Fitness Seller

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Bicep een beetje uit verhouding, voor de rest opzich netjes.

En die leg press... is neem ik aan met 1 been?

• Topic Starter Topic Starter
Bicep een beetje uit verhouding, voor de rest opzich netjes.

En die leg press... is neem ik aan met 1 been?

wat bedoel je met uit verhouding?

en nee met 2 benen. maar zoals ik zei benen zijn men zwakste spiergroep... ik had leg press wel vlak na squat gedaan. maar ik had wel zwaarder gekunnen denk ik...

Geen rug, geen benen.. Hoe zou dat nou komen..

Dat ja, uit verhouding.

Daarnaast is 135kg leg press wel erg weinig hoor, dat zie ik van die plankjes hier van 70kg nog doen.

Borst en armen meeste vooruitgang geboekt denk he?
135kg legpress is idd gewoon huh... slecht.

ja zelf zie ik het niet echt goed of er vooruitgang is en waar het het meest zichtbaar is...

daarom dat ik graag jullie mening wilde :)

ja idd die legpress moet beter :) maar het is een totaal andere legpress als in men vorig sportschool( daar nam ik 170 kg, daar zat je met je benen omhoog te duwen) terwijl je bij deze legpress je lichaam omhoog duwt dus je voeten staan lager dan je de rest van je lichaam als je je benen uitstrekt. en dat vind ik raar... maar zal wel wennen :)

in ieder geval. volgende keer moet er zoiso gewicht bij !! :) geen uitvluchten :p

ja zelf zie ik het niet echt goed of er vooruitgang is en waar het het meest zichtbaar is...

daarom dat ik graag jullie mening wilde :)

ja idd die legpress moet beter :) maar het is een totaal andere legpress als in men vorig sportschool( daar nam ik 170 kg, daar zat je met je benen omhoog te duwen) terwijl je bij deze legpress je lichaam omhoog duwt dus je voeten staan lager dan je de rest van je lichaam als je je benen uitstrekt. en dat vind ik raar... maar zal wel wennen :)

in ieder geval. volgende keer moet er zoiso gewicht bij !! :) geen uitvluchten :p

Bedoel je een hack squat?

Ja, het lijkt alsof je enkel de focus op borst, buik, biceps (kan niet zien hoe je triceps is) hebt gelegd. Je rug loopt echt flink achter. Daarom is het in je kuur ****ed up dat je een blessure hebt bij je rug. Door de andere delen wel te trainen nu gaat je rug nog meer achter lopen. Dus hoop voor je dat je snel weer rug kan gaan trainen.

Je zet tenminste wel gewoon de gewichten neer die je hebt gepakt en lult er geen 100 kilo bij om stoer over te komen. Ik denk wel dat je jezelf goed moet gaan verdiepen in trainingen/oefeningen etc. Leer hoe je lichaam reageert op bepaalde schema's/oefeningen. En voeding/AAS idem. Als je dan een kuur zal pakken weet je veel beter wat je moet doen. Dit zal het resultaat alleen maar ten goede komen.

Bedoel je een hack squat?

Ja, het lijkt alsof je enkel de focus op borst, buik, biceps (kan niet zien hoe je triceps is) hebt gelegd. Je rug loopt echt flink achter. Daarom is het in je kuur ****ed up dat je een blessure hebt bij je rug. Door de andere delen wel te trainen nu gaat je rug nog meer achter lopen. Dus hoop voor je dat je snel weer rug kan gaan trainen. want heb inderdaad tijdens deze eerste 3 weken door de blessure de nadruk moeten leggen op borst en armen omdat ik de rest niet kon trainen door injectiepijnen en ontsteking in rug... :s

Je zet tenminste wel gewoon de gewichten neer die je hebt gepakt en lult er geen 100 kilo bij om stoer over te komen. Ik denk wel dat je jezelf goed moet gaan verdiepen in trainingen/oefeningen etc. Leer hoe je lichaam reageert op bepaalde schema's/oefeningen. En voeding/AAS idem. Als je dan een kuur zal pakken weet je veel beter wat je moet doen. Dit zal het resultaat alleen maar ten goede komen.

thx man :)

idd... kzie het punt van liegen over gewichten niet :) het is toch de bedoeling van een log om commentaar en tips te krijgen om het in de toekomst anders te doen, en dat doe je zo goed mogelijk door zo eerlijk mogelijk te zijn bij mijn weten... anders krijg je hulp en tips die niet voor jou van toepassing zijn. maar idd ik kan me wel voorstellen dat hier een paar mensen zitten die de grote jan willen uithangen totdat je ze in de sportschool ziet trainen.

vanaf deze week ben ik terug rug aan het trainen 2 maal per week dus hopelijk trekt hij snel wat bij. :)

Nee inderdaad, maar als je ego niet genoeg gestreeld wordt in de gym dan maar stoer doen op het net haha.

Ja, je kan proberen met rug twee keer in de week te pakken of dat voor je werkt. Alleen houd je schema even goed in de gaten dat je niet te veel gaat doen. En meer sets/oefeningen/malen per week staat niet gelijk aan meer resultaat.

Nee inderdaad, maar als je ego niet genoeg gestreeld wordt in de gym dan maar stoer doen op het net haha.

Ja, je kan proberen met rug twee keer in de week te pakken of dat voor je werkt. Alleen houd je schema even goed in de gaten dat je niet te veel gaat doen. En meer sets/oefeningen/malen per week staat niet gelijk aan meer resultaat.

hehe idd :)

nee kga zoiso aantal oefeningen/setjes/herhalingen aanhouden zoals ik nu bezig was.

ben echt benieuwd of die injectie nog steeds pijn gaat doen nu ze hoger en meer naar buiten gezet is :)

iig heel hard bedankt voor je positieve en opbouwende kritiek ;)

Afkraken kan iedereen, maar als niemand iets onderbouwd kun je er ook niet van leren.

4e foto ziet er super uit, voor mij zou dat pefect zijn, groter vind ik niet mooi. Ook goed om te zien hoe mooi je naturel was.

Wat denk je zelf? Compliment geven is een flirten ?
NEE!

Dan zal ik nu ook maar even reageren :)

Njah, je fotos verbazen me eerlijk gezegd nog, je staat er al beter bij dan dat ik me had voorgesteld na je stats te hebben gezien. Maar ben eerlijk je ziet meteen waar die 15 kg missen en dat zijn idd je rug en benen. Als jr dat bijtrekt is het wel in verhouding :)

Maar eerlijk is eerlijk, je had nog geen goed fundament en bent dus veel te vroeg begonnen met kuren.

Terug
Naar boven