AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
misschien moeten we elkaars resultaat en de weg er naartoe respecteren aangezien het afhankelijk is vanuit een eigen keuze hoe we het doen en op welke manier we te werk gaan.

Iedereen is anders en iedereen heeft zijn eigen weg er naartoe.

Geen weg is verkeerd ongeacht wat iemands mening daar over is, aangezien iedereen in zijn recht staat om zijn eigen keuzes te maken tegenover zichzelf.

Net zo zeer het mag om je mening te geven over iemands weg er naartoe.

Denk eerder dat je er over na moet gaan denken of het het waard is om je tijd te investeren om je punt duidelijk te maken hoe je over iemand denk en zijn resultaat :p

Mij lijkt het zonde van je tijd eerlijk gezegd om hier een piemels te vergelijken en beoordelen over hoeveel spiermassa je aan kan komen met of zonder roids en of crash dit naturel kan gaan lopen doen of clean.

Het is zijn keuze, en als hij er blij van wordt dan is dat goed genoeg.
 
Ik geef je geen ongelijk dat mijn fysiek slecht is voor het aantal vials dat erin zitten hoor, dat heb ik hier ook al vaker aangeven en is ook een van de redenen dat ik volledig gestopt ben met kuren.
Maar dat maakt geen verschil met dat ik jou dom vind, al zou je 120kg ripped zijn.
Binnen paar maand kan je zeggen dat je full natty bent, dan heb je tenminste een super goeie basis opgebouwd :trollface:
 
Ik geef je geen ongelijk dat mijn fysiek slecht is voor het aantal vials dat erin zitten hoor, dat heb ik hier ook al vaker aangeven en is ook een van de redenen dat ik volledig gestopt ben met kuren.
Maar dat maakt geen verschil met dat ik jou dom vind, al zou je 120kg ripped zijn.
Als jij mij dom vind, moet je nagaan hoe ik over jou denk met je aas lichaam waar zelfs een natty om kan janken!
Als jij on steroids bent, en dan NOG zo uit ziet...dan ben je OF te lui of gewoon te stom voor woorden!!
 
Als jij mij dom vind, moet je nagaan hoe ik over jou denk met je aas lichaam waar zelfs een natty om kan janken!
Als jij on steroids bent, en dan NOG zo uit ziet...dan ben je OF te lui of gewoon te stom voor woorden!!
F8CDB40C-2AB3-44F4-B047-ABED3E3C39D7.png
 
Zelfontspanner gebruikt? :p
Kon het niet laten.... sorry :o

Eigenlijk is niemand vergelijkbaar met een ander. Iedereen is zijn eigen unieke zelf en een resultaat ergens van kan je niet beoordelen enkel op een foto maar alleen op een gehele situatie. Maar goed... het blijft BB en een uiterlijke sport waardoor juist iedereen gaat vergelijken.En veelal is dat gebaseerd op foto's en via forums. Soms erg jammer dan om te zien hoe mensen elkaar afmaken waar dat absoluut niet nodig is.
En ik bedoel het in zijn algemeenheid.

chrash ziet er top uit imo. :)
 
Zelfontspanner gebruikt? :p
Kon het niet laten.... sorry :o

Eigenlijk is niemand vergelijkbaar met een ander. Iedereen is zijn eigen unieke zelf en een resultaat ergens van kan je niet beoordelen enkel op een foto maar alleen op een gehele situatie. Maar goed... het blijft BB en een uiterlijke sport waardoor juist iedereen gaat vergelijken.En veelal is dat gebaseerd op foto's en via forums. Soms erg jammer dan om te zien hoe mensen elkaar afmaken waar dat absoluut niet nodig is.
En ik bedoel het in zijn algemeenheid.

chrash ziet er top uit imo. :)
Screenshot is om even aan te tonen dat zijn Posts vervelend zijn en dat zo te zien best wat mensen dat vinden. ;)
 
misschien moeten we elkaars resultaat en de weg er naartoe respecteren aangezien het afhankelijk is vanuit een eigen keuze hoe we het doen en op welke manier we te werk gaan.

Iedereen is anders en iedereen heeft zijn eigen weg er naartoe.

Geen weg is verkeerd ongeacht wat iemands mening daar over is, aangezien iedereen in zijn recht staat om zijn eigen keuzes te maken tegenover zichzelf.

Net zo zeer het mag om je mening te geven over iemands weg er naartoe.

Denk eerder dat je er over na moet gaan denken of het het waard is om je tijd te investeren om je punt duidelijk te maken hoe je over iemand denk en zijn resultaat :p

Mij lijkt het zonde van je tijd eerlijk gezegd om hier een piemels te vergelijken en beoordelen over hoeveel spiermassa je aan kan komen met of zonder roids en of crash dit naturel kan gaan lopen doen of clean.

Het is zijn keuze, en als hij er blij van wordt dan is dat goed genoeg.

jij moet in de politiek gaan ,lullen kan je al goed
 
Screenshot is om even aan te tonen dat zijn Posts vervelend zijn en dat zo te zien best wat mensen dat vinden. ;)
ik had t over deze foto richting degene die deze postte ;)
20190901_101552.jpg
 
Ongelooflijk

tenor.gif
 
Voor degene die willen volgen, ik start een nieuw log voor de doelen voor volgende contest. Hierin gaan ook allerlei andere dingen staan want dit is mijn enige sociale media en ik vind het tof ergens mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik vond het leuk mee te doen en ik vond de vaak heel aardige en grappige berichten ook leuk. Ik zie nu al duidelijk dat top 3 het niet gaat worden dit jaar.
Dit is niet erg (al was ik er wel graag bij geweest) want volgend jaar is er weer een kans. Ik weet nu ook wat mijn werkpunten zijn, dus ik ga volgend jaar de concurrentie weer met plezier aan :)

Thnx allemaal voor het volgen en de comments :allright:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/chrash-his-way-to-big-t-contest-2020.423324/#post-10278637
 
Ik haat het om fotos te posten: doe het normaal gesproken nooit!
Maar echt waar, jouw foto is gewoon TE belachelijk om waar te zijn.
Roids om dan uiteindelijk een lichaam te hebben waar een natty met GEMAK binnen 1 jaar zo uit kan zien.
Een natty met een goed voedingsplan en trainingsplan natuurlijk.
En JIJ komt hier mijn post belachelijk maken?
Echt waar: houd je beter gewoon stil!

Bekijk bijlage 464977

Wees blij dat hij tenminste eerlijk is over zijn gebruik.
 
Naja vote kippendij for president dan, weg met de democratie. Ontarm jullie nieuwe leider en we maken nederland en belgië tot 1 sterke natie.
 
Naja vote kippendij for president dan, weg met de democratie. Ontarm jullie nieuwe leider en we maken nederland en belgië tot 1 sterke natie.
Laat de Walen maar achterwege
 
Maken we daar een parkeerplaats van!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven