Conversion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe gaat het met je kuur tot nu toe. Wel fijn dat je eindelijke geen injectiepijn hebt man had het ook. En heb je al wat gemerkt nu je een week geen dbol meer neemt, ben je in gewicht gezakt?

maar training ging redelijk goed 
ben supertevreden 
4x triceps vind ik overdreven, en ik mis dippen & close grip bench.
Bij je rug mis ik dumbbell/barbell row en deadlift en t-bar row.

ik was echt OP na deze training
dus dat is een goed teken 
wel niet zeuren, maar zie mijn bovenstaande comment over je rug-triceps routine
Borst/triceps: waar is je bench press of incline bench? En je begint je training met een fly machine.. really?
Pullover is meer voor je rug dan voor je borst, en 4x biceps oefening is ook onzin eerlijk gezegd
wel niet zeuren, maar zie mijn bovenstaande comment over je rug-triceps routine
Borst/triceps: waar is je bench press of incline bench? En je begint je training met een fly machine.. really?
Pullover is meer voor je rug dan voor je borst, en 4x biceps oefening is ook onzin eerlijk gezegd
Iedereen traint op zijn eigen manier, jij kan niet weten wat bij hem, wel en niet werkt.
Al heb je wel een punt met die pullover.
Wil je daarmee zeggen dat 2x fly's en beginnen met een machine een echte massa killer is. Yeah right.
Dan heb ik het nog eens niet over de statistieken.
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/emg-studies-spiergroepen-vs-oefeningen-72081/

hopelijk voel ik van deze even weinig als van de vorige
want het is echt een goed gevoel om zonder pijn te trainen 

Hey bro! Leuk dat het zo lekker gaat voor je
Heb geen zin om dit hele topic door te lezen.
Ik wil helemaal niet bashen (ben zo niet) maar ik mis toch enkele hele belangrijke oefeningen in je schema.
Later ga je dan misschien spijt hebben omdat je ergens massa/dikte mist.
Ik zeg dit niet om je af te zeiken maar om je te helpen. Je zit op een forum om (hopelijk) raad/ goed advies te krijgen.
Ik ga hier geen trainingsschema voor je neerzetten ofzo, wilde het enkel vermelden.
Goodluck nog met je cycle!
+1
Weer met een machine beginnen :') En niks losse gewichten, enkel machine's of cables
Deadlift, BOR ooit van gehoord?
toch bedankt voor je post