MuscleMeat

N.K YBF 3 december 2006.....

Lol @ Ryu:D

Maar wat een gezeik allemaal zeg...De plastest zal jullie wilde fantasien en verhalen doen laten verdwijnen!!!:D

precies....en tot dan is iedereen verdacht tot het tegendeel bewezen is!!

jullie zitten al langer in dit wereldje ,en jah ik heb de uitslag gezien.
maar vind het gewoon nep naturel is naturel vandaar.

ik ga ook meedoen met mijn monsterstats! ik hoop 55 kg droog te zijn

Ik ben net bij mn begeleider geweest en heb besloten toch een jaar door te bouwen. Ik ga dus dit jaar niet aan de YBF meedoen, maar volgend jaar wel. Ik zal het komende jaar begeleidt worden door Jan Vroom, en kom hopelijk als een echt monster op het podium volgend jaar. Mijn doel is om tussen de 10 en de 12% te blijven en met mn gewicht uiteindelijk tussen de 85 en 92 te zitten op dat vet % eind volgend jaar. En een zo hoog mogelijk wedstrijdgewicht.
Ik vind het opzich wel jammer om deze over te slaan, maar het is achteraf gezien te vroeg voor mij om mee te doen [na 1 jaar trainen]. Ik ga mn uiterste best doen om volgend jaar er wel te staan, en hopelijk in een van de hoge klasses bij de heren.
uit mn log :)

verstandige keuze kerel! Succes met je doelen. Ik ga ook nog een jaartje bouwen en dan volgend jaar wat opschudding verzorgen :D

hoe gaat het met de anderen? o.a. massbuilder?

Mass builder gaat heel goed. Gister sinds 5 maanden weer samen meegetraind en was echt hard en droog. Zelfs de quads beginnen al lijnen te krijgen bij hem!

Hoe staat het eigenlijks met jou cut Smoothbitch?

Hoe staat het eigenlijks met jou cut Smoothbitch?

never ending story :rolleyes: Ik word wekelijks wel steeds droger maar het gaat zo verdomd langzaam :mad: Maar ik mag niet klagen eigenlijk. Ik maak nog steeds af en toe een PR na 30 weken cutten :D Dus niet of nauwelijk massa ingeleverd. Gelukkig maar anders blijft er helemaal niets meer over :p Over een week of 6-8 is het einde cut, dan moet ik de 5 a 6% wel gehaald hebben. Zometeen maar weer ff wat cardio buiten.

hoe gaat ie jongens? Het is akelig stil hier.

Ik zit nu op 1.1% en stuur dit berichtje via mijn ADSL verbinding onder de grond. :D

Terug
Naar boven