- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Niet de uitslag van dit jaars eemondcup gezien? Ging echt nergens over

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol @ Ryu![]()
Maar wat een gezeik allemaal zeg...De plastest zal jullie wilde fantasien en verhalen doen laten verdwijnen!!!![]()

Ja , hopelijk zijn die gorilla hormonen die we eten zo schedel hebben gehaald dan al uit ons systeem![]()

ik ga ook meedoen met mijn monsterstats! ik hoop 55 kg droog te zijn

Ja , hopelijk zijn die gorilla hormonen die we eten zo schedel hebben gehaald dan al uit ons systeem![]()

Morgen gaat mijn wedstrijdvoorbereiding officieel van start..![]()
Nee kerel!! Jij hebt Mega Grow gebruikt en dat spul is zo megaaa sterk dat je je daarna gewoon geen natural meer mag/kan noemen!Nee kerel!! Jij hebt Mega Grow gebruikt en dat spul is zo megaaa sterk dat je je daarna gewoon geen natural meer mag/kan noemen!

uit mn logIk ben net bij mn begeleider geweest en heb besloten toch een jaar door te bouwen. Ik ga dus dit jaar niet aan de YBF meedoen, maar volgend jaar wel. Ik zal het komende jaar begeleidt worden door Jan Vroom, en kom hopelijk als een echt monster op het podium volgend jaar. Mijn doel is om tussen de 10 en de 12% te blijven en met mn gewicht uiteindelijk tussen de 85 en 92 te zitten op dat vet % eind volgend jaar. En een zo hoog mogelijk wedstrijdgewicht.
Ik vind het opzich wel jammer om deze over te slaan, maar het is achteraf gezien te vroeg voor mij om mee te doen [na 1 jaar trainen]. Ik ga mn uiterste best doen om volgend jaar er wel te staan, en hopelijk in een van de hoge klasses bij de heren.

Ik word wekelijks wel steeds droger maar het gaat zo verdomd langzaam
Maar ik mag niet klagen eigenlijk. Ik maak nog steeds af en toe een PR na 30 weken cutten
Dus niet of nauwelijk massa ingeleverd. Gelukkig maar anders blijft er helemaal niets meer over
Over een week of 6-8 is het einde cut, dan moet ik de 5 a 6% wel gehaald hebben. Zometeen maar weer ff wat cardio buiten.