AndroidHealthClinic

MuscleTech

W8 ff, hier klopt iets niet, je vraagt wat wij van Mtech vinden, maar je word door ze gesponsord, waarom vraag je onze mening dan?

En dan nog iets, Mtech sponsord echt niet een of ander droplulletje uit nederland hoor, zeker niet van 17 jaar oud. (no offense) en als ze dat wel zouden doen kreeg je alles gratis, op zn minst, vaak krijgen de gesponsorde jongens zelfs betaald door Mtech, volgens mij lul je uit je nek.

Sorry, ik ben recht voor zn raap, en hier klopt geen reet van...

W8 ff, hier klopt iets niet, je vraagt wat wij van Mtech vinden, maar je word door ze gesponsord, waarom vraag je onze mening dan?

En dan nog iets, Mtech sponsord echt niet een of ander droplulletje uit nederland hoor, zeker niet van 17 jaar oud. (no offense) en als ze dat wel zouden doen kreeg je alles gratis, op zn minst, vaak krijgen de gesponsorde jongens zelfs betaald door Mtech, volgens mij lul je uit je nek.

Sorry, ik ben recht voor zn raap, en hier klopt geen reet van...

lmao :D

• Topic Starter Topic Starter
euhhhhhh....
twas...
een..
euuhhh...
grapje...

Tjonge dik serious hier :rolleyes:

maare muscletech shizzle is in de aanbieding bij tuinen , heb andere bronnen voor mijn ''stuff''

euhhhhhh....
twas...
een..
euuhhh...
grapje...

Tjonge dik serious hier :rolleyes:

maare muscletech shizzle is in de aanbieding bij tuinen , heb andere bronnen voor mijn ''stuff''

het was geen grapje, je hebt gewoon een grote mond en doet je beter voor dat je bent, moet je lekker zelf weten, maar probeer je er dan niet achteraf onderuit te lullen met 'grapje'. Als je echt 17 bent word het tijd om op te groeien.

nou...je blijft echt uit je nek lullen hoor. fl**ker nou maar op

IDD, ban die freak ofzo, heb ff foldertje gechekt, die burners zijn idd in de aanbieding, dus misschien is ie idd wel van de tuinen ofzo.

Anyway, niemand zit op je gare shit te wachten, dus ga ff ergens anders leugens vertellen ofzo.

Terug
Naar boven