Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Ik zit nu op 1.1% en stuur dit berichtje via mijn ADSL verbinding onder de grond.![]()
je durft nog geen eens nee te doen flippermans. Krijg reactie van mensen die wel durven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nu op 1.1% en stuur dit berichtje via mijn ADSL verbinding onder de grond.![]()

je durft nog geen eens nee te doen flippermans. Krijg reactie van mensen die wel durven![]()
![]()

30 weken cuttennever ending storyIk word wekelijks wel steeds droger maar het gaat zo verdomd langzaam
Maar ik mag niet klagen eigenlijk. Ik maak nog steeds af en toe een PR na 30 weken cutten
Dus niet of nauwelijk massa ingeleverd. Gelukkig maar anders blijft er helemaal niets meer over
Over een week of 6-8 is het einde cut, dan moet ik de 5 a 6% wel gehaald hebben. Zometeen maar weer ff wat cardio buiten.

Jonko doet niet meer mee.
Masters word ook lastig wat ik begrepen heb.
Ben nu aan het twijfelen of ik wel ga kijken. Maar ja heb dan waarschijnlijk toch niet veel anders te doen!

Haha no way man. In 6 weken, 2 kg zwaarder en 4% gedropt in BF. Denk dat ik er geld voor moet vragen![]()
, Ik heb gehoord dat jouw bootcamp hele perverse dingen inhield

Nee dat zijn goede roids, Ik heb gehoord dat jouw bootcamp hele perverse dingen inhield
![]()
Iets met rollen spel ?![]()

Haha no way man. In 6 weken, 2 kg zwaarder en 4% gedropt in BF. Denk dat ik er geld voor moet vragen![]()

volgend jaar gaan ze daar wat beleven dus 

de BF kwam door mn betaalde begeleider he
En idd, ik doe niet mee. Volgend jaar wel, zal er het gehele jaar voor begeleidt worden. En ook nog es de begeleiding van ries erbijvolgend jaar gaan ze daar wat beleven dus
Ries, samen naar de ybf kijken dan? kunnen we de DBB-ers uitla.... ehm toejuichen![]()

Het enige wat hier een lachertje is , is het feit dat jij met zulke stats uberhaupt begonnen bent met voorbereiden..![]()
als ik dacht dat et zo makkelijk was had ik al meegedaan dit jaar
Als ik een kans had willen maken op de 1ste plek had ik erg diep moeten cutten omdat ik massa mis, en daar ga ik dit jaar erg hard en serieus aan werken.