Eomer
Cool Novice
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TS geeft aan dat ie volgens de Heavy Duty methode traint met 4 sec concentrisch, 2 sec vasthouden en 4 sec excentrisch. Dat is langzaam en ik heb hierbij het woord slow-motion alleen als metafoor gebruikt.

TS zegt dan ook wel meer; zelfs Mentzer was niet zo´n mierenneuker dat hij ging tellen tijdens reps![]()

Bron?
Bron?
Onderbouw eens s.v.p
Bron?
Of je houdt niet van trainen en bent slecht getraind.
Bron?
Bron?
*
Verder heb je het over wetenschappelijke onderbouwingen van Heavy Duty. Daar ben ik ook benieuwd naar, wil je daarvan een overzicht plaatsen? Aangezien je niet wilt reageren op eerdere posts dacht ik misschien wil je wel je eigen woorden onderbouwen.

++. Ik ben er nu echt klaar mee. Ik ga mijn energie er niet meer in stoppen. I'm out.
Prima dat jij goed gaat op HD, maar blijf het niet op een dogmatische manier verkopen als iemand die zijn pensioen bij elkaar aan het verdienen is. Je komt over als een priester die het katholicisme aan het verkondigen dat al sinds 1500 aan het sterven is. Woog je nou 110 KG, met een laag vetpercentage a la Mentzer oke, maar nu... Nee.Ha geen probleem, dat is wat mike ook zegt, er wordt al snel donker naar gekeken, maar hij heeft tenminste wel een groot discussie opgebracht in de bodybuilder wereld, toch?![]()
lijkt mij een vreselijk saaie manier van trainen zo langzaam en weinig oefeningen