J Vipero
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Na lang twijfelen toch maar een log starten. Ik merk dat ik soms de tel kwijt raak. Dan weet ik niet meer welke gewichten ik het laatst heb gepakt. Als ik mijn log netjes bij houdt dan kan ik vlak voor m'n training aan checken wat ik de vorige keer heb gedaan.
Omdat ik ze vermoedelijk 's ochtends zal posten (thuis) en 's middags zal terug lezen (op de uni) is deze online log super handig! Adviezen zijn natuurlijk altijd welkom. Mijn trainingsweek ziet er als volgt uit:
Maandag: gym - borst/rug/buik
Dinsdag: gym - biceps/triceps/buik
Woensdag: boksen
Donderdag: gym - borst/rug/buik
Vrijdag: gym - biceps/triceps/schouder/buik
Zaterdag: hardlopen
Ik train op 5 oefeningen, 3 sets, 6RM. Ik vind het evenwicht in de spiergroepen lekker, vandaar borst/rug en biceps/triceps. Ik train vaak in supersets, maar soms kan dat door de bezitting niet. Ik ben nog heel erg zoekende naar optimaal resultaat.
Mijn doelen:
1. Spiermassa kweken (geen maten, gewoon zo veel mogelijk!)
2. VP naar 10-12% (misschien in de zomer naar 6-8%)
3. Kracht
4. Conditie (tot ik genoeg conditie heb op woensdag 1,5uur capoeira kan combineren met 1,25uur boksen en zaterdag 15km kan hardlopen)
Ik zal loggen over mijn krachttraining en zodra mijn kuitblessure over is, ook over mijn hardloopsessies.
Omdat ik ze vermoedelijk 's ochtends zal posten (thuis) en 's middags zal terug lezen (op de uni) is deze online log super handig! Adviezen zijn natuurlijk altijd welkom. Mijn trainingsweek ziet er als volgt uit:
Maandag: gym - borst/rug/buik
Dinsdag: gym - biceps/triceps/buik
Woensdag: boksen
Donderdag: gym - borst/rug/buik
Vrijdag: gym - biceps/triceps/schouder/buik
Zaterdag: hardlopen
Ik train op 5 oefeningen, 3 sets, 6RM. Ik vind het evenwicht in de spiergroepen lekker, vandaar borst/rug en biceps/triceps. Ik train vaak in supersets, maar soms kan dat door de bezitting niet. Ik ben nog heel erg zoekende naar optimaal resultaat.
Mijn doelen:
1. Spiermassa kweken (geen maten, gewoon zo veel mogelijk!)
2. VP naar 10-12% (misschien in de zomer naar 6-8%)
3. Kracht
4. Conditie (tot ik genoeg conditie heb op woensdag 1,5uur capoeira kan combineren met 1,25uur boksen en zaterdag 15km kan hardlopen)
Ik zal loggen over mijn krachttraining en zodra mijn kuitblessure over is, ook over mijn hardloopsessies.

). Ik had 19kg vet en nu 14 a 15kg. Daar moet nu nog +/- 6kg af. Streefdatum: 1 februari.