AndroidHealthClinic

N.K YBF 3 december 2006.....

Ik doe ook mee en had vandaag een verplichte junkdag.. heb het geweten.. mijn maag perst gewoon tegen mijn buikspieren, erg pijnlijk.. Het lijkt wel of mijn aders eruitspatten zo opgezet zijn ze.. De aders zie je zelfs door mijn strakke blouse heen!! Bizar gewoon.. Misschien zeg ik allemaal dingen die jullie allang kennen, maar voor mij echt gloednieuw en wonderwaardig hoe je lichaam zo snel op iets kan reageren.. Ik keek er erg naar uit, maar achteraf kan ik niet zeggen dat ik blijer ben dan op dieet.. Voel me echt strak nou rondom mijn buik.. staat enorme spanning op mijn buikspieren.. Hoop dat dit morgen wegtrekt

Ik doe ook mee en had vandaag een verplichte junkdag.. heb het geweten.. mijn maag perst gewoon tegen mijn buikspieren, erg pijnlijk.. Het lijkt wel of mijn aders eruitspatten zo opgezet zijn ze.. De aders zie je zelfs door mijn strakke blouse heen!! Bizar gewoon.. Misschien zeg ik allemaal dingen die jullie allang kennen, maar voor mij echt gloednieuw en wonderwaardig hoe je lichaam zo snel op iets kan reageren.. Ik keek er erg naar uit, maar achteraf kan ik niet zeggen dat ik blijer ben dan op dieet.. Voel me echt strak nou rondom mijn buik.. staat enorme spanning op mijn buikspieren.. Hoop dat dit morgen wegtrekt

Er staat me morgen wat te wachten dus MissF :eek: :D :D :D

Ik verheug me zo op die boterham met kaas :P en andere lekker dingen die ik ga vreten. Gruwelijk gewoon, ik ga er denk ik over dromen ook dadelijk. :D

is redelijk veel voorkomend lijkt me. Ik nam laatst ook o,5kg aardappelen en 22 cracottes als soort junk/refeed en het leek wel of ik een GH buik had. Je lichaam is zoiets niet gewend. Even rustig aan doen, het trekt vanzelf weg;) En dan ben je wss weer wat voller in de spieren

succes!

Ik zou zweren dat ik een thaise soa had opgelopen , nadat ik 200 gram asperge had gegeten. Wat een mofo stank zeg in je pis!

Hey mensen...

ik zie iedereen eigenlijk alleen maar praten over zijn dieët en training, maar hoe zit het met jullie routines en posing ?

(btw ik doe ook mee, vandaar mijn nieuwsgierigheid!:D )

Die zit in mekaar.. dagelijks oefenen, dat moet het gaan doen.. Welke klasse wil je meedoen?

Ik Performance..

Status: 1,63m; 51,5kg; 7,8%bf

:eek: oohh lord!!

ik ga voor athletic. ik ben nog lang niet droog genoeg, maar gelukkig heb ik een goede voorraad spiermassa!

gister m'n laatste junkdag gehad!

Bikini al gekocht, die moet alleen nog afgemaakt worden.

echt he !

dat red ik never nooit niet, maar ik vraag me af of het nodig is om voor deze wedstrijd zo diep te gaan????

Ik train met Anja Timmer en zij weet als de beste hoe ik eruit moet zien.. En mijn BF moeten we ook in de gaten houden, want mijn stofwisseling is erg hoog.. Ik moet nog 4weken..

echt he !

dat red ik never nooit niet, maar ik vraag me af of het nodig is om voor deze wedstrijd zo diep te gaan????

Naja 7% is natuurlijk mega laag, maar volgens mij heeft aimee ook gewonnen met 15% ofzo toen der tijd. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ze precies op kijken bij de dames.

is volgens mij elke keer anders als ik het zo hoor om me heen, we gaan gewoon onze stinkende best doen en ook plezier maken.. Ik ga uiteraard om te winnen, maar ik moet er wel plezier in houden..

hahaha, ja posing everyday, totdat m'n rug er zeer van doet!

en het is wel zo dat ze elke keer weer wat anders willen, maar als eerste kijken ze naar de algehele uitstraling,bruining en symmetrie..daarna pas naar spiervolume en kwaliteit.

Maar ik weet van mezelf dat ik nu alles geef wat ik heb en als dat op 3-12 niet voldoende is, ga ik gewoon door voor de volgende keer!

hahaha, ja posing everyday, totdat m'n rug er zeer van doet!

en het is wel zo dat ze elke keer weer wat anders willen, maar als eerste kijken ze naar de algehele uitstraling,bruining en symmetrie..daarna pas naar spiervolume en kwaliteit.

Maar ik weet van mezelf dat ik nu alles geef wat ik heb en als dat op 3-12 niet voldoende is, ga ik gewoon door voor de volgende keer!

Meer kun je niet doen AlysA :D Succes met de voorbereidingen (nog 4 weken) :)

succes mensen .hoop goede resultaten tezien..

Succes jongens en dames, misschien ben ik er wel bij om te kijken we zullen zien.

Terug
Naar boven