AndroidHealthClinic

N.K YBF 3 december 2006.....

Ik ben benieuwd Ryu! Ik kom zeker kijken :) nogmaals ik wens iedereen veel succes met zn voorbereidingen!

Ja ligt eraan of me tante Ronna Coleman het goed vindt hoor!

Mn pa Tito Raymond vind dat ik nog minimaal een jaar moet bouwen :mad:

never ending story :rolleyes: Ik word wekelijks wel steeds droger maar het gaat zo verdomd langzaam :mad: Maar ik mag niet klagen eigenlijk. Ik maak nog steeds af en toe een PR na 30 weken cutten :D Dus niet of nauwelijk massa ingeleverd. Gelukkig maar anders blijft er helemaal niets meer over :p Over een week of 6-8 is het einde cut, dan moet ik de 5 a 6% wel gehaald hebben. Zometeen maar weer ff wat cardio buiten.
30 weken cutten:eek:

doe normaal!:D

Ik ben net gestopt met cutten en zit ongeveer op 9-10% en ga nog even bouwen tot de zomer en dan ga ik echt droog:)

Jonko doet niet meer mee.
Masters word ook lastig wat ik begrepen heb.
Ben nu aan het twijfelen of ik wel ga kijken. Maar ja heb dan waarschijnlijk toch niet veel anders te doen!

• Topic Starter Topic Starter
jonko doorzetten man!!!

Hoe staat iedereen er inmiddels voor?

Haha no way man. In 6 weken, 2 kg zwaarder en 4% gedropt in BF. Denk dat ik er geld voor moet vragen:D

de BF kwam door mn betaalde begeleider he :P

En idd, ik doe niet mee. Volgend jaar wel, zal er het gehele jaar voor begeleidt worden. En ook nog es de begeleiding van ries erbij :p volgend jaar gaan ze daar wat beleven dus :D

Ries, samen naar de ybf kijken dan? kunnen we de DBB-ers toejuichen :D

Laatst bewerkt:
de BF kwam door mn betaalde begeleider he :P

En idd, ik doe niet mee. Volgend jaar wel, zal er het gehele jaar voor begeleidt worden. En ook nog es de begeleiding van ries erbij :p volgend jaar gaan ze daar wat beleven dus :D

Ries, samen naar de ybf kijken dan? kunnen we de DBB-ers uitla.... ehm toejuichen :D

Het enige wat hier een lachertje is , is het feit dat jij met zulke stats uberhaupt begonnen bent met voorbereiden.. :rolleyes:

Het enige wat hier een lachertje is , is het feit dat jij met zulke stats uberhaupt begonnen bent met voorbereiden.. :rolleyes:

I was kidding you know :p als ik dacht dat et zo makkelijk was had ik al meegedaan dit jaar ;) Als ik een kans had willen maken op de 1ste plek had ik erg diep moeten cutten omdat ik massa mis, en daar ga ik dit jaar erg hard en serieus aan werken.

Doe jij eigenlijk mee Ryu?? (heb geen zin om dit hele topic door te spitten.. :D )

Terug
Naar boven