MuscleMeat

De Evolutie van 2011 tot nu

Goede prestaties & erg motiverend!

• Topic Starter Topic Starter
Goed begin. Nu gewoon door blijven gaan aankomende 5 jaar.
Minimaal ;) Ik ben van plan deze levensstijl zo lang mogelijk al dan niet voor de rest van m'n leven aan te houden.

netjes man. Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die echt keihard trainen. Wordt een beetje droevig van de meeste progessie foto's.
Ik snap uberhaupt niet dat sommige mensen een log (durven) te plaatsen, maar aan de andere kant moeten ze dat zelf weten. Thanks tho :)

Dat zijn aparte verhoudingen, je bent zeker pas iets later begonnen met de squat en deadlift?

Squat zit best dicht bij je deadlift.

Weet je zeker dat er niet iemand iets te enthousiast zit te spotten? Je zegt ook dat het gewicht per week nogal kan verschillen, das ook vreemd.

Afijn, aan je fysiek te zien werkt het in ieder geval :D

---------- Post added 2 July 2013 at 19:53 ----------

Dus jij denkt dat je aan iemand zijn fysiek direct de hoeveelheid moeite kan zien die erin is gestoken?

Bovendien zetten veel mensen foto's na een maandje trainen, dan kan je ook niet veel progressie verwachten vind ik.

Het 1e jaar heb ik niet gesquat en gedeadlift inderdaad, hier ben ik pas later mee begonnen. Vond het destijds ''te hoge risico'' oefeningen, b*llshit natuurlijk als je ze maar goed uitvoert.

Spotters alleen als het echt nodig is. Per week verschillend ligt bij mij puur aan hoe en wat ik eet.

Je kan aan iemand z'n fysiek een aardige inschatting maken inderdaad hoeveel moeite er in is gestoken, maar bij iedereen zit er een ander persoonlijk verhaal achter.

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 18:05 ----------

Goede prestaties & erg motiverend!

Thanku :)

Laatst bewerkt:
Spotters alleen als het echt nodig is. Per week verschillend ligt bij mij puur aan hoe en wat ik eet.

Je kan aan iemand z'n fysiek een aardige inschatting maken inderdaad hoeveel moeite er in is gestoken, maar bij iedereen zit er een ander persoonlijk verhaal achter.

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 18:05 ----------

Vaag man, is het niet moeilijk progressie meten als je benchweight zo schommelt?

Nou, er was hier een poster die al best lang trainde, en die had er heel veel moeite in gestoken, maar hij verrekte continu dingen en hij boekte gewoon weinig progressie, waardoor je niet aan zn fysiek zag dat hij al een lange tijd bezig was.

En dan heb je genetisch freaks die gewoon trainen, elke training wat gewicht erbij kunnen gooien en huge worden zonder echt veel onderzoek naar de juiste training en voeding.

Daarom word ik altijd nijdig als de term "hard work & dedication" wordt rondgegooid bij een uitzonderlijk fysiek. Dat is een belediging aan het adres van mensen die heel lang hard hebben gewerkt maar door hun genen of andere omstandigheden niets indrukwekkends hebben bereikt. Dan lijkt het net alsof ze lui zijn.

Dit is trouwens niks persoonlijks of zo, je hebt er duidelijk hard voor gewerkt, moest gewoon even mn hart luchten:D

BEAST MODE! But do you even legs?

Vaag man, is het niet moeilijk progressie meten als je benchweight zo schommelt?

Nou, er was hier een poster die al best lang trainde, en die had er heel veel moeite in gestoken, maar hij verrekte continu dingen en hij boekte gewoon weinig progressie, waardoor je niet aan zn fysiek zag dat hij al een lange tijd bezig was.

En dan heb je genetisch freaks die gewoon trainen, elke training wat gewicht erbij kunnen gooien en huge worden zonder echt veel onderzoek naar de juiste training en voeding.

Daarom word ik altijd nijdig als de term "hard work & dedication" wordt rondgegooid bij een uitzonderlijk fysiek. Dat is een belediging aan het adres van mensen die heel lang hard hebben gewerkt maar door hun genen of andere omstandigheden niets indrukwekkends hebben bereikt. Dan lijkt het net alsof ze lui zijn.

Dit is trouwens niks persoonlijks of zo, je hebt er duidelijk hard voor gewerkt, moest gewoon even mn hart luchten:D

Het gaat wel omhoog hoor, maar soms pak ik iets minder als mijn pr, dat is het meer.

Ben ik ook helemaal met je eens hoor, wat dat betreft ben ik van mening dat het mede door genetics bij de 1 ook makkelijker gaat als de ander, maar zo heeft iedereen voor en nadelen betreft bodybuilding. Ik durf te zeggen dat m'n training wel redelijk tot goed zit, het enigste wat bij mij nog voor verbetering vatbaar is, is de voeding en uiteraard natuurlijk wel bepaalde spiergroepen. Qua bedoel ik er meer op letten en minder ''cheats'' er doorheen gooien.

BEAST MODE! But do you even legs?

Thanks, working 2-3 times a week on the legs now...Progress pic coming soon

Goed bezig! :)

Netjes man! Ik hoop dat ik ook de zelfde motivatie te pakken krijgt! Ben net begonnen met trainen!

ok ik ben mirin

Pff, wat een progressie. Zeker een voorbeeld voor mij!

Mooi mutated nation hemd ook! Mag ik vragen waar je die vandaag hebt?

Mvg, T.

Erg goeie progressie man! ;)

Goed bezig man! Ik zit te denken om ook Assault een keer te proberen.. Is die aan te raden?

Goede progressie en goede fysiek!

De beginpost is aangepast met nieuwe info & foto's van de afgelopen periode!

wat een progressie wow! is zeker motiverend om te lezen!

succes met je cleanbulk de komende periode!

gr lander.

Wow mooi om de voortgang zo te zien, is al heel wat aan massa bijgekomen!
Succes met je doelen, als je zo blijft doorgaan komt het wel goed!

Stevie, hoe heet deze gym nu? Is dit nu trainmore? Ik ga namelijk eind deze week verhuizen naar Hilversum en wil graag een goede gym, zag jullie groepsfoto en denk dat ik me helemaal thuis ga voelen daar.

Terug
Naar boven