Fitness Seller

Myrthe Hilkens

Wie kijkt er nou naar Pauw en Witteman? :roflol:

Wat een duf programma zeg... Discussie's gaan nergens over.

Zinloos geblaat :zzz:

Overigens vind ik dat wijf wel ****in geil, ze mag wel bij mij langskomen voor :hornyna: en :ds::facial::suckit::doggy:

Wie kijkt er nou naar Pauw en Witteman? :roflol:

Wat een duf programma zeg... Discussie's gaan nergens over.

Zinloos geblaat :zzz:

Overigens vind ik dat wijf wel ****in geil, ze mag wel bij mij langskomen voor :hornyna: en :ds::facial::suckit::doggy:

Later als je groot bent... :sukkeltje:

P&W kan best leuk zijn hoor! Ligt erg aan de gasten. Als die niets zijn, is het programma niet zo leuk. Ik raad jullie trouwens aan eens een opname bij te wonen als publiek, ik ben er pas geleden twee keer geweest. :)

P&W kan best leuk zijn hoor! Ligt erg aan de gasten. Als die niets zijn, is het programma niet zo leuk. Ik raad jullie trouwens aan eens een opname bij te wonen als publiek, ik ben er pas geleden twee keer geweest. :)
Ze komen er toch nooit uit, hoe lang ze ook blijven discussieren.

Daarom vind ik het zinloos.

Tjok heeft last van prematuur ejaculeren, dus winnen doe je wel Flower.

Heb het niet gezien, maar ze lijkt me typisch zo'n vrouw die weet dat ze er zalig uitziet voor mannen, en enkel van dat idee geniet dat er op d'r gegeild wordt maar geen blote arm prijsgeeft.

Is prima als je voor censuur pleit, maar dan moet je niet proberen om als fotomodel te willen overkomen met het doel zoveel mogelijk mannen een harde te bezorgen.
:sad:

• Topic Starter Topic Starter
het ziet er niet verkeerd uit....

Dat is meestal zo met een discussie.
Dus je bent het ook met me eens dat het dan geen nut heeft en tijdverspilling is? Als je er toch niks mee wint, waarom energie er in steken? En wat bereik je er als kijker mee?
Jij bent zeker een 'doener' en geen 'denker'? Zou wel makkelijk zijn als alle kwesties met één gesprek konden worden beslecht.
Jup, niet lullen maar vullen zeg ik altijd.

Dus je bent het ook met me eens dat het dan geen nut heeft en tijdverspilling is? Als je er toch niks mee wint, waarom energie er in steken? En wat bereik je er als kijker mee?

Jup, niet lullen maar vullen zeg ik altijd.

Bij Pauw & Witteman worden er echt niet altijd alleen maar discussies gevoerd. Het is een praatprogramma (a.k.a. talkshow). En praatprogramma's kunnen best leuk/interessant zijn om naar te kijken. Uit een gesprek komt nou eenmaal af en toe een discussie voort, net als in het dagelijks leven.

De wereld draait door, ook van de VARA, vind je dat wel leuk?

Wat een k*thoer zeg :kots: dan doe ik liever Mikki of Nadia :P

Edit :nu vergeet ik Loca want die had ik in split time allang anaal vernederd...............

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben 21 dus ik hit alles wat enigzins op een vrouw lijkt

:jk:

Bij Pauw & Witteman worden er echt niet altijd alleen maar discussies gevoerd. Het is een praatprogramma (a.k.a. talkshow). En praatprogramma's kunnen best leuk/interessant zijn om naar te kijken. Uit een gesprek komt nou eenmaal af en toe een discussie voort, net als in het dagelijks leven.

De wereld draait door, ook van de VARA, vind je dat wel leuk?
Ik kijk eerlijk gezegd weinig tv, en als ik kijk is het Southpark oid :D

Terug
Naar boven