MuscleMeat

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

• Topic Starter Topic Starter
Dan zal ik nu ook maar even reageren :)

Njah, je fotos verbazen me eerlijk gezegd nog, je staat er al beter bij dan dat ik me had voorgesteld na je stats te hebben gezien. Maar ben eerlijk je ziet meteen waar die 15 kg missen en dat zijn idd je rug en benen. Als jr dat bijtrekt is het wel in verhouding :)

Maar eerlijk is eerlijk, je had nog geen goed fundament en bent dus veel te vroeg begonnen met kuren.

ja idd ik weet dat ik daar nog heel wat massa mis :)

vanmorgen opgestaan, plaats van inject was stijf maar niet storend maar zo 5 cm meer naar het midden en meer naar onderrug toe heb ik nu weer pijn... weet niet of het van injectie komt of van beentraining gistere... tot nu toe valt de pijn nog wel mee , ik mank een beetje maar cava :) khoop alleen dat het morgen niet veel erger wordt :)

straks normaal borst en biceps trainen :)

net borst en biceps getrained. ging goed maar begin terug last te krijgen van men rug sinds gisteren... zou het er mss mee kunnen te maken hebben dat ik gistere de spuit hoger en verder naar buiten dan anders heb gezet? want het is echt aan de linker kant van men onderrug dat het pijn doet en waar terug een beetje een bult is, en heb gistere ook in men linker glute geinjecteerd ...

BORST:

Benchpress: 8 x 80 kg, 6 x 90 kg , 4 x 100 kg PR (spotter heeft wel zen vingers gebruikt bij het naar boven duwen, maar niet veel)

Incline DB press: 3 x 8 x 30 kg (per halter)

incline flies : 3 x 8 x 20 kg

cable crossover hoog: 3 x 8 x 19 kg
cable crossover laag : 3 x 8 x 23 kg

BICEPS:

Bicep dumbbell curl: 10 x 20 kg, 8 x 22 kg, 6 x 24 kg (per halter)

barbell curl: 8 x 30 kg, 2 x 6 x 35 kg PR

concentration curl: 3 x 8 x 14 kg (per halter)

rope hammer curl: 3 x 8 x 18 kg ( heel traag laten zakken)

Laatst bewerkt:
Je ziet wel vooruitgang op de foto's.

Ga zo door

Succes!

Je ziet wel vooruitgang op de foto's.

Ga zo door

Succes!

thx man ;)

net rug en triceps getrained. ging redelijk goed ondanks de pijn in men onderrug.

RUG:

Wide grip pull ups : 3 x 8
Cross body cable row: 3 x 8 x 17,5 kg
triangle pulldown (rechte rug): 8 x 67kg, 2 x 6 x 77 kg
seated rope row : 3 x 6 x 57 kg
rear deltoid (2 seconden houden): 8 x 45 kg, 2 x 6 x 55 kg
hyper extensions : 3 x 10 (rustig om onderrug niet te hard te belasten)

Triceps:

Incline french press (met rechte bar) : 2 x 8 x 30 kg, 8 x 35 kg
Overhead extension rope: 3 x 8 x 30 kg
Extension behind neck : 10 x 10 kg , 8 x 12 kg, 6 x 14 kg
one arm pushdown: 3 x 6 x 12,5 kg
superset: one arm pulldown : 3 x 8 x 5 kg

vanmorgen op de weegschaal gaan staan: 88,3 kg ( + 6,2 kg) en potje dbol gaat denk ik nog 2 dagen mee maximum :)

ja idd ik weet dat ik daar nog heel wat massa mis :)

vanmorgen opgestaan, plaats van inject was stijf maar niet storend maar zo 5 cm meer naar het midden en meer naar onderrug toe heb ik nu weer pijn... weet niet of het van injectie komt of van beentraining gistere... tot nu toe valt de pijn nog wel mee , ik mank een beetje maar cava :) khoop alleen dat het morgen niet veel erger wordt :)

straks normaal borst en biceps trainen :)

Tsjah, I told ya so is waarschijnlijk overbodig ofniet? ;) .. Ik heb je gewaarschuwd voor te hoog injecteren hahaha.

Voor de rest, goed bezig man! :thumb:

vandaag borst en biceps getrained. training ging lekker vond ik.

vanmiddag ook men 6e inject gehad.

BORST:

Fly machine: 10 x 105, 8 x 115, 8 x 125 --> PR
dumbbell press: 3 x 8 x 34 kg (per halter) --> ok PR
incline cable fly: 8 x 16,25 (per kant), 8 x 17,25, 8 x 18,75 --> ook PR
upward cable crossover: 3 x 8 x 8,75 (per kant)

BICEPS:

Barbell curls: 2 x 8 x 30 kg, 7 x 35 kg --> net PR
hammer curl: 8 x 12 kg, 2 x 8 x 14 kg
cable curl (zijwaarts): 3 x 6 x 8,75
cable curl (naar binnen) : 3 x 6 x 8,75

ONDERARM:

reversed curl : 3 x 8 x 20 kg ( niet te zwaar om polsen wat te sparen)

Laatst bewerkt:
Vind het nog steeds geen kuurwaardige gewichten, weet even niet welke dag je begonnen bent dus of je nog aan de dbol zit en/of je test al ingekickt is, maar 34kg dumbbells is natuurlijk niets. Dan nog 9 setjes flyes die eigenlijk allemaal hetzelfde doen, tov 1 compound.

Hoe is het verder nu met je blessures etc?

Vind het nog steeds geen kuurwaardige gewichten, weet even niet welke dag je begonnen bent dus of je nog aan de dbol zit en/of je test al ingekickt is, maar 34kg dumbbells is natuurlijk niets. Dan nog 9 setjes flyes die eigenlijk allemaal hetzelfde doen, tov 1 compound.

mja dumbbell press is een oefening die ik nooit gedaan heb omwille van het feit dat ik benchpress leuker vind en beter voel. dit was dus de 2e keer dat ik het deed. + ik heb gisteren alleen getrained. moest ik nu een spotter gehad hebben gisteren had ik zeker 36 uitgeprobeerd hebben.

en niet iedereen is even sterk eh ;)

onderrug doet nog wat zeer maar terug iets minder dan 2 dagen geleden, dus nu maar hopen dat er tijdens rug en /of been training niet terug iets in schiet.

Nou vind deze opmerking nergens opslaan waarom zijn het geen kuurwaardige gewichten als hij gecontroleerd met de gewichten om gaat dus echt mind muscle connection zijn het gewoon nette gewichten en gewichten zegt niks als bodybuilder. Ik ken gasten die super zwaar trainen maar als je naar hun spierontwikkelig kijkt niks! Kijk maar naar jay cutler ook die traint ook niet met zware gewichten voor zijn bodyweight maar kijk eens naar zijn lichaam!

Zit je hem nou te vergelijken met Jay Cutler?
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat hij dikke gains hoort te maken in z'n kuur (hij zegt zelf nog PR's behaald) en niet dat hij op max intensiteit/squeeze op lager gewicht bezig is.

Daarnaast had ik het idee dat hij nogal een "borst/biceps" figuur was, uiteraard wist ik niet dat hij nooit DP doet.

Zit je hem nou te vergelijken met Jay Cutler?
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat hij dikke gains hoort te maken in z'n kuur (hij zegt zelf nog PR's behaald) en niet dat hij op max intensiteit/squeeze op lager gewicht bezig is.

Daarnaast had ik het idee dat hij nogal een "borst/biceps" figuur was, uiteraard wist ik niet dat hij nooit DP doet.

bwa borst/biceps type ... is veel gezegd :) men borst en armen groeien voor mij persoonlijk gewoon het traagste, daarom dat ik ze 2 keer wil aanpakken samen met men rug. schouders daarentegen groeien het snelst bij mij dus zij hoeven maar 1 keer goed aangepakt te worden per week.

ik weet dat ik t.o.v van heel veel hier op DBB niet echt sterk ben, maar mij gaat het niet om de gewichten maar om de vooruitgang die ik maak en die vooruitgang is er zeker wel. dus ik ben tevreden :) maar je hebt gelijk dat 34 kg niet al te veel is, maar dat is voor jou mss peanuts maar niet voor iedereen :) die 34 ging nu wel vlot 8 keer omhoog, maar zoals ik al had gezegd: ik heb gisteren alleen getrained dus dan ben je wel wat voorzichtiger ;)

btw dbol is sinds vandaag op. kdenk niet dat test-e al ingekicked is, ik merk toch nog niets verschil t.o.V. de vorige weken, buiten wat meer kracht.

wat zijn zo de symptomen om te merken dat de test-e ingekicked is? :)

@ dexter: thx m8 ;)

wat is dat nu voor een opmerking. wat heeft dat er nu mee te maken.

bwa borst/biceps type ... is veel gezegd :) men borst en armen groeien voor mij persoonlijk gewoon het traagste, daarom dat ik ze 2 keer wil aanpakken samen met men rug. schouders daarentegen groeien het snelst bij mij dus zij hoeven maar 1 keer goed aangepakt te worden per week.

ik weet dat ik t.o.v van heel veel hier op DBB niet echt sterk ben, maar mij gaat het niet om de gewichten maar om de vooruitgang die ik maak en die vooruitgang is er zeker wel. dus ik ben tevreden :) maar je hebt gelijk dat 34 kg niet al te veel is, maar dat is voor jou mss peanuts maar niet voor iedereen :) die 34 ging nu wel vlot 8 keer omhoog, maar zoals ik al had gezegd: ik heb gisteren alleen getrained dus dan ben je wel wat voorzichtiger ;)

btw dbol is sinds vandaag op. kdenk niet dat test-e al ingekicked is, ik merk toch nog niets verschil t.o.V. de vorige weken, buiten wat meer kracht.

wat zijn zo de symptomen om te merken dat de test-e ingekicked is? :)

@ dexter: thx m8 ;)

veel zin om je lichaamssappen te dumpen in alles wat vrouwelijk, 18+ en niet oerlelijk is :D oja en betere trainingen/gains ofcourse :p

veel zin om je lichaamssappen te dumpen in alles wat vrouwelijk, 18+ en niet oerlelijk is :D oja en betere trainingen/gains ofcourse :p

haha :p

aah nee daar heb ik nog niets echt last van hoor :)
nog andere symptomen? ;)

@GPRO: hoe kom je eigelijk aan 9 setjes flies? ik zie er maar 6. upward cable crossover is geen fly oefening eh... is voor onderkant en binnenkant van borst.

en ik doe 2 verschillende borst trainingen per week om zo elk deel van men borst goed te kunnen aanpakken, dus ik denk dat er niets mis is met 6 fly oefeningen...

@GPRO: hoe kom je eigelijk aan 9 setjes flies? ik zie er maar 6. upward cable crossover is geen fly oefening eh... is voor onderkant en binnenkant van borst.

Cable crossover is mijn inziens een fly beweging en dude, binnenkant borst? Geloof je ook in sesamstraat?

wat is dat nu voor een opmerking. wat heeft dat er nu mee te maken.
Indd gewicht en massa staan ver van elkaar, helemaal als het gaat om puur bodybuilding. Ik ben zelf ook niet geweldig sterk maarben wel 87kg 169cm bij 11 % Bench maar met 105kg setjes van 8. Gewichten intresseren mij niet. Ik doe ook regelmatig 15 repers met 80kg als ik geen zin heb om 8tjes of 6jes te draaien.

Laatst bewerkt:
Indd gewicht en massa staan ver van elkaar, helemaal als het gaat om puur bodybuilding. Ik ben zelf ook niet geweldig sterk maarben wel 87kg 169cm bij 11 % Bench maar met 105kg setjes van 8. Gewichten intresseren mij niet. Ik doe ook regelmatig 15 repers met 80kg als ik geen zin heb om 8tjes of 6jes te draaien.
ik doe dat ook. soms setjes van 12 of 15 reps. afwisseling is het beste wat je kan doen. niet enkel voor je spieren maar ook mentaal.

Cable crossover is mijn inziens een fly beweging en dude, binnenkant borst? Geloof je ook in sesamstraat?

Lol kerel heb je al wel eens UPWARD cable cross over gedaan?

als jij het niet voelt in het kwadrant links onder van je rechterborst en andersom voor de linker borst(dus onder en deel van binnenkant) dan ben je wel serieus fout bezig hoor!!

anyway vandaag RUG en TRICEPS getrained, ging matig goed:

RUG:

machine row : 2 x 8 x 75 kg, 1 x 8 x 85 kg--> PR
pull ups(small grip): 3 x 8
lat pulley back: 3 x 8 x 67 kg
one arm straight pulldown met kabel: 2 x 8 x 11,25, 1 x 8 x 13,75 --> pr
hyperextensions : 3 x 10

TRICEPS:

lying tricecp extension: 8 x 23, 75, 8 x 28,75, 8 x 31,25 --> PR
pushdown met V-bar : 3 x 8 x 26 kg
Kabel strekken over het lichaam: 8 x 10 kg, 2 x 6 x 12,5 kg

Laatst bewerkt: