Fitness Seller

MuscleTech

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Ik heb veel gehoord en gelezen over musscle tech producten pfff wat een flitsende beelden en plaatjes en verpakkingen m maar wat valt er echt aan te raden qua producten van hun , qua geld kijk ik niet naar door andere redenen.

Ben nu de whey van hun aan het proberen.

Ik gebruik nu een weekje Nitrotech en Celltech, om te zeggen dat het werkt is het nog te vroeg maar ik hoop van wel.

NaNo Vapor heeft het wel even goed bij me gedaan, maar daarna werd de werking al snel minimaal.

• Topic Starter Topic Starter
tw in wat review filmpjes zag ik ook dat sommige potten half vol waren iemand hier last van ?

stuk voor stuk brol in een fancy verpakking...

i mean come on!!!! lees hun website...die teksten zijn gewoon HILARISCH. boerenbedrog niet meer niet minder...

ze hebben geluk dat het merendeel van de consumenten er natuurlijk met open ogen intrappen.

tw in wat review filmpjes zag ik ook dat sommige potten half vol waren iemand hier last van ?

Ze gebruiken volgens mij vaak dezelfde pot als basis en daar doen ze dan verschillende hoeveelheden in.

Celltech is 3KG en Nitrotech is 1.8 beiden zitten in een identieke pot en dus is de pot nitrotech maar "half" vol

stuk voor stuk brol in een fancy verpakking...

i mean come on!!!! lees hun website...die teksten zijn gewoon HILARISCH. boerenbedrog niet meer niet minder...

ze hebben geluk dat het merendeel van de consumenten er natuurlijk met open ogen intrappen.

Hun teksten zijn wel gigantisch overdreven in vergelijking met andere, zijn net tellsell advertenties :p

Maar ik wou het toch eens proberen omdat ik er van vrienden al positieve dingen over gehoord had.

Ze gebruiken volgens mij vaak dezelfde pot als basis en daar doen ze dan verschillende hoeveelheden in.

Celltech is 3KG en Nitrotech is 1.8 beiden zitten in een identieke pot en dus is de pot nitrotech maar "half" vol
Ah oke oke.

Hun teksten zijn wel gigantisch overdreven in vergelijking met andere, zijn net tellsell advertenties :p

Maar ik wou het toch eens proberen omdat ik er van vrienden al positieve dingen over gehoord had.

als je daarvoor de prijs wilt betalen...go ahead maar er zijn betere producten op de markt...

20 euro meer betalen voor hun whey 'gain up to 8.4 lbs in just 14 days' ????? voor ****ing whey???? dat krijg je met de beste wil van de wereld nog niet klaar met steroids...

als je daarvoor de prijs wilt betalen...go ahead maar er zijn betere producten op de markt...

20 euro meer betalen voor hun whey 'gain up to 8.4 lbs in just 14 days' ????? voor ****ing whey???? dat krijg je met de beste wil van de wereld nog niet klaar met steroids...

Haha ja heb ook goed zitten lachen met hun 7lbs in 7 days etc, maar zoals ik al zei ik wou het eens proberen omdat ik enkele positieve dingen erover had gehoord. Moet wel eerlijk toegeven dat ik tot nu toe nog niet onder de indruk ben ( weekje bezig ) maar we zullen maar afwachten wat het geeft als ik de potten leeg heb.

De volgende keer ga ik weer eens wat anders proberen, tenzij ik immens ga knallen van nitro en celltech in de komende weken maar daar ga ik niet van uit.

Het zijn geen slechte producten, het is slechte marketing, producten zijn prima, degelijk maar VEEL te duur.

Haha ja heb ook goed zitten lachen met hun 7lbs in 7 days etc, maar zoals ik al zei ik wou het eens proberen omdat ik enkele positieve dingen erover had gehoord. Moet wel eerlijk toegeven dat ik tot nu toe nog niet onder de indruk ben ( weekje bezig ) maar we zullen maar afwachten wat het geeft als ik de potten leeg heb.

De volgende keer ga ik weer eens wat anders proberen, tenzij ik immens ga knallen van nitro en celltech in de komende weken maar daar ga ik niet van uit.

ben nu stalen van vasoproxil aant gebruiken. is het N.O. product van Nanox Nutriceuticals. heftig spul :D

ik kan hun supplementen voor minder dan de helft van de prijs krijgen dus is voor mij wel een goeie deal , vapor creakic , tech etc

Vroeg me af wat jullier ervan vonden ;)

ik kan hun supplementen voor de helft van de prijs krijgen dus is voor mij wel een goeie deal , vapor creakic , tech etc

Vroeg me af wat jullier ervan vonden ;)

Vertel maar is hoe je dat doet dan, en laat ons delen in je geluk.... Doe mij een potje Hydroxycut voor de helft....

<Muscletech sponsor

Terug
Naar boven