Karma is onderweg!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Post eens even een foto van jou zodat we hier goed kunnen lachen![]()
Post eens even een foto van jou zodat we hier goed kunnen lachen![]()
houd*Ik haat het om fotos te posten: doe het normaal gesproken nooit!
Maar echt waar, jouw foto is gewoon TE belachelijk om waar te zijn.
Roids om dan uiteindelijk een lichaam te hebben waar een natty met GEMAK binnen 1 jaar zo uit kan zien.
Een natty met een goed voedingsplan en trainingsplan natuurlijk.
En JIJ komt hier mijn post belachelijk maken?
Echt waar: houdt je beter gewoon stil!
Bekijk bijlage 464977
Zieke body Amir a ibneIk haat het om fotos te posten: doe het normaal gesproken nooit!
Roids om dan uiteindelijk een lichaam te hebben waar een natty met GEMAK binnen 1 jaar zo uit kan zien.
Echt waar: houd je beter gewoon stil!
Bekijk bijlage 464977
Dan heb je serieus goede genen wanneer je er in een jaar zo uit ziet..Verder geeft hij aan dat hij off is gegaan en dus 'naturel' heeft gecut.Ik haat het om fotos te posten: doe het normaal gesproken nooit!
Bekijk bijlage 464977

Je bent nog te dom om je eigen reet af te vegen en ik moet zomaar geloven dat jij dat bent?Ik haat het om fotos te posten: doe het normaal gesproken nooit!
Bekijk bijlage 464977

Sterk charmeoffensiefZodra de contest gesloten is open ik een nieuwe log voor de aanloop naar de volgende forumcontest
Doelen: zo Ripped als @Skatermarvin zo buff als @Guido32 en met het doorzettingsvermogen van @Sanca Magni moet dat wel lukken
De looks van @SP1988 ga ik natuurlijk niet kunnen evenaren
Petje af voor al de deelnemers. Zoals ik nu zie loopt de stemming in mijn ogen zoals ik de plaatsen ook zou verdelen![]()
Ik moet toch iets proberen om mijn ranking omhoog te krijgen

Ik ben nu al een nieuwe log gestartZodra de contest gesloten is open ik een nieuwe log voor de aanloop naar de volgende forumcontest
Doelen: zo Ripped als @Skatermarvin zo buff als @Guido32 en met het doorzettingsvermogen van @Sanca Magni moet dat wel lukken
De looks van @SP1988 ga ik natuurlijk niet kunnen evenaren
Petje af voor al de deelnemers. Zoals ik nu zie loopt de stemming in mijn ogen zoals ik de plaatsen ook zou verdelen![]()
Ik vind het een pluspunt dat het aankomend jaar in maart is. Dat betekent ripped de zomer door! Tenminste, dat is het plan!
Inderdaad, Ripped zomer doorIk ben nu al een nieuwe log gestartIk vind het een pluspunt dat het aankomend jaar in maart is. Dat betekent ripped de zomer door! Tenminste, dat is het plan!
![]()
. (Ik ben meestal in de zomer een biggetje, super druk op werk, weinig trainen, veel te veel eten. De contest zet wel een beetje een stok achter de deur
)Thnx, mooie stad, woon of werk je daar? Wel vervelend dan met al die toeristenHaha de Bossche bolle gevonden. Ik fiets daar iedere werkdag rond 8:00 langs en dan staat er al een rij tot om de hoek. Fijn dat het jullie goed bevallen is!
Je staat er goed bij ook. Mooie shape en mooie verhoudingen. Daar passen wel een paar Bossche bollen in ;-)

Ik werk daar en kom er meestal alleen door de week. De toeristen beperken zich vaak tot het weekend. Al is het wel vaak slalommen tussen de mensen door in de kleine straatjes. Ach, dat is de charme van de stadThnx, mooie stad, woon of werk je daar? Wel vervelend dan met al die toeristen
Ook veel mooie en speciale gebouwen daar. De kerk is echt prachtig, onbegrijpelijk dat ze dat in die periode hebben kunnen bouwen.

Ey laat maar joh, ik moet nog met jou in discussie gaan?Je bent nog te dom om je eigen reet af te vegen en ik moet zomaar geloven dat jij dat bent?
Op een kuurtje ondergedoseerde test? Komop man, verzin iets beter, iedereen kan even een afbeelding van instagram afhalen.
En voor de rest kan je er ook wel rekening mee houden dat ik een ernstige chronische darmziekte heb, dat maakt het nu toch net allemaal wat anders.
??Ik denk dat je een ondergedoseerde test roid rage hebtEy laat maar joh, ik moet nog met jou in discussie gaan?
Je hebt een body van een natty die net een jaar in de gym is, en ik moet nog in discussie met jou gaan?
Als jij niet het lichaam van een natty hebt, hoe ziet een natty dan wel uit??
Echt, grote bek ook nog...schaamteloos!!!
En als bewijs dat mijn foto niet echt is, kom jij aanzetten met mijn EERSTE KUUR? Hoe debiel kun je wel niet zijn?

Haha preciesIk denk dat je een ondergedoseerde test roid rage hebt![]()
Ik geef je geen ongelijk dat mijn fysiek slecht is voor het aantal vials dat erin zitten hoor, dat heb ik hier ook al vaker aangeven en is ook een van de redenen dat ik volledig gestopt ben met kuren.
Tnx maat