- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Eens, daar loopt het bij mij altijd misNuja, 1kg 'droge' massa per maand is beter dan elke maand 2 - 3kg erbij plakken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens, daar loopt het bij mij altijd misNuja, 1kg 'droge' massa per maand is beter dan elke maand 2 - 3kg erbij plakken

|
| |
In 2013 deed ik al eens mee in België (Junior). Ik trainde toen ongeveer 1.5j - maar het hele gebeuren is me nooit écht bevallen: vreemde sfeer achter de schermen, de stress, ineens TOCH met zout en water beginnen fucken, binge-eaten, helemaal niet goed pumpen voor je on-stage gaat (zoals niemand daar precies deed)... . Het voelde wat vreemd aan.
Not really. Eerste blast (test en primo) was niet goed verlopen doordat ik al sinds het begin te weinig eet (mijn fysiek nu is ook nog steeds het resultaat van 4500 a 5000 kcal per dag). Ik heb toen vrijwel geen massa gepakt en ook altijd serieuze PIP + lethargie gehad.In, Momenteel cruisen lees ik. Al plannen om binnenkort weer te blasten?
Dit deed ik initieel - slow and steady op 250mg gedurende een jaar. Toen best veel kwaliteit opgebouwd.Ik vraag me dat wel eens af. Wat als je niet meteen als natty een 500 mg test-e p/week zet maar de helft dan gewoon gestaag probeert te groeien? Zou je er dan op de lange tijd ‘meer’ uit kunnen halen?
Dat was de blast
een paar weken op 750mg TE ipv 500mg indd als ik men agenda bekijk
Dat was de blasteen paar weken op 750mg TE ipv 500mg indd als ik men agenda bekijk
maar te weinig eten is geen gains, zoals ik van jou geleerd heb![]()
Helemaal mee eens. Sta soms nog best versteld van hoeveel er natty te bereiken valt.Het verschil tussen natty en 250 mg is wel duidelijk te zien. Natty had je ook een super fysiek man!
Kennelijk kan het dus wel, laag doseren en rustig bouwen. Vooral als je continu ‘on’ bent denk ik.
Welkom! 🦍In, leuke log! Wat zijn je doelen voor de lange termijn, wil je zo groot mogelijk worden of? Je hebt nu nog best aan atletisch/pleasing fysiek namelijk.
Vrijdag 6 November 2020 - Push (Borst)
Training:
1 set 8x60kg seated OHP, na DP press, gedaan maar voelde niet juist, dus geskipt.
- DB Press, incline
8x 42.5kg
8x 42.5kg
6x 50kg
5x 50kg
3x 50kg
7x 42.5kg
7x 42.5kg
6x 42.5kg- BB Press, flat
6x 100kg
6x 110kg
4x 110kg- Lateral Raises