteld bij aankomende batch. Site is leidend hier. Excuses voor de verwarring. Veel klanten vragen per mail kwamen hierover ook.

Ik meen me te herinneren dat je voorheen groene asperges in zakken had. Die zie ik nu niet meer op de site.
Zijn die uit het assortiment? Of heb ik het helemaal mis?

Noted! Ben in overleg over het fruit.

Ah ok!

Geen van de producenten die ik ken heeft het helaas. Wel een leuk product. Toevallig ga ik volgende week naar grote Duitse food beurs. Ik houd mijn ogen open.

Sorry! Ik krijg niet altijd een mail dat er hier een nieuw bericht is. Beste is info@musclemeat.nl daar zijn we erg snel op.

<3 top! Welkom bij musclemeat!!

Ja hallo, bulken zul je met 40g eiwit en 450kcal! Ps. ik heb het opgestuurd naar het lab, mocht de voedingswaarde anders zijn (significant) dan laat ik het hier wel even weten. Ik verwacht namelijk dat er minder vet in zit dan theoretisch berekend omdat er in het productieproces er een uitlek gedeelte is.
Mogelijk al een update van het lab? Als het een significant verschil is bestel ik ze wel mee

Enig idee wanneer de broccoliroosjes weer op voorraad zijn? Wilde na een hele lange tijd eindelijk weer gaan bestellen :')

Edit: volgende week maandag waarschijnlijk (via de mail)

Laatst bewerkt:
Die nieuwe high protein meal kip paprika met gnocchi gratin is echt mega lekker!

Mijn pakketje is beschadigd door trunks en word niet geleverd(910741),wat nu

Terug
Naar boven