XXL Nutrition

Mutant gear 2x Test-e en Nolva

R OY

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Het is niet mijn bedoeling om een MG rel te veroorzaken:p maar toch f paar vraagjes.

De test-e in de doorzichtige vial heb ik al vaker voorbij zien komen, maar ik heb nu ook test-e in een bruine vial en de tekst 'for intramuculair use..." staat niet boven de barcode.
Ook de Nolva heb ik wel vaker voorbij zien komen maar dan met blauwe dop, mijne heeft een groene dop en op de tabs staat MG.

Test e doorzichtige vial exp 08.07.2015
Test e bruine vial exp 19.06.2015
Nolva exp 01.07.2015

Iemand die hier meer vanaf weet?

IMG_4188.jpg

IMG_4195.jpg

IMG_4186.jpg

IMG_4187.jpg

IMG_4190.jpg

IMG_4191.jpg

Ik heb een mail gestuurd naar MG en in de reply stond dat het wel eens kan voorkomen dat er bruine flesjes worden gebruikt. Persoonlijk vind ik het niet kunnen aangezien het behoorlijk wat verwarring kan veroorzaken.

Komt lekker profi over dan als men de ene keer voor een bruine vial kiest en een andere keer voor een heldere, zou men dan ook zo nochalant zijn met de doseringen?

Spul is good to go, vriend van me heeft deze bruine vail ook gehad niks mee aan het handje

Anderszijds zou het wel dom zijn om MG te gaan namaken met een andere kleur van vial, zo daalt de geloofwaardigheid ook meteen. Ik denk wel dat ze steeds fake gear zo echt mogelijk proberen na te maken... Kan ook gewoon zijn dat ze met 2 verschillende labs werken, zoals bij UP het geval was.

Had ook allemaal witte vials en 1 bruine tren E was bruin grtz g2g

Terug
Naar boven