XXL Nutrition

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Upward cable crossover? Dus dat je het gewicht opwaarts (naar boven) beweegt?
Voel ik altijd in bovenkant borst, maar wellicht hebben wij het over een andere beweging?

• Topic Starter Topic Starter
Upward cable crossover? Dus dat je het gewicht opwaarts (naar boven) beweegt?
Voel ik altijd in bovenkant borst, maar wellicht hebben wij het over een andere beweging?

bij het begin van de beweging van de upward cable cross over is het enkel voor het onderste deel aan de binnenkant van de borst, naarmate je armen hoger komen meer voor de binnenkant, en als je de kabels echt doortrekt boven schouderhoogte dan begin je op de bovenkant van de borst te trekken.

Laatst bewerkt:
wat is de tussenstand?

geen zin om alles door te lezen :P

startgewicht/gewicht nu, en hoe lang bezig

en nog steeds zo last van injects?

bij het begin van de beweging van de upward cable cross over is het enkel voor het onderste deel aan de binnenkant van de borst, naarmate je armen hoger komen meer voor de binnenkant, en als je de kabels echt doortrekt boven schouderhoogte dan begin je op de bovenkant van de borst te trekken.

bij mij werkt het niet op die manier. wellicht zit het verschil in d uitvoering/ ander apparaat.
anyway. hoe ver ben je nu en wat zijn je gains tot nu toe?
ik begin vrijdag aan mn 16 weken:D

kan vandaag niet op nuchtere maag smorgens bij mij op de weegschaal gaan staan want ben bij men vriendinblijven slapen en die weegschaal is niet 100% correct denk ik.

gistere me in de fitness laten meten, 16% vet ongeveer, en 89,6 kg (khad 2 uur daarvoor nog wel gegeten en khad men fitness broek + t-shirt aan). dus pak 88,6 kg nuchter ofzo. dan ben ik op 4 weken tijd 6,5 kg bijgekomen.

krachttoename is heel goed tot nu toe. van injects heb ik nogaltijd heel wat last ja.... echt k*t maarja niks aan te doen eh :) gewoon toch proberen om zo hard mogelijk te trainen....

@giallo: succes man met jouw kuur ;) kga je zeker volgen :) welke kuur ga jij doen?

gisteren benen en schouders getrained:

BENEN:

Squat : 3 x 8 x 100 kg ( ga niet zwaarder om wille van pijn in onderrug)
legpress: 3 x 8 x 155
leg extension: 3 x 6 x 110 --> PR
leg curl: 3 x 6 x 90 --> PR
en dan voor kuiten op legpress toestel: gewoon lichtjes 3 x 15 x 55 kg

SCHOUDERS:

shoulder dumbbell press: 8 x 26 kg, 8 x 28 kg, 8 x 30 kg, 6 x 32 kg (per halter) --> laatste setje wel heeft spotter wel moeten helpen. --> PR
side raise laterals: 8 x 12 kg, 8 x 14 kg, 8 x 16 kg
barbell front raise: 3 x 8 x 20 kg
Bent over laterals (duimen omlaag) : 3 x 8 x 10 kg

Laatst bewerkt:
Gaat lekker kerel. Nog geen last van een blofkop?
Ik had dat namelijk al bij 500mg test E. Dit was trouwens geen UG test maar wat
ook in de medische wereld word gebruikt. Ik heb het idee dat UG iets minder goed werkt.
Ik kwam daar zo'n 13kg van aan en heel veel vocht ook.

Laatst bewerkt:
Gaat lekker kerel. Nog geen last van een blofkop?
Ik had dat namelijk al bij 500mg test E. Dit was trouwens geen UG test maar wat
ook in de medische wereld word gebruikt. Ik heb he idee dat UG iets minder goed werkt.
Ik kwam daar zo'n 13kg van aan en heel veel vocht ook.

ja men hoofd is wel wat meer opgeblazen aan de reacties van men ouders/vrienden te horen :p

maar... maakt niet uit :p

Ik begin morgen aan 16 wk test e op 750 met een kickstart van test prop. Ev vanaf wk3 proviron tegen t vocht. Hij staat al in kuurdagboeken. Zal er spoedig even wat posten. Jij ook succes. Nog 8 weken toch?

Ik begin morgen aan 16 wk test e op 750 met een kickstart van test prop. Ev vanaf wk3 proviron tegen t vocht. Hij staat al in kuurdagboeken. Zal er spoedig even wat posten. Jij ook succes. Nog 8 weken toch?

ah ok :)

ja idd nog 8 weken te gaan ongeveer. hopelijk gain ik nog een aantal kilo's van de test-e alleen en blijft de krachttoename goed gaan... :)

gistere borst en biceps getrained. was smorgens vroeg geweest toen de gym open ging... was iets te vroeg voor mij maar ik moest om direct daarna gaan werken...

borst:

benchpress: 8 x 80 kg, 8 x 90 kg, 4 x 100 kg (zonder hulp, ik had 6 keer gekunnen denk ik maar durfde niet omdat er zo smorgens vroeg niemand in de gym was om te spotten ...)

cable cross over (hoog): 3 x 8 x 21,25
cable cross over (laag) : 3 x 8 x 24 kg

upward cable cross over : 3 x 8 x 10 kg

biceps:

barbell curl: 8 x 30 kg, 8 x 35 kg, 7 x 35 kg
concentration curl: 8 x 12 kg, 8 x 14 kg, 6 x 16 kg (per halter)
rope hammer curl : 3 x 8 x 21,25 kg (traag laten zakken)

verder gisteren 7e inject gehad... vandaag eigelijk weinig tot geen injectie pijn :p kon het haast niet geloven toen ik opstond... maar kga niet te hard van stapel lopen ;)

Laatst bewerkt:
en doet de test al goed zijn werk ? ;)
gaat iig goed hier zo te zien.

het moet nu pas inslaan d8 ik zo of over een week

je moet je tijd zo niet verprutsen met die cable crosses kerel ;)

Oja klopt, ik las 7e inject dus dacht ook meteen week 7 :p was vergeten dat je e5d deed :p haha

hehe idd :)

heb NIKS last van stijfheid of pijn van injectie tot nu toe.

is een zalig gevoel om eens geen opgezwollen kont te hebben waar ik amper op kan zitten :D

@ ROB: ik snap je punt wel, maar ik voel men borst wel goed opblazen met de kabels omdat je de spanning er dan constant op kan houden. :)

@ ROB: ik snap je punt wel, maar ik voel men borst wel goed opblazen met de kabels omdat je de spanning er dan constant op kan houden. :)

Idd ... dus 3 setjes op het einde is meer dan voldoende. Meer focus op presses, dips en fly's kerel

Idd ... dus 3 setjes op het einde is meer dan voldoende. Meer focus op presses, dips en fly's kerel

ja maar ik begin men borsttraining met benchpress, en als ik daarna flies doe heb ik heel veel last in men schouder, daarom dat ik het enkel met de kabel doe :)

lekker, al plannen met ja nakuur? je moet daar echt aan je schema houden he

kzit nog maar in men 5e week eh ;)

gewoon 20 mg nolvadex per dag.

Terug
Naar boven