giallo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Upward cable crossover? Dus dat je het gewicht opwaarts (naar boven) beweegt?
Voel ik altijd in bovenkant borst, maar wellicht hebben wij het over een andere beweging?
bij het begin van de beweging van de upward cable cross over is het enkel voor het onderste deel aan de binnenkant van de borst, naarmate je armen hoger komen meer voor de binnenkant, en als je de kabels echt doortrekt boven schouderhoogte dan begin je op de bovenkant van de borst te trekken.

gewoon toch proberen om zo hard mogelijk te trainen....
kga je zeker volgen
welke kuur ga jij doen?Gaat lekker kerel. Nog geen last van een blofkop?
Ik had dat namelijk al bij 500mg test E. Dit was trouwens geen UG test maar wat
ook in de medische wereld word gebruikt. Ik heb he idee dat UG iets minder goed werkt.
Ik kwam daar zo'n 13kg van aan en heel veel vocht ook.

Ik begin morgen aan 16 wk test e op 750 met een kickstart van test prop. Ev vanaf wk3 proviron tegen t vocht. Hij staat al in kuurdagboeken. Zal er spoedig even wat posten. Jij ook succes. Nog 8 weken toch?

kon het haast niet geloven toen ik opstond... maar kga niet te hard van stapel lopen 
en doet de test al goed zijn werk ?
gaat iig goed hier zo te zien.

kdenk niet dat de test al ingeslagen is eerlijk gezegd... ben ook nog maar dikke 4 weken bezig![]()
was vergeten dat je e5d deed
hahaOja klopt, ik las 7e inject dus dacht ook meteen week 7was vergeten dat je e5d deed
haha

@ ROB: ik snap je punt wel, maar ik voel men borst wel goed opblazen met de kabels omdat je de spanning er dan constant op kan houden.![]()
Idd ... dus 3 setjes op het einde is meer dan voldoende. Meer focus op presses, dips en fly's kerel