XXL Nutrition

Contest Log My 50+ coronacut to shreddedness (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.937
Lengte
1m80
Massa
66kg
Ik ben zojuist weer bezig geweest om poses te oefenen en te kijken met welke poses ik goed en minder goed uitkom. Dit is dag 2 van de carb-load. De spieren zijn nog lang niet volgeladen naar mijn idee. Komt ook ik omdat ik gisteren 64 en vandaag 75 km op de racefiets heb afgelegd. Misschien gaat de carb-load dus wel langer dan drie dagen duren.

Laatst bewerkt:

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.220
Lengte
1m89
Massa
111kg
Als je gaat carb loaden moet je geheel rust houden en niet sporten. Je trekt je glycogeenvoorraden nu weer net zo hard leeg.

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.937
Lengte
1m80
Massa
66kg
Als je gaat carb loaden moet je geheel rust houden en niet sporten. Je trekt je glycogeenvoorraden nu weer net zo hard leeg.
I know. Ik probeer dat nog te beperken, door niet in te hoog tempo te rijden. Dat zou het glycogeen enigszins moeten sparen. Maar alsnog is volledige rust inderdaad beter. Wel lastig met dit mooie weer...

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
5.713
Wandelen bespaard met glycogeen dan rustig wielrennen. En zonnen op een lig bedje nog meer! :p

chrash

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
9.885
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
I know. Ik probeer dat nog te beperken, door niet in te hoog tempo te rijden. Dat zou het glycogeen enigszins moeten sparen. Maar alsnog is volledige rust inderdaad beter. Wel lastig met dit mooie weer...
Mij was het Carb loaden en vocht depleten vorig jaar helemaal niet gelukt. Zag door de bomen het bos niet meer

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.937
Lengte
1m80
Massa
66kg
Hoogstwaarschijnlijk droger dan de droogste aas gebruiker die zal meedoen met dit contest.
Toch ben ik nog steeds 'dikker' dan @Skatermarvin. Tailleomvang 77½ cm momenteel. Heb kennelijk geen aanleg voor een smalle taille, want vet op buik en onderrug is bijna volledig verdwenen.

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.202
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Op YouTube zijn wel posing routine s te vinden en tips.

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
30.903
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Toch ben ik nog steeds 'dikker' dan @Skatermarvin. Tailleomvang 77½ cm momenteel. Heb kennelijk geen aanleg voor een smalle taille, want vet op buik en onderrug is bijna volledig verdwenen.
Maar zo droog ben ik momenteel niet en vraag me af of ik uberhaupt weleens zo droog ben geweest!!:bow:

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.937
Lengte
1m80
Massa
66kg
Maar zo droog ben ik momenteel niet en vraag me af of ik uberhaupt weleens zo droog ben geweest!!:bow:
Precies wat ik dus bedoel. Ik ben even lang (1m80), 16 kg lichter (66 om 82 kg), flink droger, en toch nog een 1-2 cm bredere taille. Conclusie: slechte 'taille-genetics'. :(

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
30.903
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Precies wat ik dus bedoel. Ik ben even lang (1m80), 16 kg lichter (66 om 82 kg), flink droger, en toch nog een 1-2 cm bredere taille. Conclusie: slechte 'taille-genetics'. :(
Ach, zo hebben we allemaal wel wat te klagen denk.. ;)

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.937
Lengte
1m80
Massa
66kg
Vandaag ook weer even wat poses geoefend. De carb load gaat wat langer duren, omdat ik de afgelopen dagen veel op de racefiets heb gezeten (ma: 64 km, di: 76 km, wo: 86 km), waardoor de benen steeds weer gedeeltelijk worden leeggetrokken. De komende dagen wordt het slechter weer, dus ik verwacht uiterlijk vrijdag de beste foto's te kunnen maken. Het is ook niet dat m'n vet% nu stijgt, dus ik heb geen haast. Heb ook geen enkele behoefte aan cheat meals momenteel, want ik eet gevoelsmatig op onderhoud, dus geen honger.:)

Laatst bewerkt:

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.428
Lengte
1m93
Massa
80kg
Scherp! Wat een definitie! :1e:

rbnhoman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 dec 2018
Waardering
662
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
Inderdaad hele goede definitie! Knappe prestatie!

Gorillagainz

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2020
Waardering
357
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Super droog! Lekker gecut en goed doorgezet zeker omdat je al met een redelijk laag vetpercentage begon. Als ik naar je startfoto kijk had ik niet verwacht dat daar nog 6 kilo vanaf kon.

Side tricep idd een heerlijke pose, als je nog inspiratie op wilt doen, ik vind dat Ruff Diesel(Terrence Ruffin) een van de beste side tricep poses in the game heeft.

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.220
Lengte
1m89
Massa
111kg
Boekje erbij en in de zon liggen . Of gewoon een kantoorbaan hebben :p

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.428
Lengte
1m93
Massa
80kg
Keiharde shape inderdaad. Wat meer massa erop mag wel, maar dat komt wel weer..first thing first..
Massa mag altijd!

Ik krijg zelf ook vaak te horen dat ik massa moet kweken i.p.v. nog verder cutten. Maar ik ga lekker door, zodat ik een optimaal fundament heb om dadelijk de massa fase in te gaan. Maak tevens evengoed gains, ondanks dat ik aan het cutten ben. Genoeg off-topic, we moeten deze baas (@imnewhere) blijven volgen!

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.937
Lengte
1m80
Massa
66kg
Keiharde shape inderdaad. Wat meer massa erop mag wel, maar dat komt wel weer..first thing first..
Ik vrees dat ik jouw een beetje opvolg @Skatermarvin. Lekker droog, maar te weinig massa voor het podium #foreverecto #forevernatty :(

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
30.903
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Ik vrees dat ik jouw een beetje opvolg @Skatermarvin. Lekker droog, maar te weinig massa voor het podium #foreverecto #forevernatty :(
Ach prima toch. Ik ben persoonlijk ook liever droog dan buff wanneer ik moest kiezen tussen die 2..

Gewoon fun blijven houden in wat je doet is het allerbelangrijkste!:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bovenaan