- Waardering
- 1
Info:
Beste BBers,
Start 20-08-2012 met de Bodybuilding wereld, en begin dan ook gelijk te loggen. Mij doel is dan ook gelijk hoog. Maar de wil is er, dus ga alles uit de kast halen, sta op dit moment niet vettig, maar heb ook niet veel spiermassa, Heb nog meer dan 1 jaar de tijd om goed bij te staan. Ga in mij log ook foto's plaatsen.
Prive gegevens :
Naam : XX
Roepnaam : XX
Leeftijd : 28 Jaar
Geboorteplaats : Rotterdam
Werk : XX
Getrouwd : Ja
Kinderen : 1
Mij Coach : IBO DERIN
Huidige Stats:
Lengte : 1,8 M
Vetp : 13 %
Gewicht : 78 Kg
Wanneer begin ik : :
MAANDAG 20-8-2012
Doel :
Meedoen met Flexcup 2013 en voor de eerste plaats gaan.
Geschiedenis :
Heb mij met Spinning en Voetbal bezig gehouden, Het is nu tiijd voor een andere Sport waarme ik ser aan de gang wil. Met een goeie Coach, ben een persoon die niet naar het verleden kijk maar wel vooruit denkt dus heb nog hoop te bereiken
Trainingsprogramma :
Ga 3 keer per week trainen, info volgt later,Train dan Meestal samen met Ibo.D en Killy
Voeding :
Info komt later
Supplementen : ( Voorlopig van Bodylab.nl )
Whey pro, Leucine Pro,Protein-6 Pancakes, L-Carnitine, ArmorV, Omega 3
Beste BBers,
Start 20-08-2012 met de Bodybuilding wereld, en begin dan ook gelijk te loggen. Mij doel is dan ook gelijk hoog. Maar de wil is er, dus ga alles uit de kast halen, sta op dit moment niet vettig, maar heb ook niet veel spiermassa, Heb nog meer dan 1 jaar de tijd om goed bij te staan. Ga in mij log ook foto's plaatsen.
Prive gegevens :
Naam : XX
Roepnaam : XX
Leeftijd : 28 Jaar
Geboorteplaats : Rotterdam
Werk : XX
Getrouwd : Ja
Kinderen : 1
Mij Coach : IBO DERIN
Huidige Stats:
Lengte : 1,8 M
Vetp : 13 %
Gewicht : 78 Kg
Wanneer begin ik : :
MAANDAG 20-8-2012
Doel :
Meedoen met Flexcup 2013 en voor de eerste plaats gaan.
Geschiedenis :
Heb mij met Spinning en Voetbal bezig gehouden, Het is nu tiijd voor een andere Sport waarme ik ser aan de gang wil. Met een goeie Coach, ben een persoon die niet naar het verleden kijk maar wel vooruit denkt dus heb nog hoop te bereiken
Trainingsprogramma :
Ga 3 keer per week trainen, info volgt later,Train dan Meestal samen met Ibo.D en Killy
Voeding :
Info komt later
Supplementen : ( Voorlopig van Bodylab.nl )
Whey pro, Leucine Pro,Protein-6 Pancakes, L-Carnitine, ArmorV, Omega 3
Laatst bewerkt: