XXL Nutrition

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Hoe zit het met sides?

Hoe gaat het met je kuur tot nu toe. Wel fijn dat je eindelijke geen injectiepijn hebt man had het ook. En heb je al wat gemerkt nu je een week geen dbol meer neemt, ben je in gewicht gezakt?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het met je kuur tot nu toe. Wel fijn dat je eindelijke geen injectiepijn hebt man had het ook. En heb je al wat gemerkt nu je een week geen dbol meer neemt, ben je in gewicht gezakt?

kweet niet of ik in gewicht gezakt ben maar ik zie er niet meer zo 'vol' uit... wss omdat het vocht wat aan het wegtrekken in.

enige sideeffect dat ik heb is regelmatig last van zweet en warmte uitbarstingen ;)

voor de rest nog niks ondervonden... mss een puistje meer ofzo maar niks erg

gisteren rug en triceps getrained, had van smorgens tot 5u les dus was wel wat lui :) maar training ging redelijk goed :)

RUG:

pull up (wide grip) : 3 x 8
cross body cable row : 3 x 8 x 18, 25 kg
triangle pull down: 8 x 77 kg, 2 x 8 x 87 kg
seated row rope : 8 x 57 kg, 2 x 6 x 67 kg
hyper extensions: 3 x 12
Rear deltoid ( 2 tellen houden) : 8 x 45 kg, 2 x 6 x 55 kg

TRICEPS:

Incline french press: 8 x 30 kg, 2 x 8 x 35 kg
extension behind neck : 10 x 10 kg, 8 x 12 kg, 8 x 14 kg
one arm push down: 2 x 8 x 12,5 kg, 1 x 6 x 12,5 kg
(superset) one arm pull down: 2 x 8 x 7,5 kg, 1 x 6 x 7,5 kg

nog steeds niks stijfheid of pijn van injectie :) ben supertevreden :p

Laatst bewerkt:
4x triceps vind ik overdreven, en ik mis dippen & close grip bench.
Bij je rug mis ik dumbbell/barbell row en deadlift en t-bar row.

daarstraks borst en biceps getrained. zalige borsttraining achter de rug :)
biceps ging dan weer niet zo goed, men armen waren echt vermoeid toen ik aan biceps moest beginnen :)

BORST:

Fly machine: 3 x 8 x 125 --> PR
dumbbell press: 10 x 34 kg (per halter) 10 x 38 kg, 10 x 40 kg --> PR
incline cable fly:3 x 8 x 18,75 --> PR
dumbbell pullover (met losse halter) : 8 x 34 kg, 8 x 36 kg, 8 x 38 kg

BICEPS:

bicep curls: 3 x 8 x 22 kg (per halter)
cable curl (zijwaarts): 3 x 6 x 9,75
cable curl (naar binnen) : 3 x 6 x 9,75
reversed curl (met barbell): 3 x 8 x 25 kg

men hart bonkte bijna uit men lijf tijdens de borsttraining :) ik was echt OP na deze training :) dus dat is een goed teken :)

verder geen negatieve ervaringen momenteel. dus alles gaat goed. nu hopelijk ook nog wat meer kilo's pakken.

wel niet zeuren, maar zie mijn bovenstaande comment over je rug-triceps routine

Borst/triceps: waar is je bench press of incline bench? En je begint je training met een fly machine.. really?
Pullover is meer voor je rug dan voor je borst, en 4x biceps oefening is ook onzin eerlijk gezegd

Borst/triceps: waar is je bench press of incline bench? En je begint je training met een fly machine.. really?
Pullover is meer voor je rug dan voor je borst, en 4x biceps oefening is ook onzin eerlijk gezegd

Dit, wou het al zeggen maar anders is het weer 'gezeik'

Keuze van oefeningen mag wel een stukje beter. 2x fly's en dan met een fly machine beginnen :')

Dat iets goed voelt, of dat je een pomp hebt hoeft niet te beteken dat je groeit of massa wint.

Iedereen traint op zijn eigen manier, jij kan niet weten wat bij hem, wel en niet werkt.
Al heb je wel een punt met die pullover.

Hij heeft goed nagedacht over zn trainingsschema jongens, het werkt voor hem.

Laatst bewerkt:
Wil je daarmee zeggen dat 2x fly's en beginnen met een machine een echte massa killer is. Yeah right.

Dan heb ik het nog eens niet over de statistieken.
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/emg-studies-spiergroepen-vs-oefeningen-72081/

Ikzelf heb ook 2x fly's bij mijn borst training.
En beginnen met fly's is prima, vanwege de stretch.(wel liever geen machine idd)
Nogmaals, iedereen traint anders, er zijn wel basis richtlijnen maar het is toch geen probleem daarvan af te wijken als het voor jou werkt.

Zoals baksteen zegt, waar is bench, incline bench, decline dumbbell press?

Ach wat hij wilt.
Laat ik maar niks zeggen over de trainingstijd anders krijg ik daar weer gezeik mee. Daarmee ook het punt, of die weet wat voor hem werkt gezien de korte trainingstijd. Maar dat terzijde

1) ik ben begonnen met flat dumbbell press (mss dat ik hier de volgorde van de oefeningen wat door elkaar gehaald heb, maar ik begin dus NIET met een machine!

2) Benchpress doe ik op men andere borstdag al, daarom dat ik de ene keer BP doe en de andere keer Dumbbell press voor de afwisseling. ik doe 2 keer borst per week dus ik moet heel wat verschillende oefeningen.

3) men incline dumbbell press zit ook in Dag 1 van men borst en niet in dag 2.

dus ik kan moeilijk 2 keer per week BP incline BP enz gaan doen ... :)

afwisseling is ook heel belangrijk bij de groei van de spieren dus...

RUG:

machine row : 8 x 75 kg, 2 x 6 x 85 kg
pull ups(small grip): 3 x 8
lat pulley back: 8 x 67 kg, 8 x 77 kg, 8 x 80 kg --> PR
one arm straight pulldown met kabel: 2 x 8 x 13,75, 8 x 14,75 kg --> PR
hyperextensions : 3 x 10

TRICEPS:

lying tricecp extension: 8 x 28,75, 2 x 8 x 31,25 --> PR
pushdown met V-bar : 12 x 26 kg, 12 x 31 kg, 8 x 36 kg --> PR
kickbacks: 3 x 8 x 10 kg (dit vind ik echt een moeilijke oefening als je ze perfect wil uitvoeren: arm hoog houden, helemaal uitstrekken, halter niet te ver laten terugkomen, ...)

training was geslaagd vond ik ondanks het warme weer :)

binnen een goed uurtje voor men 8e inject :) hopelijk voel ik van deze even weinig als van de vorige :) want het is echt een goed gevoel om zonder pijn te trainen :)

ik vertrek volgende week vrijdag op reis naar egypte 10 dagen. ik zal proberen ervoor foto's te maken, en anders zeker erna.

Hey bro! Leuk dat het zo lekker gaat voor je :)
Heb geen zin om dit hele topic door te lezen.

Ik wil helemaal niet bashen (ben zo niet) maar ik mis toch enkele hele belangrijke oefeningen in je schema.

Later ga je dan misschien spijt hebben omdat je ergens massa/dikte mist.

Ik zeg dit niet om je af te zeiken maar om je te helpen. Je zit op een forum om (hopelijk) raad/ goed advies te krijgen.

Ik ga hier geen trainingsschema voor je neerzetten ofzo, wilde het enkel vermelden.

Goodluck nog met je cycle!

Hey bro! Leuk dat het zo lekker gaat voor je :)
Heb geen zin om dit hele topic door te lezen.

Ik wil helemaal niet bashen (ben zo niet) maar ik mis toch enkele hele belangrijke oefeningen in je schema.

Later ga je dan misschien spijt hebben omdat je ergens massa/dikte mist.

Ik zeg dit niet om je af te zeiken maar om je te helpen. Je zit op een forum om (hopelijk) raad/ goed advies te krijgen.

Ik ga hier geen trainingsschema voor je neerzetten ofzo, wilde het enkel vermelden.

Goodluck nog met je cycle!

+1

Weer met een machine beginnen :') En niks losse gewichten, enkel machine's of cables

Deadlift, BOR ooit van gehoord?

+1

Weer met een machine beginnen :') En niks losse gewichten, enkel machine's of cables

Deadlift, BOR ooit van gehoord?

deadlift doe ik voor het eerst niet meer omdat me dat een dikke maand gelede bij begin van de kuur een serieuze ontsteking op men onderrug heeft opgeleverd.

binnen 2 weken ofzo heb ik een ander schema, en dan zal de BOR er wss wel inzitten. nogmaals ben ik gistere met rug training NIET met machine/kabels begonnen maar met pull ups (small grip).

maar ik zet de oefeningen hier gewoon neer zoals ze op het schema staan, maar dat wil niet zeggen dat ik ze ook in die volgorde doe. dus neem maar van mij aan dat ik nooit met een kabel/machine oefening begin.

@Sprutte: ja idd ik weet dat er een aantal oefeningen missen. maar ik voel me persoonlijk goed bij dit schema, maar zoals hierboven gezegd, binnen 2 weken ofzo heb ik een ander schema normaal en dan zulle er wel andere oefeningen insteken :) toch bedankt voor je post :)

vanmorgen Benen en schouders getrained. ging redelijk goed. alleen bij het squatten heb ik nog wat last in men rug vanonder.

BENEN:

Squat : 3 x 8 x 100 kg ( ga niet zwaarder om wille van pijn in onderrug)
legpress: 3 x 8 x 175 --> PR
leg extension: 3 x 6 x 110
leg curl: 3 x 6 x 110 --> PR
en dan voor kuiten op legpress toestel: gewoon lichtjes 3 x 15 x 65 kg

SCHOUDERS:

shoulder dumbbell press: 8 x 28 kg, 8 x 30 kg, 8 x 32 kg (per halter) zonder spotter --> PR
side raise laterals (schuin hangend: 3 x 8 x 10 kg
barbell front raise: 3 x 8 x 20 kg
Bent over laterals (duimen omlaag) : 3 x 8 x 14 kg --> PR

vanmorgen op de weegschaal : 89,5 kg (dus + 7,5 kg ongeveer op 5 en halve week tijd)

Terug
Naar boven